Pod numerem Tech Desku (*7242 – 2,46 zł za minutę) dyżurują konsultanci T-Mobile wyróżniający się wiedzą techniczną i umiejętnością wyjaśniania, diagnozowania i rozwiązywania problemów, jakie napotykają użytkownicy nowoczesnych urządzeń i technologii. Jak dotąd T-Mobile jest drugim w Polsce operatorem proponującym taką usługę. Na czym ona polega?

Pojawiające się na rynku nowości techniczne, urządzenia, systemy operacyjne i aplikacje różnią się od siebie istotnymi szczegółami. Obsługa i konfiguracja urządzeń, takich jak smartfony czy tablety, wymaga coraz bardziej specjalistycznej wiedzy. smartfon i tablet ma ułatwiać życie, ma być intuicyjny i przyjemny w obsłudze. Czasami nie mamy ochoty zgłębiać tajników nowych technologii i chcemy po prostu korzystać z ich praktycznych możliwości jak najszybciej. Kiedy zatem pojawiają się problemy, chętnie zwracamy się po fachową pomoc.

Wychodząc naprzeciw takim potrzebom naszych klientów, uruchomiliśmy infolinię obsługową, którą nazwaliśmy Tech Desk – mówi Jędrzej Wegner, kierownik projektu Tech Desk. – Wbrew wstępnym obawom, cena połączenia nie jest blokadą dla klientów. Po kilku pierwszych miesiącach zbadaliśmy opinie użytkowników Tech Desku i zdecydowana większość z nich zadeklarowała, że opłata jest dla nich akceptowalna w stosunku do pomocy, jaką uzyskali od konsultantów – wyjaśnia dalej Jędrzej Wegner.

Usługa, cieszy się zainteresowaniem. Świadczą o tym nie tylko wyniki przeprowadzonego badania, lecz także rosnąca popularność Tech Desku widoczna we wzroście liczby połączeń trafiających pod numer *7242.

Klienci pytają najczęściej o konfigurację iPhone’ów i iPadów. Konsultanci Tech Desku często pomagają także przy konfiguracji kont pocztowych i zaawansowanej konfiguracji routerów. Popularnym tematem jest również kłopot z podłączeniem telefonu do fabrycznych instalacji głośnomówiących w samochodach różnych marek. Zdarzają się też mniej konwencjonalne przypadki: – Zadzwonił, na przykład, klient z prośbą o pomoc przy konfiguracji kosiarki do trawy. Była to wyjątkowa kosiarka z miejscem do włożenie karty SIM. Nasz konsultant poradził sobie wzorowo z tym wyzwaniem – opowiada Kamil Pipski.

Po zebraniu doświadczeń z pierwszych miesięcy działania serwisu oraz po poznaniu opinii klientów wiemy, że serwis jest przydatny i cieszy się coraz większą popularnością. Dlatego chcielibyśmy, żeby mocniej zaistniał w świadomości użytkowników sprzętu, i to nie tylko naszej sieci. W tym celu w niedalekiej przyszłości chcemy uruchomić drugi numer dostępowy dla użytkowników innych operatorów (numer *7242 jest dostępny tylko dla klientów T-Mobile). Analizujemy także możliwości uruchomienia usługi wideoczatu na naszej stronie WWW 
– zdradza Jędrzej Wegner.

źródlo: T-Mobile

Kan