– Każdy klient Plusa, który chce przenieść numer na kartę może to zrobić na takich samych zasadach, jak u innych operatorów – odpowiada Plus na zarzuty, że stosuje dwie procedury rejestracji. Z problemem zetknęła się Netia, stacjonarny operator oferujący abonentom także usługi mobilne (sama nie ma sieci komórkowej, współpracuje z siecią Play) i opisała to Rzeczpospolita.
– O adres zamieszkania prosimy obecnie jedynie w sytuacji, gdy klient występuje o szczegółowy biling lub chciałby otrzymywać informacje o zmianach w regulaminach świadczenia usług. Wcześniej działając zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym operatorzy mieli prawo domagać się przy MNP również podania adresu, jednak wychodząc na przeciw klientom, procedurę zmieniliśmy już kilka tygodni temu – dodaje Arkadiusz Majewski, Starszy Specjalista Dział Komunikacji Korporacyjnej Polkomtela, operatora sieci Plus.
źródło: Plus
Kan
Ble ble ble potwierdzam z własnego doświadczenia ze rejestrują bez adresu a potem odrzucają wniosek i trzeba ponownie fatygowac się aby uzupełnić dane. A ze na rejestracje numeru trzeba czekać 7 dni to juz jakies kuriozum.
nie trzeba czekać 7 dni..to jest już z automatu..:) pracuję wiem
Nie ma problemu z przeniesieniem numeru z Plusa, robilam to przed świętami. I… kurczak… bardzo żałuję. Wpakowałam się w niezły ambaras – problemy z zasięgiem, jakieś czkawki Internetu (głupio wybrałam Orange). Najszybciej jak to będzie możliwe wracam do Plusa i nigdy więcej eksperymentów.