Pracownicy Polskiej Telefonii Cyfrowa, operatora sieci T-Mobile już po raz dziesiąty wzięli udział w Świątecznej Aukcji Charytatywnej zorganizowanej w dniach 5-14 grudnia 2011 na wewnętrznym portalu korporacyjnym. Firma i jej pracownicy przekazali w sumie 114 660 złotych. Wylicytowana przez pracowników suma 57 330 złotych została podwojona przez PTC.
Przedsięwzięcie to rozpoczęły warsztaty artystyczne zorganizowane w siedzibie firmy w Warszawie i Łodzi. Wzięły w nich udział dzieci, podopieczni Fundacji Świętego Mikołaja, oraz wolontariusze z PTC. Wspólnie przygotowali oni prace na aukcję, której start zaplanowano na 5 grudnia w związku z obchodzonym tego dnia Międzynarodowym Dniem Wolontariusza. W ten sposób firma chciała podkreślić jak ważny jest dla niej wolontariat i jego pozytywny, dobroczynny charakter.
Celem tegorocznej aukcji było zebranie funduszy na stypendia edukacyjne przyznawane w ramach programu „Solidarni” Fundacji Świętego Mikołaja. Pomoc otrzymają uzdolnione dzieci z ubogich rodzin z Lublina i Radlina w województwie śląskim, osiągające bardzo dobre wyniki w nauce. Dzięki zebranym funduszom dzieci będą mogły rozwijać swoje zainteresowania, zdobywać nowe umiejętności oraz spełniać swoje marzenia.
źródło: T- Mobile
Kan
Coraz więcej firm widzi znaczenie społecznej odpowiedzialności biznesu. A zamierzeniem jest poczucie odpowiedzialności podmiotów prywatnych za społeczeństwo. Można tylko chwalić 🙂
Coraz częściej T-Mobile bierze się za tego typu akcje. Bezinteresowana i charytatywna pomoc przy takim kapitale firmy to bardzo wielki czyn. Mało tego, staje się to ich domeną i można zauważyć, że inne sieci śmiało kopiują udzielanie się w ten sposób. I o to właśnie chodzi. Tak trzymajcie!
Bardzo ładny gest i aż się prosi żeby tego typu akcje były organizowane częściej niż raz w roku.
Miło, że sprzedali moje prace. Było miło i super pomagać w taki sposób:)