Polkomtel, operator sieci Plus, startuje z nową ofertą dla młodych – Plush ABO, która łączy zalety abonamentu i korzyści oferty „na kartę”: tanie abonamenty na czas nieokreślony z wakacjami od opłat, dodatkowe GB za lojalność, social media z darmowym transferem oraz Pakiet YouTube, a także specjalne zniżki dla kupujących dodatkowe karty.
Na Periscope ruszy transmisja na żywo, w chwili startu konferencji
Plus – Startuje z A Bo Nowe https://t.co/1gyrBHg34R
— TelixPL (@TelixPl) 31 marca 2017
Jeszcze lepiej, jeszcze więcej i nadal „bez konsekwencji”! Plush znów zaskakuje, tym razem najlepszą na rynku ofertą abonamentową dla młodych duchem i ciałem! Plush ABO to odpowiedź na potrzeby młodych klientów, którzy dorastają i potrzebują czegoś, co łączy zalety abonamentu i korzyści oferty „na kartę”. Tanie abonamenty na czas nieokreślony z wakacjami od opłat, dodatkowe gigsy za lojalność, social media z darmowym transferem oraz Pakiet YouTube, a także specjalne zniżki dla kupujących dodatkowe karty. Wszystko to już od dziś na www.plushbelimitu.pl!
Plush to szaleństwo, luz, wspólnota i kreatywność. To marka stworzona dla młodych i postrzegana przez nich jako nowoczesna, dynamiczna i mająca swój własny, niepodrabialny styl. Ale to przede wszystkim oferta „bez konsekwencji”, która podoba się klientom i aż ponad 90% z nich jest z niej zadowolonych i wybrałoby ją ponownie. Świat nieustannie się zmienia, a świat młodych pędzi coraz szybciej. Dziś to Internet, social media oraz YouTube są głównym źródłem informacji i rozrywki – Plush trzyma rękę na pulsie i w nowej ofercie daje, to czego jego użytkownicy najbardziej potrzebują.
Nowy Plush ABO, to:
- oferta na czas nieokreślony lub określony,
- trzy ABO do wyboru za 10, 20 i 25 zł w ofercie na czas nieokreślony, w najwyższym ABO na czas nieokreślony dodatkowe GB za staż,
- możliwość obniżania i podnoszenia miesięcznej opłaty poprzez zmianę swojego ABO,
możliwość płacenia lub nie, czyli wakacji na miesiąc od ABO tyle razy, ile się tylko chce, - Facebook za darmo w każdym ABO,
- zestaw social media bez limitu (Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp) w ABO za 25 zł,
- dodatkowy pakiet YouTube za 5 zł miesięcznie, który pozwala na oglądanie nawet do trzech razy więcej wideo,
- wszystko mający Super ABO w ofercie na 24 miesiące z aż o 50% większym pakietem internetowym, social mediami bez limitu oraz YouTube bez limitu w prezencie na 3 miesiące.
SUPER Plush ABO za 25 zł w ofercie na 24 miesiące, to:
- pakiet internetowy 15 GB, czyli o półtora raz więcej niż w najwyższym zwykłym ABO,
- za darmo na trzy miesiące YouTube bez limitu z bezpłatnym transferem danych, który nie zmniejsza podstawowego pakietu internetowego.
- rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne,
SMS-y i MMSy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych, - zestaw social media (Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp) z bezpłatnym transferem danych,
Im dłużej tym lepiej
Za lojalność w ABO na czas nieokreślony dostaje się dodatkowe gigabajty: po 3 miesiącach + 2 GB miesięcznie, po 6 miesiącach kolejne + 2 GB (łącznie 4 GB), po roku ponownie +2 GB (czyli już 6 GB ekstra miesięcznie), a po dwóch latach jeszcze dodatkowe aż 4 GB, co daje razem z pakietem podstawowym 20 GB do wykorzystania miesięcznie.
W ofercie na czas nieokreślony można sobie zrobić wakacje od ABO lub obniżyć go albo podnieść. Wystarczy wysłać bezpłatnego SMS-a i przez miesiąc można nie płacić abonamentu, a wakacje od ABO można szrobić tyle razy, ile się chce. Również za pomocą bezpłatnego SMS-a można obniżyć lub podnieść swój abonament przechodząc do kolejnego Plush ABO. Można też mieć ekstra pakiet YouTube za 5 zł na 30 dni.
