Nju.mobile zamieszało na rynku i tego właśnie oczekiwaliśmy – mówi Maciej Witucki, prezes Grupy TP, do której należy nowa telefonia komórkowa. – Zdobycie przez dwa miesiące 80 tys. użytkowników, na tak konkurencyjnym rynku, uważam za bardzo dobry wynik – dodaje Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange.

Nju.mobile ma rywalizować z pozostałymi sieciami komórkowymi o klienta, dla którego najważniejsze są niskie koszty i proste rozwiązania. Kluczową grupą odbiorców mają być osoby w wieku od 16 do 36 lat, którzy stawiają na elastyczną ofertę. Chcą płacić mało, nie wiążąc się przy tym z operatorem długimi umowami. Pojawiła się alternatywa dla klientów, którzy szukają tanich rozwiązań.

80 tys. w dwa miesiące – dużo czy mało? – pyta retorycznie Wojciech Jabczyński, na swoim blogu.

Marka zadebiutowała na rynku pod koniec kwietnia. Ma być alternatywą przede wszystkim dla Play, czwartego operatora, który dotąd na rynku postrzegany był jako najtańszy operator. – I nie ma co tego porównywać z Heyah, jak niektórzy próbują. To były zupełnie inne czasy, rynek, konkurencja i ceny – dodaje.

NJU.mobile to oferta zarówno na kartę jak i na abonament. Pierwsza rozliczana jest w oparciu o cennik, a w ramach oferty abonamentowej można dzwonić i SMS-ować do wszystkich sieci już za 29 złotych. – Ponadto cieszy mnie, że liczba klientów przechodzących z Orange do nju mobile jest o wiele niższa niż zakładaliśmy – podkreśla Rzecznik Orange.

Z opublikowanych danych finansowych Grupy Kapitałowej Telekomunikacja Polska za drugi kwartał 2013 roku wynika, że na ofertę abonamentową zdecydowało się 69 proc. klientów z konkurencji, a 31 proc. z Orange.

Warto przy tym zwrócić uwagę, że w drugim kwartale 2013 przybyło nam również klientów post-paid w Orange – podkreśla Jabczyński.

I dodaje – pierwsze miesiące nju mobile na rynku pokazały, że dalej można stworzyć coś nowego i zaskakującego dla konkurencji, a zarazem atrakcyjnego dla klientów. Co więcej okazało się, że nie jest łatwo skopiować nasze rozwiązania, choć próby były czynione. Fajnie przyjął się zaszyty mechanizm maksymalnych cen po osiągnięciu, których rozmowy, SMS-y i Internet są za darmo. Przez lata rynek pamiętał słynne 29 gr za minutę, a teraz hitem jest 29 zł, ale za rozmowy bez limitu i do wszystkich sieci.Kilka dni temu pokazałem Wam preferencje klientów wybierających nju mobile, ale z przeprowadzonych badań wynika dla nas coś jeszcze ważniejszego. Klienci bardzo chętnie polecają nową markę znajomym. Dlatego jestem przekonany, że kolejne miesiące będą dla nju mobile równie udane – konkluduje Rzecznik Orange Polska.

źródło: Orange.

Kan