Głosami klientów i Kapituły Mobility Trends Plus i Cyfrowy Polsat zostali wyróżnieni prestiżowymi nagrodami „Złoty Bell” na Gali Mobility Trends 2014 w kategoriach: „Oferta roku dla klientów indywidualnych”, „Internet mobilny roku” oraz „Operator roku”.
Za „Ofertę roku dla klientów indywidualnych” uznano smartDOM, pionierski projekt Plusa i Cyfrowego Polsatu. Wprowadzony w lutym 2014 roku program łączenia usług, który zapewnia możliwość skorzystania z systemu rabatów na usługi telefonii komórkowej Plusa, telewizji satelitarnej Cyfrowego Polsatu, mobilnego internetu obydwu firm, energii oraz usług bankowych, został doceniony za nowatorstwo, atrakcyjność i przejrzystość.
Głosujący klienci nagrodzili sieć Plus w kategorii „Internet mobilny roku” za usługę Power LTE – mobilny dostęp do internetu bez limitu przesyłanych danych. Pierwsza tego typu oferta wprowadzona na polski rynek przez Plusa i Cyfrowy Polsat, przełamująca bariery w korzystaniu z Internetu mobilnego, spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem klientów, co znalazło swoje odzwierciedlenie w ich werdykcie.
„Złoty Bell” w kategorii „Operator roku”, przyznany został przez Kapitułę piątej edycji Mobility Trends Plusowi w uznaniu nowoczesnych rozwiązań ofertowych zaproponowanych w minionym roku. Kapituła zwróciła też uwagę na dynamiczny rozwój sieci Plus, dzięki któremu w zasięgu mobilnego internetu LTE znajduje się już 80 % mieszkańców kraju.
– Naszą rolą jest trafne odpowiadanie na wyzwania rzucane przez klientów. Przyznane nam nagrody świadczą o ich zadowoleniu z naszych usług oraz zaufaniu do naszych działań, co jest dla nas największym podziękowaniem. Cieszymy się z sukcesu obydwu ofert – smartDOM i Power LTE – oraz z faktu, że doceniane jest nasze zaangażowanie w rozwój technologii LTE na rynku polskim – powiedziała odbierająca przyznane firmom statuetki Beata Białkowska, Dyrektor Zarządzająca ds. Marketingu w Polkomtelu i Cyfrowym Polsacie.
Uroczysta Gala Mobility Trends 2014 odbyła się 19 lutego 2015 r. w Warszawie.
źródło: Plus
Kan
haha „Internet mobilny roku ” ? Ciekawe kto takie wyróżnienia przyznaje bo na pewno nie klienci ! Ja się wpakowałem w ten LTE i narzekam ! Przede mną jeszcze 1,5 roku do końca umowy ! Jestem cierpliwy ale już nigdy więcej LTE w Polsacie !
Ja nie narzekam na CP, za 29,90 no limit w LTE (czyli w moim przypadku wszędzie) 🙂
No limit czyli ile? Wg plusa/CP no limit = dużo 😀 Kupiłbyś samochód, który zamiast podanych danych spalania miał napisane: można dużo nim jeździć? A tak właśnie sprzedaje Plus/CP – no limit = dużo. I za to ich nagradzać? 😀
Śmieszne to jest. Pamiętam jak w roku 2007 czy 2008 plus dostał jakieś nagrody za wprowadzenie taryfy dla kobiet o nazwie Cafe plus. Ile to było ochów i achów jakie to cudne itd. To mi przypomina rozdawanie nagród oscarowych, gdzie wystarczy zrobić film ogólnie mówiąc o 2 wojnie światowej i oskar zapewniony.
Smart dom to rzeczywiście bardzo dobra propozycja. Klienci muszą to sobie chwalić, więc nie dziwi, że potem CP jest nagradzany. Kilka podstawowych usług, każda potania kolejną – klientowi na niczym innym nie zależy, więc sukces murowany. Zwłaszcza że usługi na całkiem ok. poziomie.
Gadacie głupoty jestem klientem plusa 12lat .a wy raptem ile ludzie co wprowadza orang a co T-Mobile nic kto zrobił LTE .pley to swiezyzna. Narzekacie na to na tamto ale jeśli cos się dzieje to gdzie przychodzicie do polkomtelu
ci głosujący na LTE to pracownicy plusa pod groźbą utraty pracy?
..no proszę was.. najdroższa sieć ze wszystkich i dostaje „Oferta roku dla klientów indywidualnych”, „Internet mobilny roku” oraz „Operator roku” ? ile za te statuetki zapłacili ? .. zresztą jak by mi zapłacili odpowiednio, też bym im dał jakąś statuetkę 😉 do wyboru, sami mogą sobie wymyślić jak ją nazwią .. 🙂
Koń by się uśmiał 🙂 Ciekawy jestem czy Mariusz Trynkiewicz też został laureatem w kategorii – „Osobowość roku: :
„zrezygnowałem z łącza stacjonarnego kosztem Power LTE” – buahaha to ci dopiero świetna decyzja. Obudzisz się, gdy zechcesz pooglądać kilka filmów HD. Bez limitów – ile ty używasz tej usługi? od wczoraj? Nie ma żadnego „bez limitów”, limity są tylko ukryte za idiotycznym określeniem „dużo danych” zamiat tak jak to robi Play napisać jasno 100 GB. W Plusie jak ci się uda dociągnąć do 80GB danych bez hamulca, to będziesz mógl chwalic tę usługę a teraz zwyczajnie wciskasz kit 😀
Zgadzam się ze wszystkimi nagrodami. Usługa smartdom jest obecnie bezkonkurencyjna. Za 3 usługi płacić tyle co za półtora – rewelacja. Sam korzystam. Do internetu nie mam żadnych zastrzeżeń – zrezygnowałem z łącza stacjonarnego kosztem Power LTE. Brak limitów i bardzo dobre osiągi. Do tego mobilność.
