Selfie w lustrze? Chyba większość z nas przynajmniej raz je zrobiła, a teraz ta prosta czynność może służyć do sprawdzenia stanu wyświetlacza w smartfonie. Wszystko dzięki specjalnej aplikacji mobilnej Serwis Wyświetlacza stworzonej dla Plusa przez firmę Digital Care. Od 30 listopada będzie ona dostępna dla wszystkich klientów sieci Plus, bowiem usługa Serwis Wyświetlacza obejmie nie tylko urządzenia nowe, ale również te, które klienci już posiadają i użytkują oraz pochodzące z dowolnego miejsca zakupu.

„Decyzja o wprowadzeniu usługi Serwis Wyświetlacza w aplikacji była naturalną konsekwencją obserwacji trendów rynkowych. Część naszych klientów decyduje się na przedłużenie umowy bez zakupu nowego telefonu, posiada bowiem sprzęt z innego źródła np. będącego prezentem świątecznym. Teraz dajemy im możliwość wykupienia usługi również dla tych urządzeń. Warunek jest jeden  – musimy wiedzieć, że w chwili aktywacji usługi telefon nie jest uszkodzony. Najlepiej to sprawdzić w domu, właśnie z poziomu nowej aplikacji Serwis Wyświetlacza.” – mówi Katarzyna Życka, Kierownik Zespołu Ofert Non-Telco w sieci Plus.

Usługa Serwis Wyświetlacza w aplikacji dostępna w sieci Plus

Wykorzystanie aplikacji oznacza komfort dla użytkownika – można objąć usługą serwisową swój smartfon w dowolnym momencie, bez wychodzenia z domu. Aplikacja Serwis Wyświetlacza jest bardzo intuicyjna i prowadzi klienta krok po kroku przez kolejne etapy. Można ją bezpłatnie pobrać z Google Play lub AppStore. Następnie można samodzielnie wykonać test smartfona w lustrze, poprzez nałożenie na siebie dwóch wyświetlających się na ekranie ramek, a algorytmy aplikacji zweryfikują stan wyświetlacza. Na koniec, jeśli stan ekranu zostanie zaakceptowany, można z poziomu aplikacji aktywować usługę.

„Aplikacja Serwis Wyświetlacza to nasza odpowiedź na problem diagnozy stanu wyświetlacza w telefonach używanych. W pełni zdalny proces pozwala klientowi objąć urządzenie usługą od ręki i bez wychodzenia z domu, a także bez konieczności długiego oczekiwania na wynik oględzin zdjęcia telefonu przez eksperta, co ma miejsce w niektórych aplikacjach. To zasługa unikalnych algorytmów, nad którymi Plus pracował w ciągu ostatnich kilku lat i które wykorzystują stale polepszającą się jakość smartfonów i zainstalowanych w nich aparatów.” – mówi Inga Zdzińska, Head of Digital Care LAB.

Usługa Serwis Wyświetlacza w aplikacji dostępna w sieci Plus 3

Serwis Wyświetlacza w aplikacji dla urządzeń używanych dostępny jest dla wszystkich klientów sieci Plus, zarówno abonamentowych sieci, jak i korzystających z oferty mix, czy na kartę. Przygotowano różne warianty oferty dla różnych segmentów rynku i będą one przedstawiane automatycznie w aplikacji. Usługa dla użytkowników ofert mix i na kartę dostępna jest za 7zł za 30 dni i pozwala na naprawy sprzętu do wysokości 700zł w okresie roku. Klienci abonentowi otrzymują wariant usługi w cenie 10zł za 30 dni pozwalający na jedną naprawę rocznie nawet do wartości telefonu. Skorzystanie z usługi nie wymaga wychodzenia z domu! Po zgłoszeniu uszkodzenia w ciągu dwóch dni kurier odbierze telefon od klienta, a w ciągu tygodnia zostanie on naprawiony i odesłany w ciągu kolejnych dwóch dni.

Digital Care to największy na polskim rynku dostawca usługi ochrony urządzeń mobilnych, działający od 2012 roku. Współpracuje z sieciami telefonii komórkowej, producentami urządzeń mobilnych oraz ich dystrybutorami. Aktualnie firma działa w Polsce, na Litwie, Łotwie, w Rosji, we Włoszech i w Chorwacji i łącznie obsługuje na całym świecie ponad 3 mln klientów.