„Między Nami” to usługa T-Mobile, która pozwala abonentowi oferty T-Mobile na kartę na kolejny rok bezpłatnych rozmów z osobą wybraną w usłudze. Więcej na ten temat w artykule: Kampania reklamowa startera Między Nami i nowa promocja (video).

T-Mobile prowadzi kampanię reklamowa startera „Między Nami” i odpowiada na pytania dotyczące podwójnego startera „Między Nami”.

1. Czy muszę aktywować starter Między
Nami, aby korzystać z bezpłatnych rozmów?

Bezpłatne połączenia są dostępne od razu, już od pierwszego połączenia
– nie trzeba aktywować usługi.

2. Co zawiera starter Między Nami?
W skład zestawu wchodzą:
– dwie karty SIM z dwoma numerami telefonów,
– bezpłatne połączenia pomiędzy numerami z jednego zestawu przez rok,
– rok ważności konta na obu numerach nawet bez doładowań konta.

3. Czy karty w zestawie mają kolejne
numery telefonów?

Startery Między Nami oznaczone na opakowaniu ”Edycja limitowana”
zawierają dwie karty SIM z kolejnymi numerami telefonów. Numery te są
prezentowane na rewersie startera w „okienkach”.

4. Do jakiego limitu rozmowy między dwoma
numerami startera są bezpłatne?

Bezpłatne połączenia między numerami z pakietu przez 12
miesięcy
od wykonania pierwszego połączenia. Opłata za
połączenie z numerem z pakietu nie jest naliczana do 30. minuty
włącznie, od 31. minuty naliczana jest stawka zgodna z cennikiem
taryfy, którą posiada klient (domyślnie jest to taryfa Hot).

5. Czy muszę doładowywać konto, aby było
aktywne i żebym mógł wykonywać bezpłatne połączenia z drugim numerem
startera?

Nie musisz doładowywać konta, a i tak będziesz mógł wykonywać bezpłatne
połączenia przez 12 miesięcy między dwoma numerami z
pakietu.

6. Jaka jest ważność konta?
Ważność konta to 12 miesięcy od daty wykonania pierwszego połączenia na
każdej z kart. Ważność konta na połączenia przychodzące to 396
dni
, a na połączenia wychodzące 366 dni.

7. Czy bezpłatne połączenia mogę
wykonywać tylko w konkretnej porze dnia?

Bezpłatne połączenia obowiązują 24 godziny na dobę
przez cały rok od daty aktywacji (pierwszego połączenia) z dowolnej
karty SIM z pakietu (aktywowanej jako pierwsza).

8. Czy bezpłatne połączenia dotyczą
wszystkich numerów starterów Między Nami?

Bezpłatne połączenia obowiązują między numerami zakupionymi w ramach
jednego pakietu.

9. Czy obowiązuje limit bezpłatnych minut?
Nie ma limitu ilości bezpłatnych połączeń dziennie, miesięcznie, itp.
Jedyne, o czym trzeba pamiętać, to fakt, że rozmowa jest darmowa do 30
minuty
.

10. Jak naliczana jest ważność kont w
starterze?

Ważność konta, czyli 12 miesięcy, na każdej z kart z pakietu liczona
jest osobno od daty wykonania pierwszego połączenia.

11. Jak długo mogę korzystać z bezpłatnych połączeń między numerami
startera?

Z bezpłatnych połączeń możesz korzystać przez 366 dni od
dnia, w którym zostanie wykonane pierwsze połączenie z karty SIM
aktywowanej jako pierwsza z pakietu.

12. Czy korzystanie ze startera Między
Nami wiąże się z dodatkowymi opłatami?

Nie ma dodatkowych opłat za aktywację czy korzystanie.

13. Czy muszę mieć środki na koncie, aby
dzwonić bezpłatnie na drugi numer z zestawu?

Aby wykonać połączenie pomiędzy numerami z zestawu, stan konta
użytkownika inicjującego połączenie musi pozwalać na wykonywanie
połączeń.

14.Czy można zmienić lub wyłączyć numer w
ramach startera Między Nami?

Zmiana lub dezaktywacja numeru Między Nami nie jest możliwa, usługa
wygasa samoistnie po upływie 366 dni.

15. Czy numer z tego samego startera
Między Nami można dodatkowo aktywować w usłudze Numerki za Grosze?

Nie ma takiej możliwości.

16. Czy bezpłatne w ramach pakietu są
również połączenia wideo?

Promocyjna usługa bezpłatnych połączeń dotyczy wyłącznie połączeń
głosowych.

17. Czy połączenia między numerami
startera Między Nami są bezpłatne, jeśli jeden z numerów przebywa w za
granicą?

Jeśli połączenie inicjuje użytkownik numeru A przebywający w Polsce, to
dla niego połączenie jest bezpłatne, natomiast użytkownik numeru B
ponosi opłatę jak za połączenie odebrane w roamingu (może skorzystać z
oferty Wszędzie rozmawiaj, dzięki której obniży koszt do 30
gr/min
).

Jeśli połączenie inicjuje użytkownik numeru B przebywający za granicą
(korzystający z roamingu), to dla niego połączenie jest płatne jak za
połączenie wykonane w roamingu (może skorzystać z oferty Wszędzie
rozmawiaj – 30 gr/min) natomiast użytkownik numeru A odbierający
połączenie w Polsce nie ponosi żadnych opłat.

18. Czy na koncie mam do wykorzystania
pieniądze na połączenia wychodzące?

Tak, kwota do wykorzystania dostępna od chwili aktywacji to 20
zł z VAT
(po 10 zł na każdym z kont).

19. Co się dzieje, jeśli w pierwszym roku
użytkowania startera Między Nami zmienię operatora?

W przypadku zmiany przez użytkownika systemu Tak Tak – T-Mobile na
kartę na inny system oferowany przez T-Mobile lub u innego operatora,
usługa promocyjna zostanie dezaktywowana (bez możliwości przywrócenia w
przypadku ponownego przeniesienia numeru do systemu Tak Tak – T-Mobile
na kartę).

20. Jak mogę sprawdzić, czy numer jest
aktywny?

Masz trzy sposoby do wyboru:
– wpisz Ekspresowy Kod *100*70#
– skontaktuj się z konsultantem Biura Obsługi Użytkownika pod numerem *9602
– sprawdź w Internetowym Systemie Obsługi dostępnym na stronie www.t-mobile.pl

21. Jak mogę sprawdzić stan konta
głównego?

Sprawdzenie stanu konta głównego możliwe jest na dwa sposoby:
– poprzez wpisanie Ekspresowego Kodu *101# na terenie
Polski i za granicą
– poprzez połączenie bezpłatne z obszaru Polski pod numerem *9898

22. Czy każdy numer w pakietach startera
Między Nami ma bezpłatną usługę Granie na Czekanie?

Każdemu Użytkownikowi, który zakupi dowolny starter oraz doładuje konto
kwotą minimum 5 zł z VAT, w ciągu 30 dni aktywowany
zostanie Serwis „Granie na Czekanie” (dalej „Serwis”).

źródło: T-Mobile

Kan