Od kilku dni występuje problem z wykonywaniem połączeń i wysyłaniem wiadomości SMS po konwersji z karty na abonament – informują Telix.pl Czytelnicy. – Technicy pracują na rozwiązaniem tej sytuacji. Sprawa w dalszym ciągu jest w trakcie rozwiązywania – odpowiada Ewa_Plus Specjalista Plusa.
– Dnia 16 czerwca 2017 roku zawarłem umowę z Plusem na abonament. Od samego początku są problemy. Najpierw było tak, że zasięg był, net też. Każdy mógł zadzwonić, czy wysłać SMS. Jednak ja nie mogłem ani napisać ani zadzwonić – od razu przy próbie połączenia zrywało je z komunikatem „rozmowa zakończona”. Zadzwoniłem do BOKu w następny dzień, bo dopiero miałem dostęp do jakiegoś telefonu, bo z własnego nie mam jak. BOK zrestartował kartę, poskutkowało całkowitym brakiem zasięgu, wycieczka do salonu Plusa, wymiana karty co nie rozwiązało problemu. Dziś zadzwoniłem do salonu Plusa. Pan pilotujący sprawę wysłał zgłoszenie. Jakąś godzinę temu (18.06.17 godz 21:00) po raz n-ty zrestartowałem telefon i zasięg powrócił, jednak jest to powrót do punktu wyjścia bo nadal nie mogę dzwonić. Jak to jest że zawieram umowę na 3 lata, gdzie mam określoną ofertę, a nie mogę z niej skorzystać? Dla mnie jest to sprzedaż produktu niezgodnego z umową. Co mam zrobić by móc normalnie korzystać z telefonu? Czy mogę liczyć na jakąś rekompensatę z tytułu utrudnień? Jakby nie było jutro (poniedziałek) będzie czwarty dzień jak nie mogę korzystać z telefonu. Od razu mogę poinformować, że to nie wina telefonu, ponieważ został przetestowany na innej karcie SIM i wszystko sprawnie działało. Czy jest możliwe że Plus wyłączył starą kartę, a nie włączył nowej? – napisał posta na Plus Forum, jeden z klientów sieci Plus.
O podobnych problemach, napisało także kilku innych klientów, sieci, którzy w ostatnim czasie zmigrowali z karty na abonament? – Obecnie występuje problem z wykonywaniem połączeń i wysyłaniem wiadomości SMS po konwersji z karty na abonament. Technicy pracują na rozwiązaniem tej sytuacji. Za utrudnienia przepraszamy – wypowiedział się przedstawiciel Plus 19 czerwca br. Od tego czasu minęło kilka dni i nadal klienci, po konwersji z karty, lub Plus MIXa na abonament pytają – Kiedy ten problem zostanie rozwiązany?.
Basia_Plus – Specjalista Plusa na obecną chwilę ma dla nich tylko jedną odpowiedź, naszym zdaniem niezbyt uprzejmą – Plus możesz złożyć reklamację w sprawie anulowania opłaty abonamentowej za okres, w którym nie można było korzystać z telefonu..
Warto zadać pytanie, a gdzie w tym wszystkim prokonsumenckie podejście do klienta? Co z osobami, którym telefon jest niezbędny do pracy, wezwania lekarza i wielu innych, ważnych spraw codziennych. Dla nich Plus ma tylko taki komunikat: trwają prace nad rozwiązaniem problemu, ale niestety nie jesteśmy w stanie określić daty ich zakończenia.
Zapytaliśmy już w tej sprawie Plusa. Jak tylko otrzymamy odpowiedź zaraz ją opublikujemy.
źródło: Plus Forum
Kan
Ja tak mam z plusem od dwóch lat 😀 już nie korzystam z tej karty, ale siostra na niego jeszcze dzwoni, z a2 mobile też mam ten problem, ale przynajmniej milsza jest z nimi korespondencja bo Plus w końcu napisał do mnie, że jeśli uważam, że zasięg jest słaby a jest według nich dobry to sądowo mogę z nimi to udowadniać, a tłumaczyłem im zasięg jest a smsy nie dochodzą czy internet wolny. Teraz w a2 to samo niby smsy i połączenia ok, ale chociaż jest, że mam LTE i 2 albo 3 kreski zasięgu na 4 to szybkośc 0,08 mega a wszędzie indziej jest ok i jaka kolwiek pora dnia i nocy to max na LTE 3 mega miałem, gdzie Orange czy Play mam po 40 mega a to dlatego bo blisko masztu radiowo telewizyjnego mieszkam co wszystkie sieci mają tam stacje bazowe, jestem ciekaw czy coś a2 naprawi. Bo czy pojadę do innej miejscowości czy zdala od mojej stacji bazowej co nie łapie z niej zasięgu LTE mam 30 mega.
