Zarządzający marketingiem i sprzedażą w Polskiej Telefonii Cyfrowej Grzegorz Bors (na zdjęciu) w rozmowie z Wirtualnemedia.pl pozytywnie ocenia przebieg kampanii wprowadzającej na polski rynek T-Mobile.

Na pierwszą połowę przyszłego roku PTC planuje wprowadzenie w T-Mobile płatności mobilnych opartych na Near Field Communication. Wcześniej nastąpi zapowiada mocny powrót marketingowy Heyah, której działania reklamowe były ostatnio mało intensywne ze względu na start T-Mobile. Grzegorz Bors zapowiada, że wbrew wcześniejszym doniesieniom w kampaniach Heyah dalej będą występowali kot Rysiek i pies Winston. – Śmieję się, że przynajmniej Rysiek – jak na kota przystało – ma kilka żyć, więc na pewno pojawi się w nowych reklamach Heyah – mówi Grzegorz Bors.

Za to PTC nie będzie już organizować loterii SMS-owych po tym, jak za ubiegłoroczną akcję „Czy stałeś się dzisiaj Milionerem” Urząd Komunikacji Elektronicznej nałożył na firmę karę w wysokości 5 mln zł. – Jako pierwsi zaproponowaliśmy UKE porozumienie operatorów zakładające nierealizowanie już tego typu akcji. Dotrzymujemy tego zobowiązania i w przyszłości nie zamierzamy organizować podobnych loterii – deklaruje Dyrektor marketingu i sprzedaży PTC.

PTC jest zadowolona zarówno z wyników sprzedaży usług, jak i utrzymania klientów w ostatnich miesiącach. – Zdecydowanie zmniejszył się tzw. wskaźnik churn, czyli odejścia klientów z sieci. Widzimy też, że coraz więcej osób przychodzi do nas z innych sieci – mówi Grzegorz Bors.

Zdaniem Dyrektora marketingu i sprzedaży PTC bardzo skuteczne okazały się reklamy oferty roamingowej, które były emitowane zaraz po zakończeniu kampanii wprowadzającej T-Mobile. – Sprzedaż tych usług kilkunastokrotnie przekroczyła nasze założenia – dodaje.

Cały wywiad Grzegorza Borsa, dyrektora marketingu i sprzedaży Polskiej Telefonii Cyfrowej dla portalu Wirtualnemedia.pl można przeczytać: Tutaj

Kan