T-Mobile dostosowuje tożsamość marki do wymagań stawianych przez świat cyfrowy oraz dynamicznie zmieniające się rynki. Odświeżony wizerunek bazuje na jasnym, wyrazistym i spójnym postrzeganiu marki na wszystkich płaszczyznach kontaktu z klientami. Jednocześnie nowy design jest zgodny pod względem formy i treści ze strategią firmy Deutsche Telekom i odzwierciedla wzrost znaczenia innowacji i współpracy w cyfrowym świecie. W ten sposób wspiera główne założenie Deutsche Telekom, który dąży do osiągnięcia statusu T-Mobile, jako pierwszej marki wybieranej przez klientów zarówno w życiu prywatnym, jak i na polu zawodowym.
Zmodernizowana identyfikacja marki przyczynia się do powstania nowych obszarów wzrostu i stanowi trwały wkład w sukces Firmy.
„Silne marki wyróżnia sposób, w jaki idą z duchem czasu, nie zmieniając samej istoty marki” – powiedział Hans-Christian Schwingen, Kierownik działu ds. strategii marki i komunikacji marketingowej w Deutsche Telekom.
Modernizacja obejmuje całe otoczenie marki T-Mobile, zaczynając od tradycyjnej reklamy i sponsoringu, a kończąc na strojach firmowych noszonych przez pracowników w sklepach T-Mobile. Nadal będą używane istniejące elementy marki, takie jak logo T, tzw. digity, dżingiel reklamowy oraz kolor magenta. Kolor ten odgrywa jeszcze większą rolę niż miało to miejsce w przypadku dotychczasowych wizualizacji marki T-Mobile. W przyszłości będzie obecny w jeszcze większym wymiarze, np. w reklamach, publikacjach, witrynach internetowych i w sklepach T-Mobile.
Wraz ze zmianami w brandingu T-Mobile rozpoczyna kampanię wizerunkową. Spot telewizyjny prezentuje innowacyjne zastosowania nowych technologii w medycynie, edukacji, rozrywce i finansach oraz w wielu aspektach życia codziennego. Wszystkie te rozwiązania są lub będą dostępne w ofercie operatora.
„Dzięki nowej kampanii zamierzamy jeszcze bardziej wzmocnić wizerunek T-Mobile jako firmy nowoczesnej, wysokiej jakości i jako pierwszej wprowadzającej nowości.” – komentuje Paweł Szarkowski, Dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej PTC i dodaje – „Spot jest elementem międzynarodowej kampanii wizerunkowej organizowanej przez Deutsche Telekom w krajach Grupy.” Film powstał przy udziale znanego i cenionego reżysera Cadmo Quintero, natomiast za koncept kreatywny oraz jego realizację odpowiedzialna była agencja DDb Tribal. W Polsce spot jest nadawany od 15 marca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych.
Według badań brand tracking przeprowadzonych w lutym 2013 roku świadomość marki T-Mobile w Polsce w ciągu trochę ponad półtora roku wzrosła w znaczący sposób we wszystkich trzech badanych aspektach. Porównując do lipca 2011 roku, czyli miesiąc po rebrandingu na T-Mobile świadomość tzw.
Top-of-mind, wzrosła z 4% do 18%. Ponad dwukrotnie wzrosła świadomość spontaniczna marki z 33% do 70%. Świadomość wspomagana osiągnęła 95% badanych respondentów.
źródło: T-Mobile
Kan
cena do Play jak była tak jest większa, nie wiem co oni chcą zminiać wizerunek jak i tak mają klijenta gdzies zarówno w abo i na karte
Od 19 marca zmiana cennika w Tak Tak. Cena do Play 30 groszy minuta!
To super wiadomość. Teraz tylko pomarańcza nie dba o swoich abonentów. Dzięki za info.
Rax podaj źródło informacji o nowej stawce
A to szkoda, niedoczekałem tej przemiany. Wczoraj złożyłem wniosek o przeniesienie jednego numeru, jutro startuje w nowej sieci. Niestety nie chcę płacić za sprawdzenie stanu konta, za ważność konta i nadal 80gr. do Play. I właśnie przez te drobne opłaty wizerunek T-Mobile ucierpiał. Na dłuższą metę te bezzasadne opłaty będą ich sporo kosztować. Bo jeśli ludzie „przeprowadzą” się z otoczeniem do innej sieci, to juz na pewno nie wrócą.
To kumpe Tuska czyli Merkel i jej rodacy wyciskają wszystkie soki z abonentów Timobajl. Jak był Era to było OK. A tak mamy markę światową. Niech Tuskowi i Platfusom Oniebywatelskim zaproponują mega upusty.
Darek z 1 komentarza, jak była w Polsce Era, to jej włascicielem tez było Deutsche Telekom, więc Merkel i jej kumple są z nami od początku 🙂
jak moge wyłaczyc t9 w tym telefonie