Polska Telefonia Cyfrowa skutecznie realizuje strategią powrotu na pozycję lidera. W drugim kwartale 2012 Spółka pozyskała największą liczbę klientów kontraktowych od 2 lat.
Liczba kart SIM obsługiwanych przez Polską Telefonię Cyfrową (PTC) w drugim kwartale wyniosła15,048 miliona. Spółka obsługuje obecnie 6,884 miliona klientów kontraktowych oraz 8,165 miliona klientów usług przedpłaconych. W drugim kwartale PTC pozyskała w sumie 537 tysięcy klientów, w tym aż 76 tysięcy klientów kontraktowych. Jest to najlepszy rezultat w tym segmencie jaki Spółka zanotowała od dwóch lat i osiągnęła lepsze wyniki od głównych konkurentów na rynku. Jednocześnie w drugim kwartale br. blisko trzy razy więcej klientów przeniosło numery od innych operatorów do T-Mobile niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Równocześnie PTC umacnia swoją pozycję na rynku mobilnego dostępu do szerokopasmowej transmisji danych. Atrakcyjna oferta oraz bogaty asortyment urządzeń w przystępnych cenach przyczyniły się do wzrostu bazy klientów tych usług w drugim kwartale o 49 tysięcy do 826 tysięcy klientów.
PTC w drugim kwartale 2012 osiągnęła przychody na poziomie 1,779 miliardów złotych, co oznacza spadek o 0,9% w stosunku do ubiegłego roku. W tym czasie PTC wypracowała skorygowaną EBITDA w wysokości 592 miliony złotych, a marża EBITDA wyniosła 33,3 procenta, co stanowi wzrost o 2,5 punktu procentowego w stosunku do pierwszego kwartału br. oraz spadek o 5,5 punktu procentowego w odniesieniu do drugiego kwartału 2011 roku.
Prowadzone przez PTC działania promocyjne przyczyniły się do zwiększenia rozpoznawalności marki T-Mobile wśród klientów. Spontaniczna znajomość marki wśród ankietowanych w czerwcu wzrosła do 69%, a wspomagana 95%. Wysoka świadomość marki T-Mobile wśród klientów oraz konkurencyjna oferta przyczyniły do zmniejszenia wskaźnika odejść klientów kontraktowych (Churn) w drugim kwartale o 0,2 punktu procentowego w porównaniu do ubiegłego roku i wynosi on 0,8%.
źródło: T-Mobile
Kan
Z internetem to się nie dziwie, poprawili trochę ofertę blueconnecta na kartę, a dwa Orange w wielu miejscach niestety się po prostu już przytyka
Jezeli oczekujecie od telefonów nie wiadomo czego, to lepiej kupcie sobie mixer kuchenny;). To jest sredniej klasy fonik,ktory stworzyli na sasadzie 'zadzwon’,odbierz’. Posiada jakies mp3,aparat który nie nadaje sie do robienia zdjec,wlot na karte pamięci i ten wspanialy modulator glosu….rewelacja..
Jak na tak dużą siec to swoją część rynku ma czyli 1/4
8165000 prepaidów razy 4 grosze daje 326600zł przy założeniu ze każdy raz w msc sprawdzi stan konta
Najciekawsze w tych wszystkich sprawozdaniach finansowych, zarówno Orange i PTC nie widać tego masowego odejścia do Play. Niby wszyscy tam odchodzą, a W3 jakośc pokazuje wzrosty klientów. Chyba jednak duża zasługa w tym tych simów trzymanych w szufladach i dotyczy to całej już W4.
Bo każda siec takie raporty przedstawia na swoją korzyść 😉
ŻEBY PRZEDŁUŻYC USŁUGE –MIEDZY NAMI –O KOLEJNY ROK MIEDZY DWOMA NUMERAMI TRZEBA ZAŁADOWAC NA KAZDY NUMER PO -300 ZŁ SŁ. TRZYSTA ZŁOTYCH RAZY DWA =600 ZŁ —TAKIEGO ZŁODZIEJSTWA TO NIEMA W ZADNEJ SIECI TYLKO W TMOBILE –NIE DOCENIAJA STARYCH NR. O PREFIKSIE 600… IM SIE OPLACA ZEBY KLIENT KUPIŁ STARTER ZA 29 ZŁ I DALEJ ROZMAWIAŁ I NA NOWO W USŁUDZE MIEDZY NAMI A LICZY SIE ILOSC NUMEROW A NIE JAKOSC
Ale trzeba powiedzieć że ilość abonamentowych przyłączeń która przyszła do T-Mobile jest całkiem spora, 76 tyś ludzi to nie jest takie hop siup, całkiem dobry wynik.
