Tanie Triki to nowa świąteczna kampania reklamowa „Plush na kartę”, tym razem skupiona na wyjątkowej ofercie dla tych, którzy potrzebują dużo Internetu i dużo SMS-ów.
Za jedyne 15 zł mają oni aż 2 GB Internetu i SMS-y bez limitu, a jeśli czasem chcą jeszcze tanio zadzwonić, to za 20 zł otrzymają pakiet, w którym dodatkowo jest też niska stawka 9 gr za minutę połączenia do wszystkich sieci komórkowych.
Plush to zestawy usług, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie. Klienci nie muszą się ograniczać – mogą skorzystać również z pełnej oferty w ramach, której otrzymują także rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych.
Dodatkowo wszyscy w Plush za darmo mogą korzystać z mobilnych wersji Facebook i Instagram, a jedynym warunkiem, by z tego korzystać jest aktywne i dodatnie konto.
Oferta dostępna jest z dwoma starterami, z których jeden jest lepszy od drugiego, a usługi można testować przez 5 dni za darmo – wystarczy doładować konto kwotą 30 zł.
Spot startującej dziś kampanii reklamowej wspierającej ofertę „Plush na kartę” poniżej:
Plush na kartę – ulotka: Tutaj
źródło: Plus
Kan
Cóż, znam parę osób, dla których komórka to przede wszystkim fejs, i sms. Tak że ten, target oferty jest. Cena też całkiem ok, więc zainteresowani na pewno się znajdą. A reklama – całkiem sympatyczna.
Hehe zaraz znajda się osoby którym się nie spodoba palenie świątecznego symbolu. Diabelstwo jakieś. Co jak co ale miśka można polubić.
mniejsza z paleniem choinek, ten misiek po prostu zachowuje się jak upośledzony. prymitywna kampania poniżej poziomu niejednego gimnazjum.
Spoko reklama. Ogólnie cała kampania plusha jest ok. Dzięki tv się dowiedziałem że coś takiego wogóle jest i się na plusha zdecydowałem. Ale dopiero potem jak zrobili Plush Mix, ale to inna brocha już.
Przed Plushem miałem abonament i powiem, że tel. na kartę to jednak bardziej ekonomiczne rozwiązanie. Przynajmniej na Plushowych warunkach.