Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci T-Mobile informuje, iż z dniem 09.08.2012r. następują zmiany w cennikach i regulaminach (Tak Tak, Tak Tak – T-Mobile na kartę, Internet na kartę blueconnect, Blueconnect starter).
Abonent pre-paid za każdorazowy wybór opcji sprawdzenia stanu konta w Serwisie Automatycznym zapłaci 0,04 zł z VAT.
Zmiany w cennikach i regulaminach: Tutaj
Kan
Czyli zmiana stała się już faktem… dobrze, że są chociaż aplikacje do zarządzania swoim kontem.
Smutne i niestety prawdziwe. Zastanawiam się od czego jeszcze będą pobierać opłaty?
nie narzekajcie to 4 grosze jak często sprawdza się ten stan raz w tygodniu? Ja mam abonament a stan pozostałych min i tak sprawdzam w necie na iboa
Tylko Ci się tak wydaje. Nie zawsze jest dostęp do internetu żeby sprawdzić przez iboa to po pierwsze, po drugie jak sobie zsumujesz te niby 4 grosze to daje pewną kwotę którą jak by nie było można by wykozystać na rozmowę lub sms. choćby to miał być 1 sms czy minuta w miesiącu, to razy 12 daje już coś, może nie ogrom ale jednak, coś co mielibyśmy do wydania przepada nam. Poza tym jak ktoś ma włączony pakiet minut czy minuty z bonusu to każdorazowe sprawdzenie stanu też jest płatne a mogło być darmowe… Jak to mówią grosz do grosza…
Również sprawdzenie kodem *101# będzie płatne
Zapytałem UKF w tej sprawie i odpowiedzieli. Chociaż nie na wszystkie pytania dostałem odpowiedź [img]http://img6.imagebanana.com/img/usxs68n6/ukf.jpg [/img]
U mnie nie dochodzą smsy z kodem do logowania. Reklamacje od 2 miesięcy nie przynoszą rezultatu
Jakoś mnie te 4 gr nie ruszają – będąc w Heyah mogę zawsze sprawdzić w necie ile mi zostało. Wiadomo, że lepiej by było 0, ale już wolę supertanie smsy i freeyah, niż płacenie więcej innym operatorom.
Nie każdy będzie co chwila zaglądać do internetu by sprawdzić ile ma na koncie, nie każdy ma smartfona i nie każdy ma potrzebę jego posiadania i bawienia się w jakieś śmieszne aplikacje. Chyba muszę przenieść swój numer do innej sieci, która nie jest taka pazerna!
konsument trochę racja, minus dla posiadaczy standardowych telefonów, przy smartfonach jednak dodatkowa opłata nie boli, odpalić aplikacje i po problemie.
Amm ale ilu klientów ma smartfony? Połowa? 40%? 60%? Czyli połowa będzie płacić. Wiadomo, że kto ma smartfona to powinien mieć pakiet, ale jest sporo osób, posiadających smartfony i nie korzystających w ogóle internetu, a więc będą oni zmiszani do zakupu pakietu, a nie każdy będzie go potrzebował. Albo będą płaciś standardowo. A więc nie wszyscy właściciele smsrtów będą zwolnieni z opłaty.
Mi tam to przeszkadzać nie będzie.. używam go do połączeń do Heyah i pisania SMS poza sieć a tu akurat nie potrzebuje sprawdzań konta.
Pozdrawiamy agencję marketingową 😀
Racja konsumencie pozdrawiamy. Nie znam nikogo kto by się cieszył z zabierANIA nawet 4 gr, a tu widzę, ze niektórzy się tym aż podniecają:-)
Dla niektórych taka opłata nie stanowi po prostu wielkiego wydatku! W tym złodziejskim kraju gdzie akcyza przewyższa cenę produktu, a paliwo ciągle drożeje to jest nic! Ja tam codziennie spędzając przed komputerem kilka godzin jestem w stanie przestawić się na tryb logowania do samoobsługi na stronie Heyah by zerknąć ile to mam na koncie. Też mi wyczyn. Po za tym ni stąd nie zowąd dostaję info od operatora z aktualnym stanem konta, bez konieczności opłat. Zatem przestańcie się tak bulwersować!
Takie rzeczy tylko w T-mobile. Ale nie było to zaskoczeniem. Jako jedyni podwyższyli ceny po podwyżce VAT i zdaje się mają najwyższe stawki mimo obniżek MTR.
Czy ktoś z Was czytał to pismo przesłane przez UKE? Wg nich wprowadzenie tej opłaty nie daje prawa do zerwania umów. Ale dlaczego? Przecież to zmiana cennika na gorszy w stosunku do tego, jaki był w chwili podpisywania umowy. Dlatego uważam, że interpretacja Urzędu jest dość dziwna. Myślę, że redaktorzy telix.pl powinni zainteresować się sprawą i napisać tutaj jak to właściwie należy interpretować. Pozdrawiam.
tez się zastanawiałem czemu nie można zerwać ze względu na pogorszenie warunków umowy. Facet nie przytoczył konkretnego przepisu. Być może jest wielkim zwolennikiem tej sieci i wciska kit, albo faktycznie ma rację. Kto ma czas i ochotę może by sprawdził to.
