Ericsson podpisał umowę z firmą Polkomtel na wdrożenie nowej platformy Next Generation IN-Prepaid oraz na utrzymanie istniejącej platformy NGIN-Postpaid. Oba rozwiązania bazują na systemach Open Cloud SDF.
Zgodnie z zawartym kontraktem, Ericsson będzie odpowiedzialny za utrzymanie platform Open Cloud IN dla firmy Polkomtel. Nowa platforma pozwoli na bardziej efektywne zarządzanie usługami operatora oraz zwiększy elastyczność w obszarze ofert dla klientów końcowych.
Jednym z elementów umowy jest wdrożenie przez firmę Ericsson rozwiązania Real Time Call Control, które zbiera informacje o połączeniach telefonicznych abonentów i wysyła te dane do systemu bilingowego w czasie rzeczywistym. Ericsson zintegruje to rozwiązanie z aktualnie obowiązującym systemem bilingowym.
„Cieszy nas zaufanie, jakim obdarzyła nas firma Polkomtel. Obecnie naszym celem jest wdrożenie u operatora najnowocześniejszych platform do dostarczania usług i ułatwienie bezproblemowego uruchamiania nowych serwisów dla klientów końcowych. Dzięki nowej platformie firma Polkomtel będzie mogła wprowadzać nowe usługi szybciej niż konkurencja.” – powiedział Mikołaj Skipietrow, Menedżer ds. klienta kluczowego w firmie Ericsson.
„Zmieniamy platformę, która została wdrożona w 2007 roku. Firma Ericsson odpowiada za odtworzenie funkcji platformy w nowym środowisku. Nowe rozwiązanie pozwoli nam proponować szerszy zakres usług klientom końcowym oraz umożliwi bardziej elastyczne wprowadzanie nowych usług.” – powiedział Marek Pierścionek, Dyrektor Departamentu Wsparcia i SLA w Polkomtelu.
Platformy nowej generacji dostarczane przez firmę Ericsson charakteryzują się wysoką wydajnością, efektywnością energetyczną oraz kompatybilnością z innymi standardami obecnymi w branży telekomunikacyjnej.
źródło: Plus
Kan
Chwali się, że trzymają standard. Właśnie b. dobra obsługa najmocniej trzyma mnie w Plusie. Cenowo różnie to bywa, więc gdyby nie jakość połączeń, zasięg i obsługa, to mógłbym się zastanawiać, czy nie „zdradzić” Plusa.
Twarda konkurencja na rynku. Trzeba rozwijać się, że być w czołówce. Można spodziewać się nowych rozwiązań. W sumie to już od pewnego czasu można poczytać, że wprowadzają nowy system obsługi klientów. Czas i na nowe usługi.
Otóż to jakość plusa to jest dobry argument, przeszedłem już przez wszystkich operatorów i tutaj u nich faktycznie jest pod tym względem najlepiej.
Przy okazji test internetu od nich, bezprzewodowo w domu z anteny na dachu:
http://www.speedtest.pl/test/101585919
Tego typu wypowiedzi przekonują, że to jest jednak dobry operator. Cieszę się, że nie jestem jedynym, który tak uważa i jest zadowolony z ich obsługi. Pozdro!
Nie wiem jak to dziala pod maska u plusa, ale w tej sieci od lat pokutuje bardzo marne podejscie do klienta a to wlasnie przez pozycje zasiedziałą. Np kazda inna siec posiada sensowny ebok dla uslug na karte. A w plusie? Wizualnie marnie a da sie ustawic tez tylko niektore uslugi.
@Robert, potwierdzam, też mam internet od nich i trzeba przyznać, że w porównaniu z tym, co miałem wcześniej (Play, Orange, lokalna radiówka) są nie do przebicia. A jeśli o obsługę chodzi to myślę, że nowa platforma może pomóc jeszcze bardziej ją poprawić, chociaż jak dla mnie już teraz jest ok.
To nie pierwsza taka akcja Plusa. Widać, że operator dba nie tylko o jakość swoich produktów, ale także o sprawną obsługę klienta. Póki co nie mam pod tym względem zastrzeżeń.