Jesteś tutaj:-, Internet mobilny, Newsy, Operatorzy, Plus, Sprzęt sieciowy, Telewizja, Top7-Plus i Cyfrowy Polsat – nowy Zestaw Internetu Domowego 300
750x200 z dziewczynaAdvertisement

Plus i Cyfrowy Polsat – nowy Zestaw Internetu Domowego 300

Już w najbliższych dniach do oferty sieci Plus i Cyfrowego Polsatu trafi Zestaw Internetu Domowego 300. Jest to najnowsza generacja i kolejny etap rozwoju unikalnego na polskim rynku rozwiązania, które jest oferowane przez Grupę Cyfrowy Polsat z sukcesem od 2014 r. i zapewnia dostęp do szybkiego Internetu LTE także w lokalizacjach, w których nie sprawdzają się inne rozwiązania. Nowy Zestaw Internetu Domowego 300 obsługuje technologię LTE-Advanced i pozwala na pobieranie danych z szybkością nawet do 300 Mb/s.

Modem zewnętrzny LTE (ODU-300) i router Wi-Fi (IDU-300)
Modem zewnętrzny LTE (ODU-300) i router Wi-Fi (IDU-300)

Zestaw Internetu Domowego 300 to unikatowe rozwiązanie składające się z modemu zewnętrznego LTE (ODU-300) i routera Wi-Fi (IDU-300). Sprzęt szczególnie sprawdza się na obszarach o trudnych warunkach geograficznych lub urbanistycznych, na granicy zasięgu oraz często tam, gdzie nie ma dostępu do Internetu stacjonarnego, zarówno w blokach, jak i domach jednorodzinnych. Jest to pierwszy na polskim rynku sprzęt tego typu, który obsługuje szybkość pobierania danych do 300 Mb/s.

Najnowsza wersja Zestawu Internetu Domowego 300 wprowadza szereg udoskonaleń w porównaniu do poprzednika, czyli modelu ODU/IDU-200:

  • Modem zewnętrzny ODU-300 jest modemem LTE kategorii 6 i pozwala na obsługę agregacji pasm, umożliwiając korzystanie z nowszej, szybszej i bardziej efektywnej technologii
    LTE-Advanced o szybkości do 300 Mb/s;
  • Obsługuje więcej częstotliwości: LTE FDD 800, 900, 1800, 2600 oraz LTE TDD 2600 MHz;
  • Posiada dwa gniazda antenowe, co pozwała na ewentualne podłączenie dodatkowej anteny zewnętrznej wzmacniającej sygnał;
  • Nowszy router Wi-Fi ac (IDU-300) umożliwiający szybsze przesyłanie danych wewnątrz sieci lokalnej.

Jak działa Zestaw Internetu Domowego 300?

Zestaw Internetu Domowego 300 sprawdza się idealnie w miejscach nietypowych, ze słabą dostępnością i siłą sygnału internetowego, także tam, gdzie nie ma Internetu kablowego. Zastosowanie modemu LTE, który umieszcza się na zewnątrz budynku, pozwala zwiększyć siłę odbieranego sygnału poprzez wyeliminowanie tłumienia przez ściany i inne elementy konstrukcyjne, a tym samym znacznie poprawić zasięg działania usługi. Montaż na wysokości może zmniejszyć wpływ niektórych przeszkód terenowych, np. wysokich budynków lub wzniesień w okolicy. Dzięki temu możemy korzystać z Internetu LTE o możliwie najwyższych parametrach w tej lokalizacji. Urządzenia ODU/IDU można zainstalować niezależnie lub zintegrować z istniejącą instalacją antenową telewizji satelitarnej lub naziemnej, co ogranicza liczbę kabli doprowadzonych do domu. Za pośrednictwem kabla koncentrycznego sygnał trafia z modemu ODU-300 do znajdującego się w mieszkaniu routera Wi-Fi IDU-300, a ten rozprowadza go po wszystkich pomieszczeniach, zapewniając bezprzewodowy dostęp do Internetu.

Zestaw Internetu Domowego 300 zapewni klientom sieci Plus i Cyfrowego Polsatu nawet do trzech razy większy obszar zasięgu wokół stacji bazowej, większą moc obieranego sygnału, a tym samym jeszcze większą wygodę i komfort korzystania z usług w sieci.

