• T-Mobile odświeża swoją strategię rozwoju marki i staje naprzeciw dynamicznie zmieniającemu się społeczeństwu oraz technologii z podniesionym czołem.
  • Ewolucja marki jest zgodna ze strategią firmy, jak również kładzie nacisk na innowacyjność i współpracę w cyfrowym świecie.
  • Elementy marki są gwarancją rozpoznawalności i bliskości klientów na wszystkich płaszczyznach kontaktu.
  • T-Mobile rozpoczyna kampanię wizerunkową.
  • T-Mobile dostosowuje tożsamość marki do wymagań stawianych przez świat cyfrowy oraz dynamicznie zmieniające się rynki. Odświeżony wizerunek bazuje na jasnym, wyrazistym i spójnym postrzeganiu marki na wszystkich płaszczyznach kontaktu z klientami. Jednocześnie nowy design jest zgodny pod względem formy i treści ze strategią firmy Deutsche Telekom i odzwierciedla wzrost znaczenia innowacji i współpracy w cyfrowym świecie. W ten sposób wspiera główne założenie Deutsche Telekom, który dąży do osiągnięcia statusu T-Mobile, jako pierwszej marki wybieranej przez klientów zarówno w życiu prywatnym, jak i na polu zawodowym.

    Zmodernizowana identyfikacja marki przyczynia się do powstania nowych obszarów wzrostu i stanowi trwały wkład w sukces Firmy.

    Silne marki wyróżnia sposób, w jaki idą z duchem czasu, nie zmieniając samej istoty marki” – powiedział Hans-Christian Schwingen, Kierownik działu ds. strategii marki i komunikacji marketingowej w Deutsche Telekom.

    Modernizacja obejmuje całe otoczenie marki T-Mobile, zaczynając od tradycyjnej reklamy i sponsoringu, a kończąc na strojach firmowych noszonych przez pracowników w sklepach T-Mobile. Nadal będą używane istniejące elementy marki, takie jak logo T, tzw. digity, dżingiel reklamowy oraz kolor magenta. Kolor ten odgrywa jeszcze większą rolę niż miało to miejsce w przypadku dotychczasowych wizualizacji marki T-Mobile. W przyszłości będzie obecny w jeszcze większym wymiarze, np. w reklamach, publikacjach, witrynach internetowych i w sklepach T-Mobile.

    Wraz ze zmianami w brandingu T-Mobile rozpoczyna kampanię wizerunkową. Spot telewizyjny prezentuje innowacyjne zastosowania nowych technologii w medycynie, edukacji, rozrywce i finansach oraz w wielu aspektach życia codziennego. Wszystkie te rozwiązania są lub będą dostępne w ofercie operatora.

    Dzięki nowej kampanii zamierzamy jeszcze bardziej wzmocnić wizerunek T-Mobile jako firmy nowoczesnej, wysokiej jakości i jako pierwszej wprowadzającej nowości.” – komentuje Paweł Szarkowski, Dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej PTC i dodaje – „Spot jest elementem międzynarodowej kampanii wizerunkowej organizowanej przez Deutsche Telekom w krajach Grupy.” Film powstał przy udziale znanego i cenionego reżysera Cadmo Quintero, natomiast za koncept kreatywny oraz jego realizację odpowiedzialna była agencja DDb Tribal. W Polsce spot jest nadawany od 15 marca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych.

    Według badań brand tracking przeprowadzonych w lutym 2013 roku świadomość marki T-Mobile w Polsce w ciągu trochę ponad półtora roku wzrosła w znaczący sposób we wszystkich trzech badanych aspektach. Porównując do lipca 2011 roku, czyli miesiąc po rebrandingu na T-Mobile świadomość tzw.

    Top-of-mind, wzrosła z 4% do 18%. Ponad dwukrotnie wzrosła świadomość spontaniczna marki z 33% do 70%. Świadomość wspomagana osiągnęła 95% badanych respondentów.

    źródło: T-Mobile

    Kan