T-Mobile przygotował krótkie podsumowanie po opublikowaniu przez 4 operatorów wyników za Q1 2012.

Po opublikowaniu przez 4 operatorów komórkowych wyników finansowych i operacyjnych za pierwszy kwartał br. możemy podsumować zmiany, które zaszły na rynku telekomunikacyjnym w Polsce. W pierwszym kwartale br. największą liczbę nowych klientów pozyskała PTC – aż 351 tys. – awansując na drugie miejsce na polskim rynku telekomunikacyjnym. Po pierwszym kwartale zaledwie 100 tysięcy klientów dzieli PTC do pozycji lidera rynku, a przewaga nad trzecim w kolejności operatorem, który opublikował dziś swoje wyniki, wzrosła do ponad 650 tys. Osiągnięcie tak dobrych wyników przez PTC jest możliwe dzięki wprowadzeniu na polski T-Mobile będzie obchodzić swoje pierwsze urodziny na polskim rynku.

źródło: T-Mobile

Sztuka pompowania według T-Mobile – odpowiada na podsumowanie t-mobile Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange. I dodaje: „Od kilku kwartałów z zapartym tchem cały rynek, dziennikarze i internauci śledzą walkę T-Mobile samych ze sobą, aby mieć jak najwięcej kart SIM. Wszystko jedno jakich. Aktywnych, nieaktywnych, w telefonach i ciemnych szufladach. Sztuka jest sztuka, warto policzyć, a razem ma być ich najwięcej na rynku. (…) Gratulujemy determinacji zwłaszcza, że widać ogromne poświęcenie, jakim jest prawie 20 proc. spadek średniego przychodu na klienta prepaid z 16 zł na 13 zł. Na czym polega magiczny patent T-Mobile, jeśli ktoś jeszcze nie wie? Wynika z raportowania jako aktywnych kart, tych SIM-ów, na które w ciągu ostatniego roku trafiło choćby jedno, nawet przypadkowe połączenie czy przyszedł SMS. To powoduje, że całkowita baza szybko puchnie. Gdyby podobną zasadę zastosować do naszych kart SIM, mielibyśmy ich 9 mln, zamiast 7,685 mln – konkluduje.

Kan