Polkomtel, operator sieci Plus startuje w poniedziałek tj. 9 lipca z kampanią reklamową Plush na Kartę, której spot reklamowy można zobaczyć już dziś.
<iframe width=”560″ height=”315″ src=”https://www.youtube.com/embed/KpdPTQ8MWA4″ frameborder=”0″ allow=”autoplay; encrypted-media” allowfullscreen></iframe>
Teraz w Plush na Kartę pakiety internetowe, nawet do 100 GB, są bonusem po każdym doładowaniu, a do tego za doładowanie od 25 zł jest jeszcze dodatkowy pakiet 10 GB specjalnie na YouTube
Wszystkie pieniądze zostają na koncie i można je wykorzystać na dowolne usług, jak chociażby jeden z trzech pakietów usług bez limitu. Bezpłatny jest Facebook, a po zasileniu konta za co najmniej 25 złtakże Messenger, Instagram i WhatsApp. Można też włączyć rok ważności konta.
Nowy Plush na Kartę:
- Internet, nawet do 100 GB, po każdym doładowaniu.
- Dodatkowy ekstra pakiet 10 GB na YouTube po doładowaniu za minimum 25 zł.
- Bezpłatny transfer na Facebook po każdym doładowaniu, a od 25 zł także w ramach aplikacji Messenger, Instagram i WhatsApp.
- Nowy pakiet „Surfuj w nocy”, czyli 200 GB w godz. 1.00-8.00 za 10 zł na 30 dni.
- Do wyboru 30dniowe pakiety usług:
- za 25 zł nielimitowane rozmowy do wszystkich, SMS-y i MMS-y bez limitu,
- za 20 zł nielimitowane rozmowy do wszystkich,
- za 10 zł SMS-y i MMS-y bez limitu za 0 zł.
- Rok ważności konta.
Metryczka kampanii:
1. Kampania: 20GB w tym 10GB na YouTube w Plush na Kartę.
2. Nazwa reklamy: W Plushu film Ci się nie urwie!
3. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
4. Agencja: Scholz & Friends
5. Reżyser: Wojtek Wawszczyk
6. Operator obrazu: Piotr Śliskowski
7. Scenariusz: Rafał Szultk, Chrystian Kaczorek
8. Muzyka: „ Captain Trap A Ho” – Maya Monique de La Vega / Kurt G. Hoffman
9. Producent: Ryszard Kłosowski
10. Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
11. Dom mediowy: Vizeum
12. Media: TV, Kino, Radio, ONLINE, Social Media
Więcej o Plush na Kartę można znaleźć na stronie http://www.plushbezlimitu.pl/na-karte
źródło: Plus
Czytaj też: Nowy Plush na Kartę – Gigsy za doładowanie oraz 10 GB na YouTube
Fajna
Już była kiedyś taka reklama chyba w Orange.
Też było takie coś jak „…żaden film co się nie urwie”.
misiek i caly pomysl tamdetny jak cala kampania..dlaczego oni to robią