rozwiązać umowę z winy operatora i przenieść numer do innego
Tylko po co przenosić, jak w Plusie dobrze i tanio (znasz smart dom? polecam!)
niestety plus ma fatalny zasieg i w miescie i w lesie… nie wiem z czego to wynika rzeba uciekac ps robert jesli umowe zawrles 4dni temu na abo poprzed kuriera to mozesz zerwac umowe max 14dni bez konsekwecji.. pamietaj o tym
No to ja ma zupełnie inne doświadczenia związane z tym operatorem. U mnie w okolicy zasięg jest dobry. Poza tym, naprawdę trudno mi znaleźć rejon, gdzie bym miał problem z realizowaniem połączeń. Tu na Plusa nie mogę narzekać.
Na szczęście w abonament się nie pchałem, mam na kartę plusa numer stary, który tak jak pisałem służy do odbierania polaczen od siorki, virgin na zasięgu plaga do którego raczej powtórce no i od czerwca na kartę tą ofertę za 19,90 w a2 mobile. Ale chyba tylko przez czerwiec bo mnie net wkurza, miałem problemy z smsami dwa nie doszły do znajomych, ale pięknie się z tym w a2 zajęli i jak na razie prócz internetu nie mam żadnych problemow. Kazali mi sprawdzić zasięg tylko na 3g to prędkość mam 6 mega a w tym samym miejscu jak na LTE się przełączyłem opisane wcześniej 0,08 mega, może ktoś się orientuje co to może być?
@Robert: Jakie ty bajki człowieku wypisujesz… ja przy 3 różnych nadajnikach mialem od 100 do 119 Mb/s w Plusie więc jak ty możesz mieć 3 Mb ??! Gdzie ty mieszkasz? Może to już Ukraina? Wciskanie ludziom takiego kitu graniczy z paranoją.
Podaj maila wyśle ci zrzuty ekranu a mieszkam 3 km od masztu radiowo telewizyjnego piaski. Jakbyś czytał dokładnie zrozumialbys, że nie winie plusa, że jego zasięg jest do niczego w całej Polsce tylko u mnie w okolicy wszędzie gdzie byłem był ok. Więc może warto uwierzyc, że u kogoś może być z jakąś siecią problem, jak jest dobrze wszystko u ciebie to się cieszę bardzo bo dobrze tak mieć i ty z tego korzystaj.
W porównaniu do wyłudzeń doładowań w Play to ten problem to mały pikuś. Do Play to powinien wejść jakiś urząd „policyjny” i zbadać ich zabezpieczenia. To co się dzieje czy to z ich fakturami fałszywymi czy oszustwami usług, wola o pomstę do nieba. Plus to przy tym wszystkim co u Play – skowronek 🙂
„A gdzie prokonsumenckie podejście do klienta” – jak ja lubię takie miauczenie. Zepsuło się, naprawiają, nie wiedzą kiedy ogarną sprawę – i co mają zrobić? Do pracy, wezwania lekarza i wielu innych spraw kup tymczasowo jakąkolwiek kartę prepaid, włącz stosowny pakiet, a do Plusa zgłoś się wyrównanie kosztów – tyle.
Na trzy lata związać się z Plusem??? To już lepiej popełnić samobójstwo…
Z mojego punktu widzenia ta perspektywa zła nie jest. Jestem w Plusie od 13 lat, więc 3 lata mi nie straszne. Ale na tak długo to nigdy nie podpisywałem umowy. Zwykle dwa lata z jakimś nowym fonem. To mi zwykle odpowiadało.
Boże, co za bzdury ludzie wypisują. Plus na pewno jest operatorem tanim – jak połączy się u niego kilka usług, to oszczędności potrafią być bardzo duże. Nawet kilkaset złotych w skali roku. Czyli to się po prostu opłaca.
Podoba mi się to, jak szybko w plusie sobie poradzili z tą awarią. Czy może nie tyle awarią, co problemem. U innych operatorów to pewnie ciągnęłoby się miesiącami…
Dokładnie, to jest to, co chciałem pisać. Największy szacun dla Plusa za to, że szybko problem rozwiązali. To chyba akurat najbardziej ucieszyło tych ludzi, którzy mieli chwilowe problemy.