W czerwcu br. Heyah zaoferował swoim użytkownikom możliwość kupienia pakietu 1000 SMS do wszystkich krajowych sieci komórkowych za jedyne 3.90 zł. Problem w tym, że od jakiegoś czasu wiele osób ma problem z kodami w tej promocji – piszą Czytelnicy. Heyah twierdzi, że nie ma żadnej awarii, a problem dotyczy tylko wadliwych kart SIM.

Przypomninamy, że z paczki 1000 SMSów przez okres 30 dni do wszystkich sieci komórkowych w Polsce może korzystać każdy Użytkownik heyah z taryfą Nowa heyah lub Taryfą Pakietową. Użytkownik może włączyć pakiet 1000 SMSów do wszystkich m.in. wysyłając Ekspresowy kod *100*75#. Użytkownik może bezpłatnie sprawdzić status Usługi oraz liczbę pozostałych do wykorzystania SMSów wysyłając ze swojego telefonu ekspresowy kod *100*75*1#.

I właśnie wysłanie Ekspresowego kodu wywołuje najwięcej problemów abonentów pre-paid Heyah. Nie tylko w mailach do redakcji Telix.pl, ale także na FanPage Heyah możemy przeczytać wiele komentarzy, zdenerwowanych klientów T-Mobile, którzy informują o braku możliwości aktywowania lub sprawdzenia pakietu 1000 SMS-ów. W odpowiedzi BOA twierdzi, że nie ma zgłoszenia o awarii SMS-ów, a wina może leżeć po stronie wadliwych kart SIM, zalecając ich wymianę.

Redakcja przypomina, że Użytkownik, który skorzystał z niniejszej Usługi, może zgłosić reklamację drogą elektroniczną na adres: kontakt@heyah.pl, pisemnie na adres: Reklamacje Heyah, Al. Jerozolimskie 181, 02-222 Warszawa lub telefonicznie: (+48) 888 002 222. Użytkownik, który skorzystał z niniejszej Usługi, może zgłosić reklamację w terminie 12 miesięcy od daty zdarzenia będącego przedmiotem reklamacji. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Użytkownika, numer telefonu oraz kod PUK karty SIM, przedmiot reklamacji, reklamowany okres oraz okoliczności uzasadniające reklamację.

źródło: wł.

Kan