Marka Heyah – brand, skierowany do młodzieży przetrwa rebranding, pozostanie niezależną marką. Wszystkie informacje, że zniknie, to plotki – powiedział w wywiadzie dla miesięcznika Mobility Miroslav Rakowski, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci Era.

Wiadomo już, że sama zmiana marki nie wpłynie na status obecnych klientów – rebranding nie będzie się wiązał ze zmianą umów abonamentowych, choć wprowadzenie samego T, może być korzystne dla rynku.

Po prostu wprowadzimy globalny brand do Polski. Wraz z nim to, na co czekają nasi abonenci – tani roaming w Unii Europejskiej w sieci T-Mobile. Także na transmisję danych. Do takiego manewru potrzebny jest rebranding i odpowiednia komunikacja do naszych klientów. Nie tylko informacja, że wchodzi jedna marka w miejsce drugiej, ale i jakie korzyści to z sobą niesie. Ceny za połączenia w Polsce nie są wysokie, ale w roamingu danych już tak. My w Grupie będziemy je w stanie obniżyć, ale musimy to także odpowiednio zakomunikować – podkreslił Prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej.

Cały wywiad można przeczytać: Czas na rebranding. Wywiad z Miroslavem Rakowskim, prezesem

Kan