Cyfrowy Polsat i Plus w drodze przetargu wybrały nowy dom mediowy – Vizeum Polska Sp. z o.o, który od stycznia 2016 r. będzie odpowiadał za strategię mediową, planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii prowadzonych przez spółki.
Vizeum Polska będzie odpowiadał za kompleksową strategię i działania obydwu spółek we wszystkich mediach, zarówno offline – telewizja, prasa, radio, kino, outdoor – jak również w mediach online i społecznościowych.
W procesie wyboru domu mediowego spółki oceniały: podejście strategiczne, zintegrowane planowanie, efektywność kosztową, doświadczenie i warsztat pracy oraz wykorzystanie unikalnego na polskim rynku potencjału Grupy Cyfrowy Polsat.
„Vizeum Polska przedstawił efektywną strategię mediową uwzględniającą zarówno potrzeby komunikacyjne naszej Grupy, jak i zróżnicowane portfolio produktów Polkomtelu i Cyfrowego Polsatu, a także różnorodne potrzeby grup docelowych, do których kierujemy nasze usługi.” – mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu. – „Vizeum dysponuje nie tylko ekspercką wiedzą o polskim rynku, ale korzysta także z globalnych doświadczeń, jako część Grupy Dentsu Aegis Network. Oczekujemy współpracy, która pozytywnie przełoży się na wyniki sprzedażowe i wizerunkowe naszej Grupy.”
źródło: Cyfrowy Polsat, Polkomtel
Kan
Oj to będzie wysyp komentarzy wychwalających + i CP jako 8 a nawet 9 cud świata 🙂
Bez przesady ;). CP to tylko dobry dostawca tv. Taniej tv cyfrowej i dla mnie to tyle. Do cudów mu daleko.
Co do artykułu – coś się tu z tytułem nie zgadza. Jest: „domu”, a powinno raczej być „domem”. Pozdrawiam
To kolejna nowa odsłona głównie Plusa, bo to on przeszedł ostatnio zmiany wizerunkowe, co spowodowało dużą zmianę ofert, obsługi klienta, strony www itp. Teraz za tą politykę medialną będzie odpowiadało Vizeum.
Plus znacząco się zmienił i ta współpraca z Vizeum to ewidentna kontynuacja tej strategii.
To kolejny etap zmiany wizerunkowej Plusa i jak widać wygląda to całkiem nieźle – dużo ofert i to dość konkurencyjnych – szczególnie jeśli chodzi o LTE.
Trudno awansem ocenić, czy zmiana domu mediowego Polkomtela i Polsatu to dobre posunięcie, może tak. Na jakoś usług to na szczęście nie wpłynie negatywnie, a tutaj nie ma pola do narzekań.