Plus jako pierwszy operator mobilny w Polsce umożliwia swoim klientom zakup dostępu do serwisu HBO GO z abonamentem za Internet Plus ze stroną www.plus.pl/hbogo i podając adres e-mail. Wówczas kod umożliwiający rejestrację wysyłany jest na adres e-mail. Dzięki temu Klienci Plus Internetu będą mogli w łatwiejszy sposób włączyć usługę.

Po założeniu konta w serwisie HBO GO klienci uzyskują dostęp do pełnej biblioteki filmów i seriali oraz do kanału HBO HD. Każdy może do serwisu podpiąć do czterech urządzeń w ramach tej samej lub różnych platform sprzętowych (smartfon, tablet, PC, smart TV, dekoder), z możliwością jednoczesnego oglądania na dwóch urządzeniach.

Plus – najlepsze wideo w Internecie

Wraz z włączeniem do swojej oferty HBO GO Plus udostępnia teraz swoim klientom najbardziej zróżnicowaną ofertę wideo na rynku.

Na promocyjnych zasadach klienci operatora mogą korzystać z Telewizji Internetowej IPLA i oglądać blisko 40 różnorodnych kanałów telewizyjnych za pośrednictwem Internetu. Są to między innymi kanały sportowe z transmisjami atrakcyjnych wydarzeń sportowych np. rozgrywek siatkarskich, meczy eliminacji UEFA Euro 2016, Formuły 1, spotkań Bundesligii, turniejów tenisowego Wielkiego Szlema czy największych wyścigów kolarskich. IPLA to także duży wybór filmów, bogata biblioteka bajek dla dzieci, najpopularniejsze audycje z kanałów Polsatu, wiadomości, programy przyrodnicze i naukowe.

Teraz dzięki HBO GO klienci Plusa mogą oglądać także najnowsze filmy i kultowe seriale. Wszystko to jest dostępne, tak jak lubią i tam, gdzie mają na to ochotę.


Mistrzowska kampania reklamowa wspiera HBO GO w Plusie

Ofertę HBO GO w sieci Plus wspierać będzie startująca 3 września kampania reklamowa z udziałem polskiej reprezentacji siatkarskiej mężczyzn, a jej twarzą jest trener naszej kadry Stephane Antiga.


To kolejna z nowych kampanii przygotowana przez agencję Scholz&Friends. Reżyserem spotu jest Bartosz Prokopowicz, a autorami scenariusza Weronika Zielińska i Agnieszka Niska-Wójcik. Za produkcję odpowiada Ryszard Kłosowski i TFP, a postprodukcję powierzono Rio de Post. Kampanie została zaplanowana przez Media Direction i będzie miała miejsce w stacjach telewizyjnych i radiowych, prasie, Internecie oraz na nośnikach zewnętrznych.

Spot „Mistrzowska gra”:

Więcej o tendencjach rynkowych, ofercie wideo w sieci Plus i nowej promocji HBO GO można się dowiedzieć z krótkiego filmu, w którym mówi o tym Justyna Kulka, Dyrektor Departamentu Zarządzania Ofertą sieci Plus:

Prezentacje związane z komunikatem: Tutaj

źródło: Plus

Kan