Duet „bez konsekwencji” w Plush ABO
W parze jak wiadomo jest lepiej i dlatego kupując dwa dowolne Plush ABO za 25 zł (na czas określony lub nieokreślony), można mieć je taniej, bo za 20 zł każdy.
Ofertę Plush ABO wspierać będzie startująca 1 kwietnia kampania reklamowa. Zaplanował ją dom mediowy Vizeum i obejmie ATL, OOH i CLP, Internet, kino, radio, a jest efektem prac Agencji Scholz & Friends. Spot wyreżyserowali Kamil Polak i Wojtek Wawszczyk, a autorami scenariusza są Paweł Czartoryski i Michael Hansen. Za produkcję odpowiada Ryszard Kłosowski i dom produkcyjny TFP sp. z o.o. Spot pt. „Operacja” można zobaczyć na kanale Plusha na YouTube (link).
W trakcie trwania kampanii przewidziano także intensywne działania w mediach społecznościowych i blogosferze. Całkowitą nowością będzie Bucket List, czyli lista rzeczy do PRZEżycia przez Plusha. Zostaną zaproponowane przez jego fanów, a dokumentacja z ich realizacji znajdzie się w Strefie Plusha i mediach społecznościowych. Wszystko skąpane w charakterystycznym plushowym humorze, a każde z wyzwań do PRZEżycia będzie przyczynkiem do poznawania nowego świata, odkrywania i doświadczania tego, co nowe.
źródło: Plus, wł
Kan
czekamy 🙂
porażka……
Moim zdaniem – zupełnie naprzeciw. Rewelacyjna oferta. Na prawdę jedna z lepszych na ten moment ofert abonamentowych w niskich stawkach. Plush wskoczył od razu do pierwszej ligi.
Kiedy dorobicie się strony mobilnej? Serwis o nowych tej oligosacharydy s wyglada i działa jak z początku lat 2000
Trwają końcowe prace. Wkrótce Was, mam nadzieję miło zaskoczymy. Andrzej
A2 mobile przebiło ofertę! Plush abo nie przedstawia nic ciekawego.
szkoda czasu.
Wygląda nieźle – dla dzieciaków chyba najlepsza oferta na ten moment. Duży pakiet GB do tego pakiet social – postarali się 🙂
Dobrze to wygląda. Nie tylko jak na Plush. Ogólnie – bardzo dobra oferta. Plush zacznie się wyróżniać nie tylko reklamami.
Dla mnie oferta wydaje się bardzo dobra, Plus ostatnio bardzo się stara, zaczyna walkę o klientów, a co najbardziej mi się podoba to te reklamy z Plushem są na prawdę fajne, coś na wzór Serce i Rozum. No i lekka kopia z nju mobile, im dłużej tym więcej GB,
Ok. Może być. Tylko ja się pytam, po co? Jakaś dziwna maniera dopadła operatorów do prepaida dodawać abonament
Zaskakujące dobre są dane Plusha, biorąc pod komentarze krytyczne samego Plusa
I tak was zaraz virgin przebije i cala reszta
10zl za smsy i net, 20zl za rozmowy i net, 25 za rozmowy, smsy i net.
Pytam: Gdzie ta rewolucja? Czy ja cos zle widze? Oprocz social media KOMPLETNIE nic nowego i nic lepiej. Oferty porownywalne i lepsze funkcjonuja juz w przyrodzie.
Plush się rozpasał i chce zarabiać. To fakt, ale lubiłam tego miśka w prepaidach. W abonamencie nie do twarzy mu
pierwsza ma krzywe nogi jak by beczki nosiła ta druga grubasek , szkoda że NRB nie ru by!!!
chyba troche juz chca przekombinowac z tym wszystkim
Plus myślał aż wymyślił miśkowaty abonament. Pytanie tylko, czy grupie docelowej to potrzebne
masakra jakas ta oferta w a2mobile czyli aero2 pakiet nielimitowane rozmowy i nielimitowany internet który zwalnia po osiągnięciu np.5gb spada prędkość do 3mbps itp. ZA 15,90zl do tego aplikacje internetowe messenger watsup itp bez naliczania neta to sie opłaca a nie tam jakieś bzdety w plushuu ehh
Plus jak ta pliszka swój ogonek chwali, ale rewolucji tutaj nie ma. Dobrze że zaczynają jednak pracować nad ofertą. A co tam słychać u fioletowego?