Równocześnie PTC umacnia swoją pozycję mobbingu względem pracowników i współpracownilków. Tak trzymać Panowie tak trzymać. Jesteście najmondrzejśi podkreślam najmondrzejśi
To t-mpbile doczkało się odpowiedziorange 😉
W tym momencie osobiście daję T-Mobile największe szansę na lidera wśród polskich operatorów. Nie tyle o ile statystyki nam to mowią (tu przyrost klienteli), ale widzę ich działania z których zwrotu teoretycznie nie ma. Inicjatywa w stawianiu hotspotów to ciekawy ruch dla komfortu użytkowników sieci.
Na prawdę współczuję tym wszystkim którzy dali się usidlić T-Mobile, oferta zerowa, usługi/promocje zerowe i tylko trzeba płacić. 15mln toż to cud!
T to syf!!! za podpisanie ANEKSU jest pobierana opłata aktywacyjna 19 pln jeśli nie wyraza sie zgody na e-fakture. Oplata 19 pln za lojalnosc. Oferta dla abonenta gorsza jak dla czlowieka z ulicy. W regulaminach same gwiazdki. Tak wyglada przyszly lider w polskiej telekomunikacji komorkowej T-zdzierusy. Walcza o 1 miejsce w mobbingu na pracownikach:))))
Dodam jeszcze jeden rodzynek tego opa: wystarczy, że opłata nie zdąży dojść na ich konto w terminie parunastu dni od wystawienia faktury, a przy każdym wybraniu nr-u 602900 pojawia się na powitanie zapowiedź – „informujemy, że na twoim koncie są zaległości. Jeśli chcesz się dowiedzieć, co zrobić, aby zachować aktywny telefon – wybierz JEDEN”… To głupie po.eby!!! Dzwoniłem 'na głos’ przy partnerze biznesowym, którego zachęcałem do przejścia do tej sieci, by się coś dla niego o usługach i cenach dowiedzieć a tu na 'dzieńdobry’ trąbienie o zaległościach i straszenie utratą aktywacji numeru, jakby nie wiadomo ile, jakich i od jak dawna się miało zaległości.
Dobrze wiedzą, że moje przelewy idą do nich z zagranicy, a bank zawsze wysyła te płatności (zlecenie stałe) blisko terminu na fakturze i często kasa dochodziła do nich po terminie, a teraz nagle takie ostrzeżenie na powitanie??! Już nie mam zamiaru ćwierciom nikogo polecać i sam tylko czekam na koniec tych umów, by migrować z abo do prepaid albo wybywam od nich z numerami do konkurencji. Rozumiałbym, jeśli wystawiliby jedną fakturę a kwoty za poprzednią jeszcze nie mieliby zaksięgowanej, ale już na dzień po terninie bieżącej puszczać staremu klientowi, przelewającemu z zagranicy, takie zapowiedzi??? A poszli na drzewo, liście pompować. Potraćcie klientów firmowych przez własną głupotę i przesadyzm, a wtedy zaczniecie kwiczeć. 😎
Ale te powiadomienia generuje system dla wszystkich „po terminie” 🙂 Może Pan powiedzieć konsultantowi, że przelew idzie z zagranicy i może być po terminie, ale ten tylko sporządzi notatkę ale systemu inaczej nie ustawi. A na marginesie, to ja też dodam swój rodzynek, pod względem kar za spóźnienia króluje Cyfrowy Polsat, który zaraz po północy gdy mija termin płatności ma w zwyczaju odłączanie TV bądź telefonu, a z samego rana masa smsów i telefonów (gdzieś koło 7-8), myślę, ze przy tym, powiadomienia od T-Mobile to pryszcz 🙂