Każdy klient Plusa, który chce przenieść numer na kartę może to zrobić na takich samych zasadach, jak u innych operatorów – odpowiada Plus na zarzuty, że stosuje dwie procedury rejestracji. Z problemem zetknęła się Netia, stacjonarny operator oferujący abonentom także usługi mobilne (sama nie ma sieci komórkowej, współpracuje z siecią Play) i opisała to Rzeczpospolita.

O adres zamieszkania prosimy obecnie jedynie w sytuacji, gdy klient występuje o szczegółowy biling lub chciałby otrzymywać informacje o zmianach w regulaminach świadczenia usług. Wcześniej działając zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym operatorzy mieli prawo domagać się przy MNP również podania adresu, jednak wychodząc na przeciw klientom, procedurę zmieniliśmy już kilka tygodni temu – dodaje Arkadiusz Majewski, Starszy Specjalista Dział Komunikacji Korporacyjnej Polkomtela, operatora sieci Plus.

źródło: Plus

Kan