Polkomtel wystartował z kampanią wizerunkową, której głównym celem jest przedstawienie Plusa jako sprzedawcy prądu oraz poinformowanie klientów o korzyściach, wynikających ze skorzystania z prądu od Plusa. Hasłem kampanii jest „Przełącz prąd na Plus”.
riorytetem kampanii jest dotarcie do jak największej liczby obecnych i nowych klientów z informacją, że prąd od Plusa to najniższa cena dla naszych klientów, nie ma w niej żadnych ukrytych opłat, a każdy może sprawdzić ile można zaoszczędzić. Więcej na temat oferty informowaliśmy w artykule: Przełącz prąd na Plus – stawki dla gospodarstw domowych
Autorem kreacji jest agencja Young & Rubicam Poland, reżyserem spotu Tomek Nalewajek, a za produkcję odpowiada TFP. Kampanię zaplanował dom mediowy OMD.
źródło: Plus
Kan
W życiu nie kupie ! Wszystkie te firemki od prądu to taki sam typ cwaniaka.
Czemu nie? Skoro Plus ma dobrą sieć telefoniczną, net mobilny, to raczej nie rozmieniałby swojej dobrej marki, żeby ofertować nieatrakcyjny prąd czy jakąś lipę w tym kierunku. Bardzo w to wątpię i spodziewam się, że jakościowo to gorsze nie będzie. Natomiast ceny, zwłaszcza przy innych usługach z plusa, to są atrakcyjne. A chodzi o to, żeby mieć taniej.
Plus konsekwentnie poszerza zakres usług dla domu dodając prąd. Oferta tym bardziej atrakcyjna, że łącząc usługi w pakiet jest jeszcze taniej.