Jesteś tutaj:-, Prepaid, Rynek, T-Mobile-Miroslav Rakowski: Heyah przetrwa rebranding

Miroslav Rakowski: Heyah przetrwa rebranding

Marka Heyah – brand, skierowany do młodzieży przetrwa rebranding, pozostanie niezależną marką. Wszystkie informacje, że zniknie, to plotki – powiedział w wywiadzie dla miesięcznika Mobility Miroslav Rakowski, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci Era.

Wiadomo już, że sama zmiana marki nie wpłynie na status obecnych klientów – rebranding nie będzie się wiązał ze zmianą umów abonamentowych, choć wprowadzenie samego T, może być korzystne dla rynku.

Po prostu wprowadzimy globalny brand do Polski. Wraz z nim to, na co czekają nasi abonenci – tani roaming w Unii Europejskiej w sieci T-Mobile. Także na transmisję danych. Do takiego manewru potrzebny jest rebranding i odpowiednia komunikacja do naszych klientów. Nie tylko informacja, że wchodzi jedna marka w miejsce drugiej, ale i jakie korzyści to z sobą niesie. Ceny za połączenia w Polsce nie są wysokie, ale w roamingu danych już tak. My w Grupie będziemy je w stanie obniżyć, ale musimy to także odpowiednio zakomunikować – podkreslił Prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej.

Cały wywiad można przeczytać: Czas na rebranding. Wywiad z Miroslavem Rakowskim, prezesem

Kan



Autor |2011-05-11T16:17:44+02:0011 maja 2011 16:17|Kategorie: Newsy, Prepaid, Rynek, T-Mobile|Tagi: , , , |16 komentarzy

16 komentarzy

  1. RudyLis 11 maja 2011 w 19:37 - Odpowiedz

    A z tak takiem co?… Heyah, to doskonała marka i super oferta, więc głupotą było by ją likwidować.

    • Blom 11 maja 2011 w 23:03 - Odpowiedz

      Tak-tak zapewne zmieni nazwę 🙂 i pewnie ofertę też.

    • pan kleks 16 maja 2011 w 19:19 - Odpowiedz

      Zdecydowanie TAK. I w Heyah jest wszystko: darmowe lub nielimitowane rozmowy w sieci, darmowe smsy w sieci, pakiet 1000 sms do wszystkich za 9zł, pakiet internetu bez limitu danych, najniższe połączenia międzynarodowe i roamingowe, do tego najbardziej korzystne promocje podwójnych doładowań. Żadna inna oferta prepaid nie oferuje aż tylu usług.

    • LesH 4 czerwca 2011 w 11:21 - Odpowiedz

      I tak powstaną podziały: jedni będą w Heyah-u, a drudzy w JaJa-chu (niebawem, po zmianie TakTak-a). Czas pokaże, gdzie większe zadowolenie klientów…

  2. Kolec 11 maja 2011 w 20:39 - Odpowiedz

    Pytanie czy przetrwa z doładowaniem 2x.

    • pan kleks 16 maja 2011 w 19:21 - Odpowiedz

      Może po rebrandingu podwójne doładowania znikną z oferty, ale do końca maja można spokojnie podwójne Heyah załadować 😉

  3. RudyLis 11 maja 2011 w 21:04 - Odpowiedz

    Na przywitanie może T da potrójne… Albo taniej do wszystkich w erze.

    • Blom 11 maja 2011 w 23:05 - Odpowiedz

      Heyah ma być osobną marką więc raczej nie spodziewałbym się tańszych rozmów do T-Mobile a prędzej do samej Heyah (zresztą tak jest już teraz)

      Dobrze, że nie grzebią przy Heyah.

  4. ContraMundi 12 maja 2011 w 07:47 - Odpowiedz

    [quote]Heyah ma być osobną marką więc raczej nie spodziewałbym się tańszych rozmów do T-Mobile a prędzej do samej Heyah (zresztą tak jest już teraz)

    Dobrze, że nie grzebią przy Heyah. [/quote]

    Na tym etapie jeszcze ciężko przesądzać, jak zmieni się oferta, kto wie może jednak będą tańsze rozmowy do T-mobile. Zapewne więcej szczegółów dowiemy się po konferencji która odbędzie się 19 maja.

  5. asd 12 maja 2011 w 10:48 - Odpowiedz

    usunąć taktaka, zostawić tylko heyah jako jedyny brand prepaidu. na takiej zasadzie jest przecież twist w tmobile cz.

  6. lucci 12 maja 2011 w 11:28 - Odpowiedz

    Heyah to dobra marka skierowana bardziej do młodych ludzi (taka była zresztą strategia przy jej wprowadzeniu), więc dobrze się stało, że pozostała niezmieniona. Teraz tylko pozostaje pytanie: w jaki sposób skonsoliduje się T z Heyah i czy będą przewidziane jakieś ciekawe rozwiązania dla klientów obydwu marek? Odpowiedź pewnie poznamy wkrótce:)

    • pan kleks 16 maja 2011 w 19:24 - Odpowiedz

      Heyah może skierowana jest głównie do młodych ludzi, co nie zmienia faktu, że w ofercie ma usługi, które nie mają alternatyw w innych prepaidach – np. tanie rozmowy międzynarodowe do UE, USA, Kanady, Australii + tani roaming. A z tych usług nie tylko młodzi korzystają 😉

  7. lucci 13 maja 2011 w 08:41 - Odpowiedz

    Na razie żadne informacje co do Tak Taka się nie pojawiły ale trudno o nie ponieważ Era jest dopiero w pierwszej fazie rebrandingu. Więcej dowiemy się zapewne po konferencji 19 maja. Można przypuszczać, że Tak Tak pozostanie w tej samej konwencji co obecnie. Jednak póki co to wiadomo tylko, że Heyah pozostanie na rynku.

  8. Kazikkk 17 maja 2011 w 07:02 - Odpowiedz

    [quote]Heyah może skierowana jest głównie do młodych ludzi, co nie zmienia faktu, że w ofercie ma usługi, które nie mają alternatyw w innych prepaidach – np. tanie rozmowy międzynarodowe do UE, USA, Kanady, Australii + tani roaming. A z tych usług nie tylko młodzi korzystają 😉 [/quote]

    [quote]Heyah może skierowana jest głównie do młodych ludzi, co nie zmienia faktu, że w ofercie ma usługi, które nie mają alternatyw w innych prepaidach – np. tanie rozmowy międzynarodowe do UE, USA, Kanady, Australii + tani roaming. A z tych usług nie tylko młodzi korzystają 😉 [/quote]

    Faktycznie cenami roamingu byłem bardzo pozytywnie zaskoczony, patrząc ogólnie na ofertę, to niedrogo również w taryfie pakietowej wychodzi pisanie. To czy dla ludzi młodych to już zależy od potrzeb, faktem jest, że starsze pokolenie nie wysyła dużo sms’ów, a jednak tutaj tkwi duża siłą Heyah.

  9. Bartek27 4 czerwca 2011 w 10:27 - Odpowiedz

    Wolałbym gdyby Heyah zmieniło się w T-Mobile

  10. LesH 4 czerwca 2011 w 11:15 - Odpowiedz

    [quote]Tak-Tak zapewne zmieni nazwę [/quote]
    Może na Ja-Ja? 😉 Prawdopodobne, więc kto wie?…

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.