Oj Albercik, Albercik… komu ty tutaj kit chcesz wcisnąć :lol
Już 80% pokrycia… Kilka miesięcy temu było 68%. W tym roku będzie z 90% co praktycznie oznacza, że w Plusie na pewno załatwi się internet i to szybki. U nas we firmie to na LTE mam jeszcze zniżkę z fv eletroniczną i to całkiem sporo.
„we firmie” powiadasz?
Klienci się złożyli i kupili nagrodę , to jest niesamowite i zaraz się rozpłaczę za te nic nie warte dla mnie usługi od Plusa.
Piszcie co chcecie, ja tam z plusa jestem zadowolony. Może to też kwestia przyzwyczajenia, ale też nigdy nie dali mi powodu do tego, by być niezadowolonym z tego, że się ma telefon w tej sieci. A nie jest tak, że nie było problemów ze sprzętem czy uwag. Po prostu plusa cenię też za to, że potrafią się odnaleźć, gdy jest z czymś jakiś problem.
Odnaleźć powiadasz? W styczniu zgłosiłem im dwa zdarzenia. Kazali mi cierpliwie czekać na odpowiedź. Po miesiącu czekania zapytałem się BOK ile mam jeszcze cierpliwie czekać – i dopiero wtedy Plus raczył mi odpowiedzieć (w podpisie widniało „incydent utracił ważność” – tak się tam odnajdują). Bzdurami ale odpowiedział. Na odpowiedź na zgłoszenie z 20 stycznia nadal czekam cierpliwie 😀 W międzyczasie wykonali ruch w związku z tym zgłoszeniem ale nic mi o tym nie napisali 😉 Sam zauważyłem na Plus Online.
Odnajdują się jak diabli 😀 Dwa lata temu reakcja na zgłoszenie czegokolwiek była w 1-2 dni a naprawa w 2-3 tygodnie, bez żadnych uwag „prosimy cierpliwie czekać na odpowiedź”.
[quote]Zgadzam się ze wszystkimi nagrodami. Usługa smartdom jest obecnie bezkonkurencyjna. Za 3 usługi płacić tyle co za półtora – rewelacja. Sam korzystam. Do internetu nie mam żadnych zastrzeżeń – zrezygnowałem z łącza stacjonarnego kosztem Power LTE. Brak limitów i bardzo dobre osiągi. Do tego mobilność. [/quote] Albert powiedz, tylko nie kłam czy i ile Pan Słoneczko płaci za pisanie komentarzy? Da się z tego wyżyć czy tylko na dropsy starczy? Joasiab23 też tak chyba dorabiała, ale ją zdaje się wylali bo nikt się nie nabierał na jej gloryfikujące i przejaskrawione komentarze. Generalna zasada w świecie reklamy: Im większe g… tym bardziej trzeba reklamować.
Ale Plus faktycznie zasłużył na tę statuetkę. Od paru miesięcy mam ich LTE i to jest rzeczywiście niezła usługa, dla mnie o wiele lepsza niż net od innych operatorów, których miałem. Serio dziwią mnie te komentarze z jękami – zwykłe marudzenie czy konkurencja się ciska? 😉
I słusznie, uważam, że smartdom to bardzo udany pomysł / także marketingowo.
Plus jest mocny, bo ma dobrych strategów marki. Jeszcze w Cyfrowym Polsacie, zanim Solorz kupił Plusa, wypróbowywano ofertę zdaje się multimedialną (chyba tak to nazywali), wtedy było sporo pozytywnego ruchu, więc po połączeniu sił oczywistą sprawą było powrócenie do tego pomysłu w nowym wariancie, a co najważniejsze wspólnymi siłami Plusa i Cyfrowego Polsatu.
@Zzz tyle ze smart DOM naprawde jest ok. Wzielismy z mezem latem zeszlego roku w pakiecie telewizje, telefon i internet, teraz bedziemy jeszcze podlaczac prad od Plusa, bo wychodzi taniej niz placimy teraz. W kazdym razie nie zdziwilabym sie gdyby opinia Alberta byla prawdziwa.
Udane łowy dla cyfrowego Polsatu. Smart Dom sprawił, że nie tylko mają więcej abonentów, ale też nagrody za to zbierają. Tak trzymać. Zadowolony abonent.
Ja mam Power z Plusa i nie narzekam, bo nie należę do osób, które muszą ściągać po kilkaset GB danych, lecz korzystam z niego dla potrzeb służbowych, a tutaj działa znakomicie i co najważniejsze prawie w całym kraju.