Pod numerem Tech Desku (*7242 – 2,46 zł za minutę) dyżurują konsultanci T-Mobile wyróżniający się wiedzą techniczną i umiejętnością wyjaśniania, diagnozowania i rozwiązywania problemów, jakie napotykają użytkownicy nowoczesnych urządzeń i technologii. Jak dotąd T-Mobile jest drugim w Polsce operatorem proponującym taką usługę. Na czym ona polega?
Pojawiające się na rynku nowości techniczne, urządzenia, systemy operacyjne i aplikacje różnią się od siebie istotnymi szczegółami. Obsługa i konfiguracja urządzeń, takich jak smartfony czy tablety, wymaga coraz bardziej specjalistycznej wiedzy. smartfon i tablet ma ułatwiać życie, ma być intuicyjny i przyjemny w obsłudze. Czasami nie mamy ochoty zgłębiać tajników nowych technologii i chcemy po prostu korzystać z ich praktycznych możliwości jak najszybciej. Kiedy zatem pojawiają się problemy, chętnie zwracamy się po fachową pomoc.
– Wychodząc naprzeciw takim potrzebom naszych klientów, uruchomiliśmy infolinię obsługową, którą nazwaliśmy Tech Desk – mówi Jędrzej Wegner, kierownik projektu Tech Desk. – Wbrew wstępnym obawom, cena połączenia nie jest blokadą dla klientów. Po kilku pierwszych miesiącach zbadaliśmy opinie użytkowników Tech Desku i zdecydowana większość z nich zadeklarowała, że opłata jest dla nich akceptowalna w stosunku do pomocy, jaką uzyskali od konsultantów – wyjaśnia dalej Jędrzej Wegner.
Usługa, cieszy się zainteresowaniem. Świadczą o tym nie tylko wyniki przeprowadzonego badania, lecz także rosnąca popularność Tech Desku widoczna we wzroście liczby połączeń trafiających pod numer *7242.
Klienci pytają najczęściej o konfigurację iPhone’ów i iPadów. Konsultanci Tech Desku często pomagają także przy konfiguracji kont pocztowych i zaawansowanej konfiguracji routerów. Popularnym tematem jest również kłopot z podłączeniem telefonu do fabrycznych instalacji głośnomówiących w samochodach różnych marek. Zdarzają się też mniej konwencjonalne przypadki: – Zadzwonił, na przykład, klient z prośbą o pomoc przy konfiguracji kosiarki do trawy. Była to wyjątkowa kosiarka z miejscem do włożenie karty SIM. Nasz konsultant poradził sobie wzorowo z tym wyzwaniem – opowiada Kamil Pipski.
– Po zebraniu doświadczeń z pierwszych miesięcy działania serwisu oraz po poznaniu opinii klientów wiemy, że serwis jest przydatny i cieszy się coraz większą popularnością. Dlatego chcielibyśmy, żeby mocniej zaistniał w świadomości użytkowników sprzętu, i to nie tylko naszej sieci. W tym celu w niedalekiej przyszłości chcemy uruchomić drugi numer dostępowy dla użytkowników innych operatorów (numer *7242 jest dostępny tylko dla klientów T-Mobile). Analizujemy także możliwości uruchomienia usługi wideoczatu na naszej stronie WWW – zdradza Jędrzej Wegner.
źródlo: T-Mobile
Kan
Fajne, tylko trochę droga ta impreza za minutę 😉
Pomysł niegłupi, osoby które mają po 40 + nie zawsze są z technologią na czasie, zdarzają się oczywiście tacy którzy ogarniają wszystko ale nie wszyscy. Cena może trochę wysoka, ale jak się niema nikogo kto pomógłby skonfigurować urządzenie pod użytkownika to dobre wyjście.
Posiadacze iPhonów i iPadów nie muszą płacić za połączenie, mogą uzyskać wsparcie bezpośrednio od producenta (Apple) dzwonią na BEZPŁATNĄ infolinię.
Hmmm … a Ci zwykli konsultanci to do czego sie nadaja w tej sytuacji ? Rozumiem chęć zarobku ale ….
Uważam, że to powinno być za darmo. Co to znaczy konsultant 'wyróżniający się wiedzą techniczną i umiejętnością wyjaśniania, diagnozowania i rozwiązywania problemów’? A pozostali to kim są, przepraszam, gimnazjalistami pracującymi po szkole, albo dorosłymi z problemami komunikacyjnymi i bez wiedzy technicznej? Po co komu tacy konsultanci i ich rady? Ps. owszem, jestem po 40, i nigdy nie potrzebowałam pomocy technicznej konsultanta.
Lenistwo to straszna przywara . Jest Google, są listy i fora dyskusyjne . Po co płacić za coś co jest za darmo ?
siedza biedaki za „tysiąc sto” i radza.. heh
@kama
myślisz że taki zwykły doradca ze stażem kilku miesięcy bądź nawet roku jest w stanie ogarnąć wszystkie nowinki techniczne, widać że nic o takiej pracy nie wiesz ale za to wykazałeś się jaki ty jesteś mocny w każdej dziedzinie i wiesz wszystko
moim zdanie za dobrą radę techniczną jeżeli nie jesteś sobie w stanie z czymś poradzić bądź odszukać informacji w Internecie to warto zadzwonić,
2,46 zł za minute jednak trochę dużo…
w orange już jest to od jakiegoś czasu i tam mają 1,50 zł za min
http://oran.ge/11Ehhzl
Żebyście wiedzieli jakich dyletantów mają w swych Kundenservice-ach niemieccy operatorzy, np. T-Mobile De, to dopiero byście osłupieli, jak kiedyś i ja 'słupiałem’. Do dziś dnia z niedowierzaniem widzę, iż nic się tu za Odrą pod tym względem nie zmienia na lepsze… Kryzys fachowej siły roboczej czy co?… W rankingu z niemieckimi nasze polskie konsultantki-blondynki to byłyby spece i asy! Nie piszę tu o specjalistycznym dziale hotline, jak ten opisywany w newsie, a dostępny za słoną stawkę 2,49 zł/min, lecz o konsultantach z tzw. działu 'BOA’, który ma każdy operator.
a jaj mam kare umowna do zaplaty i uwazam ze t-mobile sie do czegos spieszy