Dzisiaj, pierwszego dnia obowiązywania oferty Heyah non stop, wystartowała również kampania reklamowa, która ją promuje. Główną rolę w kampanii gra diabeł Lucek, a towarzyszą mu znane już, sympatyczne bobasy, dowodzone przez Miszcza.

Heyah non stop: szczegóły i regulaminy oferty

W nowym spocie reklamowym, który zobaczą użytkownicy Internetu, w tym social mediów oraz widzowie ogólnopolskich i tematycznych stacji TV, poznamy ciemną naturę bobasów. Jak wykorzystały fakt, że w Heyah non stop mogą teraz dzwonić do wszystkich bez ograniczeń za 29 złotych w umowie bez zobowiązania czasowego?

Zapraszamy do sprawdzenia jaki numer wykręcił Miszczu, któremu głosu użyczył Mirosław Zbrojewicz, diabłu Luckowi, w tej roli Arkadiusz Jakubik, w spocie przygotowanym dla tej kampanii.

Film jest dostępny na kanale heyah na YouTube:

Kampanię dla heyah przygotowała agencja reklamowa G7, za jej odsłonę w Internecie odpowiada agencja Engine, a za działania w Social Media agencja Interactive Solutions.

Heyah non stop: oferta abonamentowa bez ograniczeń

źródlo: Heyah

Kan