„Między Nami” to usługa T-Mobile, która pozwala abonentowi oferty T-Mobile na kartę na kolejny rok bezpłatnych rozmów z osobą wybraną w usłudze. Więcej na ten temat w artykule: Kampania reklamowa startera Między Nami i nowa promocja (video).
T-Mobile prowadzi kampanię reklamowa startera „Między Nami” i odpowiada na pytania dotyczące podwójnego startera „Między Nami”.
1. Czy muszę aktywować starter Między
Nami, aby korzystać z bezpłatnych rozmów?
Bezpłatne połączenia są dostępne od razu, już od pierwszego połączenia
– nie trzeba aktywować usługi.
2. Co zawiera starter Między Nami?
W skład zestawu wchodzą:
– dwie karty SIM z dwoma numerami telefonów,
– bezpłatne połączenia pomiędzy numerami z jednego zestawu przez rok,
– rok ważności konta na obu numerach nawet bez doładowań konta.
3. Czy karty w zestawie mają kolejne
numery telefonów?
Startery Między Nami oznaczone na opakowaniu ”Edycja limitowana”
zawierają dwie karty SIM z kolejnymi numerami telefonów. Numery te są
prezentowane na rewersie startera w „okienkach”.
4. Do jakiego limitu rozmowy między dwoma
numerami startera są bezpłatne?
Bezpłatne połączenia między numerami z pakietu przez 12
miesięcy od wykonania pierwszego połączenia. Opłata za
połączenie z numerem z pakietu nie jest naliczana do 30. minuty
włącznie, od 31. minuty naliczana jest stawka zgodna z cennikiem
taryfy, którą posiada klient (domyślnie jest to taryfa Hot).
5. Czy muszę doładowywać konto, aby było
aktywne i żebym mógł wykonywać bezpłatne połączenia z drugim numerem
startera?
Nie musisz doładowywać konta, a i tak będziesz mógł wykonywać bezpłatne
połączenia przez 12 miesięcy między dwoma numerami z
pakietu.
6. Jaka jest ważność konta?
Ważność konta to 12 miesięcy od daty wykonania pierwszego połączenia na
każdej z kart. Ważność konta na połączenia przychodzące to 396
dni, a na połączenia wychodzące 366 dni.
7. Czy bezpłatne połączenia mogę
wykonywać tylko w konkretnej porze dnia?
Bezpłatne połączenia obowiązują 24 godziny na dobę
przez cały rok od daty aktywacji (pierwszego połączenia) z dowolnej
karty SIM z pakietu (aktywowanej jako pierwsza).
8. Czy bezpłatne połączenia dotyczą
wszystkich numerów starterów Między Nami?
Bezpłatne połączenia obowiązują między numerami zakupionymi w ramach
jednego pakietu.
9. Czy obowiązuje limit bezpłatnych minut?
Nie ma limitu ilości bezpłatnych połączeń dziennie, miesięcznie, itp.
Jedyne, o czym trzeba pamiętać, to fakt, że rozmowa jest darmowa do 30
minuty.
10. Jak naliczana jest ważność kont w
starterze?
Ważność konta, czyli 12 miesięcy, na każdej z kart z pakietu liczona
jest osobno od daty wykonania pierwszego połączenia.
11. Jak długo mogę korzystać z bezpłatnych połączeń między numerami
startera?
Z bezpłatnych połączeń możesz korzystać przez 366 dni od
dnia, w którym zostanie wykonane pierwsze połączenie z karty SIM
aktywowanej jako pierwsza z pakietu.
12. Czy korzystanie ze startera Między
Nami wiąże się z dodatkowymi opłatami?
Nie ma dodatkowych opłat za aktywację czy korzystanie.
13. Czy muszę mieć środki na koncie, aby
dzwonić bezpłatnie na drugi numer z zestawu?
Aby wykonać połączenie pomiędzy numerami z zestawu, stan konta
użytkownika inicjującego połączenie musi pozwalać na wykonywanie
połączeń.
14.Czy można zmienić lub wyłączyć numer w
ramach startera Między Nami?
Zmiana lub dezaktywacja numeru Między Nami nie jest możliwa, usługa
wygasa samoistnie po upływie 366 dni.
15. Czy numer z tego samego startera
Między Nami można dodatkowo aktywować w usłudze Numerki za Grosze?
Nie ma takiej możliwości.
16. Czy bezpłatne w ramach pakietu są
również połączenia wideo?
Promocyjna usługa bezpłatnych połączeń dotyczy wyłącznie połączeń
głosowych.
17. Czy połączenia między numerami
startera Między Nami są bezpłatne, jeśli jeden z numerów przebywa w za
granicą?
Jeśli połączenie inicjuje użytkownik numeru A przebywający w Polsce, to
dla niego połączenie jest bezpłatne, natomiast użytkownik numeru B
ponosi opłatę jak za połączenie odebrane w roamingu (może skorzystać z
oferty Wszędzie rozmawiaj, dzięki której obniży koszt do 30
gr/min).
