T-Mobile przygotował specjalną usługę na czas Euro, którą można aktywować na dowolnym starterze T-Mobile na kartę.
T-Mobile wprowadził w ofercie na kartę usługę T-Mobile EUROpakiet, która zawiera zestaw kilku usług dobranych z myślą o turystach i kibicach odwiedzających Polskę podczas ME w piłce nożnej. Zaletą przygotowanej przez T-Mobile oferty jest jej szeroka dostępność. Ponieważ można ją aktywować na dowolnym starterze, kupionym w jednym z kilkudziesięciu tysięcy punktów sprzedaży na terenie kraju. Oferta wychodzi naprzeciw oczekiwaniom potencjalnych klientów sieci zagranicznych, którzy przyjeżdżając do Polski chcieliby pozostać w kontakcie z bliskimi i przyjaciółmi bez obawy o koszty.
T-Mobile EUROpakiet zawiera pakiet trzech usług w atrakcyjnej cenie:
Koszt Europakietu to 19,50 zł czyli równowartość niespełna 5 EUR, a aktywacja następuje po wysłaniu komendy YES na bezpłatny numer 2012.
Informacje o usłudze są dostępne w kilku językach na specjalnie przygotowanej stronie www.t-mobile.pl/2012. Dodatkowo o EUROpakiecie T-Mobile będzie informował w przygotowanej w 4 językach kieszonkowej ulotce, która oprócz informacji o usłudze, zawiera również podstawowe informacje niezbędne dla kibiców wraz z tabelą rozgrywek. Ulotki będą dystrybuowane w miastach, w których będą rozgrywane mecze oraz innych miejscach popularnych wśród kibiców i turystów.
źródło: T-Mobile
Kan
Fajny pakiecik dla przyjezdnych, mogą sobie pogadać z rodzinką za nie wielkie pieniądze. Dobry ruch z strony T-Mobile.
A dla tych którzy zaryzykują wyjazd na Ukrainę będzie coś?… Oraz dla klientów polskich sieci, którzy zechcą dzwonić, MMS-ować lub sms-ować na numery telefoniczne tamtego kraju… Ukraina nie jest krajem unijnym, więc ciekaw jestem, jakie koszty roamingowe, np. rozmów przychodzących, wychodzących i wysyłanych sms-ów czekają klientów polskich operatorów, którzy tam się znajdą?
Ukraina z tego co patrzyłem jest w strefie 1B, także koszt wysłania smsa to około 1,5zł, nie ma opłat za odebranie wiadomości.
Pewnie że tak. Pozytywne zaskoczenie dla przyjezdnych. Teraz niech tylko trochę kampanii komercyjnej w tym celu co by potencjalni Klienci mogli z tego skorzystać, bo co im po tym jeśli się nie dowiedzą. T-Mobile sprawdził się jako patron ekstra klasy 🙂