T-Mobile został Sponsorem Wyłącznym meczu o Superpuchar. W spotkaniu, będącym jednocześnie piłkarskim otwarciem Stadionu Narodowego w Warszawie, zmierzą się: aktualny Mistrz Polski, Wisła Kraków i zdobywca Pucharu Polski, Legia Warszawa.
T-Mobile został wyłącznym sponsorem meczu i przygotuje także dodatkowe atrakcje dla kibiców. Wykorzysta do tego celu wzorce i doświadczenia z innych sponsorowanych wydarzeń w Polsce i na świecie. W jednym z sektorów Stadionu Narodowego miejsca zajmie tysiąc gości wraz z jubilatką obchodzącą urodziny w dniu meczu o Superpuchar. Akcję zbierania gości wspierać będzie kampania w mediach.
Sponsoring wyłączny Superpucharu T-Mobile komunikować będzie poprzez reklamy w telewizji, billboardy sponsorskie wokół zapowiedzi transmisji z meczu, oraz działania w mediach społecznościowych i w internecie. W czasie meczu reklamy T Mobile obecne będą na bandach okalających murawę. Dla kibiców, którzy pierwszy mecz na Stadionie Narodowym będą chcieli obejrzeć na żywo, T-Mobile ufundował darmowe bilety. Będzie je można zdobyć poprzez innowacyjną aplikację na Facebooku, dostępną na fanpage T-Mobile PL, w której każdy internauta może sam wybrać sobie miejsca, które wraz z przyjaciółmi chce zająć na stadionie. Innym sposobem na wygranie biletów będzie konkurs SMS realizowany wspólnie z Telewizją Polsat.
W spotkaniu, które zostanie rozegrane 11 lutego 2012 br na trybunach będzie mogło zasiąść ponad 50.000 kibiców piłki nożnej.
źródło:: T-Mobile
Kan
i bardzo fajnie, że T wspiera naszą piłkę nożną. Najpeirw ekstraklasa a teraz superpuchar. Polacy do boju!
komentarz sponsorowany (?)
@www czemu sponsorowany? Lukasz wyraził swoją opinię na ten temat. Moje zdanie jest podobne! T-Mobile jako patron ekstraklasy Polskiej Pilki Noznej jest wręcz przykladem dla innych sieci. Ostatnio była wpadka z zasięgiem na otwarciu stadionu Narodowego, więc możliwe, że kibice będą mogli liczyć tylko na zasięg od PTC ;D no i do tego jeszcze promocje 🙂
O razu widać, że komentarze są sponsorowane. Marketing działa, co?