T-Mobile przygotował dla swoich klientów melomanów – profil na Facebooku – T- Mobile Music PL.
Prócz zasięgnięcia informacji, wszyscy którzy klikną „Lubię to” i dołączą do społeczności T-Mobile Music PL na FB będą mogli także aktywnie uczestniczyć w życiu profilu – dodawać zdjęcia oraz video, zamieszczać recenzje oraz polecać ulubione krążki innym użytkownikom. A także wziąć udział w konkursach – na pierwszy ogień sponsorowany z T-Mobile Off Festival.
źródło: T-Mobile
Kan
Skąd ludzie biorą czas na siedzenie w tym facebooku ?
Facebook to ZUO:) Znam kilka osób, które dziennie poświęcają na niego grubo ponad 2 godziny. Co do konkursów jestem za.
Jeszcze troche to bez Facebooka nie zrobisz zakupów w supermarkiecie.
Ta bez face ani rusz teraz 😛
Ciekawa inicjatywa. Facebook to dobre informacyjne narzędzie ale trzeba wiedzieć jak go wykorzystać i widzę, że T-Mobile to dobrze wie (wide- akcja z tworzeniem baniek).