W czerwcu br. Heyah zaoferował swoim użytkownikom możliwość kupienia pakietu 1000 SMS do wszystkich krajowych sieci komórkowych za jedyne 3.90 zł. Problem w tym, że od jakiegoś czasu wiele osób ma problem z kodami w tej promocji – piszą Czytelnicy. Heyah twierdzi, że nie ma żadnej awarii, a problem dotyczy tylko wadliwych kart SIM.
Przypomninamy, że z paczki 1000 SMSów przez okres 30 dni do wszystkich sieci komórkowych w Polsce może korzystać każdy Użytkownik heyah z taryfą Nowa heyah lub Taryfą Pakietową. Użytkownik może włączyć pakiet 1000 SMSów do wszystkich m.in. wysyłając Ekspresowy kod *100*75#. Użytkownik może bezpłatnie sprawdzić status Usługi oraz liczbę pozostałych do wykorzystania SMSów wysyłając ze swojego telefonu ekspresowy kod *100*75*1#.
I właśnie wysłanie Ekspresowego kodu wywołuje najwięcej problemów abonentów pre-paid Heyah. Nie tylko w mailach do redakcji Telix.pl, ale także na FanPage Heyah możemy przeczytać wiele komentarzy, zdenerwowanych klientów T-Mobile, którzy informują o braku możliwości aktywowania lub sprawdzenia pakietu 1000 SMS-ów. W odpowiedzi BOA twierdzi, że nie ma zgłoszenia o awarii SMS-ów, a wina może leżeć po stronie wadliwych kart SIM, zalecając ich wymianę.
Redakcja przypomina, że Użytkownik, który skorzystał z niniejszej Usługi, może zgłosić reklamację drogą elektroniczną na adres: kontakt@heyah.pl, pisemnie na adres: Reklamacje Heyah, Al. Jerozolimskie 181, 02-222 Warszawa lub telefonicznie: (+48) 888 002 222. Użytkownik, który skorzystał z niniejszej Usługi, może zgłosić reklamację w terminie 12 miesięcy od daty zdarzenia będącego przedmiotem reklamacji. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Użytkownika, numer telefonu oraz kod PUK karty SIM, przedmiot reklamacji, reklamowany okres oraz okoliczności uzasadniające reklamację.
źródło: wł.
Kan
Wadliwych kart sim?to jakieś kpiny mają jakjąs awarie i w pupie klijentów, wogóle ta heyah to hiena 4gr sprawdzenie stanu kata 80gr do play.
Awaria kart sim – tak, a świstak siedzi i zawija. Widocznie karta się zepsuła w pięć minut bo sprawdzanie stanu przestało działać nagle a wszystko pozostałe działom. Co więcej niezwykła to była ustaka bo karta sim zepsuła się tak sprytnie, że nie obsługuje tylko dwóch kodów USSD. Pozostałe działają.
Ja się zaczynam zastanawiać czy maja awarię czy może raczej ten pakiet maja zbyt tani i liczą na płatne telefony do BOK.
A co do 4 gr. to maja znacząc pobierać, na razie jeszcze nie pobierają i systematycznie przesuwają datę wprowadzenia opłaty. Aktualnie twierdzą, że będą pobierać od października.
Ja jestem w takim bądź razie szczęśliwcem bo u mnie wszystko gra. Pakiet aktywowałem dosłownie wczoraj.
To się ciesz, że u Ciebie działa.
Zajrzyj na fanpage Heyah to zobaczysz ilu ludzi ma z tym problemy i jak Heyah „poważnie” ich traktuje.
Oj komuś się chyba słownik by przydał… Nikt nie karze Ci płacić 4 gr za sprawdzenie stanu konta, zawsze możesz to zrobić czy też przez aplikację czy przez internet.
A jak ktoś nie ma aplikacji i dostępu do internetu? To co ma zrobić? Odpowiedz jak jesteś taki mądry.
Cóż wtedy zostaje zapłacić astronomiczną kwotę 4 groszy, nie jestem jakoś specjalnie zachwycony tą opłatą, ale żeby to dla mnie był czynnik decydujący to jeszcze spoooro brakuje.
Teraz Heyah zmieniła zdanie i w odpowiedzi na kod USSD podpowiada, ze kod na pakiet sms to *100*[b]74#[/b] choć na stronie i w regulaminie widnieje stary kod. Coraz bardziej kręcą.
Pamietajcie, ze heyah to córka T-mobile, a T-mobile to wszyscy wiemy, jaka jest sieć;)
Wnerwia mnie ten heyah niby wszystko dobrze a nagle pół posiadaczy karty sim heyah nie może aktywowac kodów ale przecież to awaria karty o dziwo mi np wszystkie inne kody dzilaja pisze mi także że nie moge aktywowac kodu i podają właśnie ten kod *100*74# który jest rzekomo* za 1 zł no to próbuję i widzę że moje cztery złote na koncie nie dorównuje ich jednej złotówki bo niemogę załadować* sms-ów. PS gwiazdki stawiałem przy słowach które nie wiem jak powinny być napisane. Dziękuję za przeczytanie
Hej, no to który kod jest poprawny? *100*75# czy *100*74# ? Bo muszę przyznać, że nie działa mi żaden z powyższych… Sms z treścią „TAK” na 575 czy też na 574 również nie działają…!! To naprawdę kpina…
I stracili kolejnego klienta. Dziękuję żegnam.
„Cóż wtedy zostaje zapłacić astronomiczną kwotę 4 groszy…”
Racja, 4 gr to praktycznie nic. Tylko obczaj sobie, że przykładowo w ciągu miesiąca powiedzmy milion użytkowników T-Mobile i Heyah postanowi sprawdzić sobie konto.
Czaisz już o co chodzi? $$$ W skrócie, po prostu skubią nas gdzie się tylko da!
Przez aplikację i iboa sprawdza się za darmo także nie rozumiem lamentu, stan konta kodem sprawdziłem w ciągu ostatniego pół roku może dwa razy…
Też słyszałem od latorośli znajomych z Polski, że sprawdzać stan konta można gratis na 2-3 sposoby w TM i Heyah, czyli to prawda. I po co tyle krzyku nieobeznanych a spanikowanych 'klientów’ z grupy 'mamo daj 2 zeta na batona’? 🙄 :lol 😎
Oszukują jak tylko się da-pakiety wczesniej sciagało się normalnie przy wpisaniu danych kodów,a teraz że to wszystko przez karty sim?nieźle kręcą i właśnie kpią z nas ludzi jak tylko się da!!!!!!!!!!
ja mam w Warszawie LTE w Orange. Nie potrafię tego porównać z konkurencją ale jestem z tego netu bardzo zadowolony. 🙂
no ja dziś straciłam pakiet sms-ów i po doładowaniu konta chciałam aktywować kolejny, tylko niestety mi się to nie udało. Stwierdziłam po rozmowie z kilkoma osobami które również mają numer z heyah, że to jakaś kpina ale kupiłam kolejny starter i próbowałam na nim aktywować te sms-y, niestety wyskakuje cały czas ten komunikat „Przepraszamy, aktywacja chwilowo niedostępna” to są chyba jakieś żarty, mogę dzwonić i korzystać z internetu ale nie mogę ściągnąć tego pakietu, nie wiem o co chodzi. 🙁
tak więc żegnaj heyah !! 😉