źródło: Plus, Cyfrowy Polsat

Kan



Autor |2018-01-19T14:16:31+01:0019 stycznia 2018 14:16|Kategorie: Internet, Internet mobilny, Newsy, Operatorzy, Plus, Sprzęt sieciowy, Telewizja, Top7|Tagi: , , , |8 komentarzy

8 komentarzy

  1. Witek 19 stycznia 2018 w 16:53 - Odpowiedz

    Popatrzcie sobie na internecie filmiki jak ludzie przerabiają ten modem zewnętrzny, przecież tam nie ma praktycznie żadnych anten tylko kawałek drucika i metalu i to ma niby dawać super odbieranie sygnału od Plusa, żenua to mało powiedziane powinni dawać w zestawie jakiś porządniejszy sprzęt.

  2. Jurek 19 stycznia 2018 w 19:29 - Odpowiedz

    Niech on w solcu zdroju pobiera do 4 to juz bedzie sukces w jedynej sieci 2g

  3. lesiobe 19 stycznia 2018 w 19:36 - Odpowiedz

    Modemów pracujących w LTE kat.6 jest dużo .Proszę nie wprowadzać w błąd.

  4. Set 20 stycznia 2018 w 03:05 - Odpowiedz

    Znajomi mieszkają na prowincji i starszy zestaw się sprawdza. Ciekawe czy ten dałby im coś więcej

  5. stalewiak 20 stycznia 2018 w 09:06 - Odpowiedz

    Mam idu odu 200. Nie wypowiadać się jak tego nie macie. Ja do nadajnika mam po prostej 6km i mam mocne 3 kreski. Tylko co z tego jak nadajnik przeciążony i wieczorami spada poniżej 1 mega. Za dnia około 20.;;; Aby do maja i koniec umowy bo nie będą modernizować nadajnika w Gminie Markusy. Olewają reklamacje, bezsiła.

  6. Filo 20 stycznia 2018 w 14:51 - Odpowiedz

    Może warto przetestować ten sprzęt.

  7. gosc 21 stycznia 2018 w 19:27 - Odpowiedz

    Plus to zacofany skansen. Kto to jeszcze od nich kupuje?

  8. stalewiak 3 lutego 2018 w 22:30 - Odpowiedz

    Kazdy dostaje to Re:Prędkość transferu (03.02.2018)

    Szanowny Panie

    Po otrzymaniu zgłoszenia sprawdzono poprawność działania stacji bazowej, jak również wszystkich usług na koncie. Weryfikacja nie wykazała żadnych nieprawidłowości po stronie sieci. Zawiadamiamy, że na koncie rejestrowane są prawidłowo nawiązywane sesje. Proponujemy eksperymentalnie dobrać położenie i ukierunkowanie zewnętrznej anteny w celu poprawienia warunków odbioru sygnału. Zwracamy uwagę, że zasięg sieci Cyfrowego Polsatu oraz prędkość transmisji danych uzależnione są od wielu czynników. Najistotniejszymi są uwarunkowania geograficzne, urbanistyczne oraz techniczne. W związku z powyższym odległość od najbliższego nadajnika, wysokie budynki wokoło, ukształtowanie terenu, odległość do okna, aktualne obciążenie stacji nadawczych, warunki atmosferyczne oraz parametry techniczne komputera, z którego się korzysta, to najistotniejsze czynniki mające wpływ na jakość świadczonej usługi.

    Z racji nawiązywania sesje na paśmie 1800MHz, możemy jeszcze zalecić zalogowanie do pasma 800MHz lub 2600 MHz. W tym celu należy zalogować się w panel administracyjny routera – 192.168.0.1 użytkownik/hasło:admin ustawienia>ustawienia LTE>pasmo wybrać tylko 800MHz lub tylko 2600 MHz.

    Biorąc pod uwagę powyższe informujemy, że na podstawie Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Cyfrowy Polsat S.A., Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1489 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. 2014, poz. 284), reklamacja nie może zostać uznana. Udzielenie przez Cyfrowy Polsat niniejszej odpowiedzi wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. W tej sytuacji przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym oraz w przypadku Konsumenta w drodze postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich lub postępowania przed stałymi polubownymi sądami konsumenckimi przy Prezesie UKE.

    W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia. Brak slow

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.