Zauważcie, że opłaty wprowadzili tylko dla osób korzystających z prepaida. Z tego co widzę, to dla mix opłaty za sprawdzenie stanu konta nie ma. Cwane to i w zasadzie zamyka kwestię wcześniejszego zerwania umowy
na to wygląda że tylko prepaid został obłożony opłatą. Być może przy nowych umowach mix będzie zapis o tej dodatkowej opłacie.Ale gdyby ludzie byli troszeczkę mądrzejsi, to przeszli by do innej sieci i T-mobile szybko zmieniła by opcje. Ubytek powiedzmy 2 mln abonentów na pewno wstrząśnie tą siecią.
Konkurencja miała wymusic obniżki,a tu podwyżki.
Bo to polska właśnie. Już za prehistorycznych czasów pewien wielki człowiek Zulu Gula twierdził, że Polska to jest dziwny kraj.
Ale jakich umów skoro mowa jest o pre-paidzie?
na kartę tez są umowy, na ilość doładowań
PROZAK – w T umowa na ilość doładowań to mix a nie karta
Ale badziew, niby 4 grosze ale miało być taniej. Taka wielka firma a trzeba jednak dopłacać.
Prawo wolności mówi: komu się nie podoba, to zmień operatora.
Ja dzisiaj zmieniłem Operatora, a więc zagłosowałem nogami. Karta TT, zakupiona rok temu, kiedy wprowadzili pakiet na rozmowy w całym TM na świecie, ale po 2-3 miesiącach to zabrali i od tego czasu karta leżała nieładowana, ale ciągle używana do odbierania. Może dochodowo tego nie odczują, ale statystyki im się pogorszą. Mam jeszcze karty Heyah 1 do netu i 1 do połączeń, a więc używane i sporo doładowywane, w niedzielę wysłałem formularze rejestracyjne i jak tylko je zarejestrują z nimi też idę, a więc kilkadziesiąt zł co miesiąc mniej. Szkoda, że przy przeniesieniu nie można napisać, że :”WKURFIA MNIE TA OPŁATA”. nIE JEST TO DUŻO, MAM SMARTFONA Z ODPOWIEDNIĄ APLIKACJĄ, ALE CHODZI MI O ZASADY I ICH PODEJŚCIE DO KLIENTA. Niemcy biorą kasę za co tylko mogą i golą klientów. Oplata za aneks, za kuriera, za sprawdzanie stanu konta. A wina za gorsze wyniki oczywiście spada na pracowników, a nie na coraz gorszą ofertę
Akurat heyah wciąż mam i raczej szybko nie przeniosę numeru, oferta dobra, a te 4 grosze jakoś przeboleję skoro mam wykupiony standardowo pakiet na neta.
Żegnaj T-Mob…. coś tam…
HAHAHAHA! Wielka Sieć – Nieograniczone możliwości….. Fiolet górą!
Ale sie ludzie zdziwia jak za ich nieświadomość operator nabije kasy. Chociaz zeby poinformowali smsem albo jakies info na stronie. Nic takiego nie ma oprocz tych regulaminow do ktorych nieswiadomy czlowiek musi sie dokopac. Takze ja dzisiaj dojade swa karte TT i HEYAH i nie uzupelniam. Widze ze z tym operatorem nie mam o czym nawet „piszczec”.
Nieźle natrzaskają sobie ci, którzy mają aplikacje USSD Checker która sprawdza co kilka minut stan konta i pakietów 🙂
wprowadzili opłatę i przekombinowali, sieć niedomaga, nie idzie sie dodzwonić, smsy idą ale z sporym kilku minutowym opóźnieniem. tylko pogratulować
od czasu rebrandingu wszystko idzie na dno, abo słabe, karty słabe, usługi słabe. Już nawet u Plusa coś się dzieje.
Płacenie za sprawdzenie stanu własnego konta? To niby jest ta kontrola wydatków? Może za miesiąc będę musiał po 2 gr płacić za patrzenie na własny telefon?
Hahahaha
T-żenada schodzi na psy. Ale żeby chociaż powiadomić klienta SMSem… to już nie łasma. To świadczy o nieczystym podejściu i trzepaniu kasy za plecami nieświadomego klienta. Wielki minut za nieczyste zachowanie.
Podpisano: Klient – do czasu wykorzystania środków na koncie.
PS. Na szczeście mamy wybór pomiędzy innymiperatorami.
Nie chodzi o kasę ale zasady,jak dla mnie to dno .To przykre że tak się docenia stałych użytkowników a jetem z nimi od samego początku Ja ominę procedurę sprawdzania stanu konta przez telefon i nic nie dostaną,tylko czemu ma to służyć,kogoś pogieło w szukaniu kasy. .Pozdrawiam wszystkich