Jeśli połączenie inicjuje użytkownik numeru B przebywający za granicą
(korzystający z roamingu), to dla niego połączenie jest płatne jak za
połączenie wykonane w roamingu (może skorzystać z oferty Wszędzie
rozmawiaj – 30 gr/min) natomiast użytkownik numeru A odbierający
połączenie w Polsce nie ponosi żadnych opłat.
18. Czy na koncie mam do wykorzystania
pieniądze na połączenia wychodzące?
Tak, kwota do wykorzystania dostępna od chwili aktywacji to 20
zł z VAT (po 10 zł na każdym z kont).
19. Co się dzieje, jeśli w pierwszym roku
użytkowania startera Między Nami zmienię operatora?
W przypadku zmiany przez użytkownika systemu Tak Tak – T-Mobile na
kartę na inny system oferowany przez T-Mobile lub u innego operatora,
usługa promocyjna zostanie dezaktywowana (bez możliwości przywrócenia w
przypadku ponownego przeniesienia numeru do systemu Tak Tak – T-Mobile
na kartę).
20. Jak mogę sprawdzić, czy numer jest
aktywny?
Masz trzy sposoby do wyboru:
– wpisz Ekspresowy Kod *100*70#
– skontaktuj się z konsultantem Biura Obsługi Użytkownika pod numerem *9602
– sprawdź w Internetowym Systemie Obsługi dostępnym na stronie www.t-mobile.pl
21. Jak mogę sprawdzić stan konta
głównego?
Sprawdzenie stanu konta głównego możliwe jest na dwa sposoby:
– poprzez wpisanie Ekspresowego Kodu *101# na terenie
Polski i za granicą
– poprzez połączenie bezpłatne z obszaru Polski pod numerem *9898
22. Czy każdy numer w pakietach startera
Między Nami ma bezpłatną usługę Granie na Czekanie?
Każdemu Użytkownikowi, który zakupi dowolny starter oraz doładuje konto
kwotą minimum 5 zł z VAT, w ciągu 30 dni aktywowany
zostanie Serwis „Granie na Czekanie” (dalej „Serwis”).
źródło: T-Mobile
Kan
punkt 22 w T Mobile to niestety standard na każdym numerze – podpisując umowy abonamentowe osoby nawet o tym nie wiedzą a jeśli wiedzą zapominają wyłączyć a potem trzeba płacić za usługę
@martiniL z tego co wiem to większość sieci ma tak samo. Na 100% Play. Także nie jest to żadne novum. Klienci, którzy już są w sieci przez dłuższy czas o tym wiedzą.
Najciekawszy jest chyba punkt 17 wychodzi na to, że nawet wyjeżdżając za granicę wciąż możemy korzystać z bonusu z zastrzeżeniem, że osoba dzwoniąca na drugą kartę SIM musi być na terenie Polski). Pokaźna ilość bonusów jak na koszt 29zł:D
niestety nie ma tak dobrze – można korzystać z usługi za granicą, ale będą naliczane opłaty za roaming – zgodnie z pkt. 17
[quote][quote] np http://spy-shop.pl [/quote]
LOL ogólnie ciekawe rzeczy sprzedają 😮
Punkt 9 b: „Jedyne, o czym trzeba pamiętać, to fakt, że rozmowa jest darmowa do 30 minuty”. W tym momencie przypomniało mi się, że w niemieckiej sieci D1 od roku 1995 pierwsze 10 sekund każdego połączenia było darmowe. Wypróbowałem do Polski i także działało! Skutek był taki, że niemieccy abonenci D1 ograniczali się do krótkich połączeń poniżej 10 sekund, a gdy ktoś miał coś więcej do przekazania – robił to wielokrotnie na raty, wciąż inicjując i po kilkudziestu słowach rozłączając rozmowę. Oczywiście nie lekceważyłem sobie tej sposobności i zarówno po Niemczech, jak też do Francji, Szwajcarii oraz Polski, do rodziny – dzwoniłem krótko. Akcja promocyjnych pierwszych dziesięciu darmowych sekund w D1 krótko nie trwała. Odwołali ją jakoś dopiero jesienią 1997. Ale od jesieni 1996 zaczęły działać w Polsce pierwsze sieci gsm, Era oraz Plus i właśnie w Erze też zrobiono podobnie, ogłaszając, że pierwsze 10 sekund połączenia jest bezpłatne. Większość abonentów Ery skwapliwie to wykorzystywała, toteż promocyjne fory krótkich gratisów operator po kilku miesiącach odwołał. Naturalnie 30 minut rozmowy to naprawdę sporo, nie to, co 10 sekund, więc bynajmniej nie krytykuję tu tego 'ograniczenia’ czasu darmowego w timobajlowej promocji 'Między nami’, ale zasada tej darmowości ma swoje korzenie, pierwowzory – w niegdysiejszych ofertach, które tu powyżej wspomniałem.
Nareszcie zmiany w sieci t-mobile na lepsze, nie mogę sie doczekać
zmian w ofercie internetowej i wprowadzenie podobnie jak w ofercie Orange
Day by Day opłat tylko za wykorzystany limit transmisji danych