Od kilku dni występuje problem z wykonywaniem połączeń i wysyłaniem wiadomości SMS po konwersji z karty na abonament – informują Telix.pl Czytelnicy. – Technicy pracują na rozwiązaniem tej sytuacji. Sprawa w dalszym ciągu jest w trakcie rozwiązywania – odpowiada Ewa_Plus Specjalista Plusa.

Dnia 16 czerwca 2017 roku zawarłem umowę z Plusem na abonament. Od samego początku są problemy. Najpierw było tak, że zasięg był, net też. Każdy mógł zadzwonić, czy wysłać SMS. Jednak ja nie mogłem ani napisać ani zadzwonić – od razu przy próbie połączenia zrywało je z komunikatem „rozmowa zakończona”. Zadzwoniłem do BOKu w następny dzień, bo dopiero miałem dostęp do jakiegoś telefonu, bo z własnego nie mam jak. BOK zrestartował kartę, poskutkowało całkowitym brakiem zasięgu, wycieczka do salonu Plusa, wymiana karty co nie rozwiązało problemu. Dziś zadzwoniłem do salonu Plusa. Pan pilotujący sprawę wysłał zgłoszenie. Jakąś godzinę temu (18.06.17 godz 21:00) po raz n-ty zrestartowałem telefon i zasięg powrócił, jednak jest to powrót do punktu wyjścia bo nadal nie mogę dzwonić. Jak to jest że zawieram umowę na 3 lata, gdzie mam określoną ofertę, a nie mogę z niej skorzystać? Dla mnie jest to sprzedaż produktu niezgodnego z umową. Co mam zrobić by móc normalnie korzystać z telefonu? Czy mogę liczyć na jakąś rekompensatę z tytułu utrudnień? Jakby nie było jutro (poniedziałek) będzie czwarty dzień jak nie mogę korzystać z telefonu. Od razu mogę poinformować, że to nie wina telefonu, ponieważ został przetestowany na innej karcie SIM i wszystko sprawnie działało. Czy jest możliwe że Plus wyłączył starą kartę, a nie włączył nowej? – napisał posta na Plus Forum, jeden z klientów sieci Plus.

O podobnych problemach, napisało także kilku innych klientów, sieci, którzy w ostatnim czasie zmigrowali z karty na abonament? – Obecnie występuje problem z wykonywaniem połączeń i wysyłaniem wiadomości SMS po konwersji z karty na abonament. Technicy pracują na rozwiązaniem tej sytuacji. Za utrudnienia przepraszamy – wypowiedział się przedstawiciel Plus 19 czerwca br. Od tego czasu minęło kilka dni i nadal klienci, po konwersji z karty, lub Plus MIXa na abonament pytają – Kiedy ten problem zostanie rozwiązany?.

Basia_Plus – Specjalista Plusa na obecną chwilę ma dla nich tylko jedną odpowiedź, naszym zdaniem niezbyt uprzejmą – Plus możesz złożyć reklamację w sprawie anulowania opłaty abonamentowej za okres, w którym nie można było korzystać z telefonu..

Warto zadać pytanie, a gdzie w tym wszystkim prokonsumenckie podejście do klienta? Co z osobami, którym telefon jest niezbędny do pracy, wezwania lekarza i wielu innych, ważnych spraw codziennych. Dla nich Plus ma tylko taki komunikat: trwają prace nad rozwiązaniem problemu, ale niestety nie jesteśmy w stanie określić daty ich zakończenia.

Zapytaliśmy już w tej sprawie Plusa. Jak tylko otrzymamy odpowiedź zaraz ją opublikujemy.

źródło: Plus Forum

Kan