Plus i Cyfrowy Polsat rozpoczynają kolejny etap kampanii informującej o promocji „Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę”. Zmianom uległ spot i materiały informacyjne.
Kampania ze spotem w nowej odsłonie komunikować będzie m.in. przedłużenie do końca lata (22 września) okresu wyjątkowej promocji Plusa i Cyfrowego Polsatu, w ramach której obecni klienci mogą otrzymać „Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę”. Głównym hasłem akcji promocyjnej jest „Dobra wiadomość dla Klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu! Przedłużamy naszą superofertę, drugi produkt za połówkę, trzeci nawet za złotówkę!”. Znalazło się ono na materiałach informujących klientów o promocji. Nowy spot emitowany będzie na kanale głównym Telewizji Polsat oraz kanałach tematycznych Grupy Polsat.
Promocja „Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę”, o której informuje kampania, oparta jest o bardzo prosty i elastyczny mechanizm – wystarczy posiadać u któregoś z wymienionych operatorów jedną usługę z abonamentem w wysokości minimum 49,90 zł i dokupić drugą i/lub trzecią usługę o wartości minimum 49,90 zł, aby zyskać atrakcyjne rabaty na cały okres trwania umowy: drugą usługę za 50% ceny (nawet za 24,95 zł/mies.), a trzecią nawet za 1 zł. Nie ma znaczenia, którą z trzech podstawowych usług – telewizję, Internet czy telefon – aktualnie posiada klient i w jakiej kolejności dokupuje usługi. Już za ok. 76 zł/mies. może mieć zestaw z telewizją HD, Internetem LTE oraz nielimitowanymi rozmowami i SMS-ami.
Przykładowy zestaw usług w ofercie:
Promocja „Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę” dostępna jest w ramach programu smartDOM, który oferuje klientom w bardzo korzystnych cenach szerokie portfolio usług – telefon, Internet, telewizję, bankowość i energię elektryczną.
źródło: Plus
Kan
Fajna sprawa! Od czwartku korzystam z internetu LTE… po 60 dniach z pewnością dokupię jeszcze telewizję. Na zimowe wieczory jak znalazł 😀
W sumie, dlaczego nie. W końcu przy necie i telefonie z plusa tv można dobrać za złotówkę :D. Trudno powiedzieć, żeby się to nie opłacało.
Jsk od czwartku to pwnie się nie załapiesz. Usługa jest do 22 września 2014 czyli w momencie jej przedłużenia nie sposòb się na nią załapać. Świetne zagranie ze strony plusa dla nieczytających małym druczkiem 🙂
Ta promocja jest już prawie dwa miesiące, trzeba się było wcześniej obudzić
CP mam od lat, więc akurat nie mam problemu. W sumie na tych warunkach bardzo opłaca się wziąć net mobilny, choć nie spodziewałem się, że o tym kiedyś pomyśle :). No ale jak do tego jest jeszcze możliwość skorzystania z abo z nielimitowanymi rozmowami za złotówkę, to ja pytam, czy ktoś coś ciekawszego kiedykolwiek wymyślił?
Tak promocja fajna, niestety nie dla stałych abonentów na przedłużeniu… -,-
Jakby się tak nie cykali z terminami miekliby klienta. Trzeba od razu było zrobić do 22 września.
Naprawdę starałam się znaleźć jakieś haczyki, ale jeśli do pakietu tv mi dokładają net mobilny za pół ceny i abo tel. za złotówkę z nielimitowanymi rozmowami, to jest to po prostu świetna propozycja. A haczyków nie znalazłam 🙂
Haczyk jest… w przypadku abo z telefonem – rabat 50% dotyczy abo, pakiet mms pozostaje bez zmian i nie można go wyłączyć. I tak np. 160 to nie 80 a 100 + 60 czyli rabat to 100 x 50% + 60 = 110 a nie 80…
Cóż, takiego klienta nic nie zadowoli. No chyba żeby było za darmo. W takiej sytuacji proponuję brać abo jako 3. produkt – za złotówkę. Ale znając życie, znajdą się tacy, którym nie będzie odpowiadać miesięczny abonament za telefon w plusie w cenie 1 zł. Polak potrafi.
Mam dokładnie ten pakiet co jest na obrazku i płacę dokładnie 75,85 🙂 Jestem pod dużym wrażeniem jak działa ten internet LTE 🙂 Telewizja ok, ale najbardziej mi się podobają nielimitowane smsy i rozmowy 😉 Promocja extra! 😀
Plus dzięki chyba polsatowi i współpracy z nim uważam, że poczynił spore posunięcie do przodu. W kwestii netu obie firmy dominują, a multioferta wygląda bardzo zachęcająco.
Bardzo interesujące propozycje ze strony Plusa. mam u nich abo, a teraz zamierzam skorzystać z LTE.
Co to za dzieci prześcigają się w wychwalaniu wątpliwej jakości usług, i wmawianie o wielkiej opłacalności jakiś pierdół od Solorza. Nie wiem czy ktokolwiek zwrócił uwagę że TV Polsatu nie da się już normalnie oglądać. Reklamy co 20 minut , po 25 minut. Przecież to jest robienie z ludzi durni. Nie dość że za to płacą, to zmuszani są do oglądania czegoś czego nie powinno być. Płacąc za dostęp np. do serwisu z filmami, wybieram sobie filmy jakie chce i reklamy są wyłączane. Jeżeli mam darmowy dostęp, to i reklamy są. To chyba prosta zasada, która powinna funkcjonować. A w tej firmie nie funkcjonuje już od dawna(w pozostałych jest podobnie)
smartdom to świetna promocja dzięki której rachunki mogłem obniżyć o 100zł/m-c. Jestem bardzo zadowolony z internetu LTE który praktyczne mam za darmo dzięki usłudze smart dom. Za 3 usługo miesięcznie zapłacę około 60zł. Widać konkurencja nie może zaproponować nic zbliżonego dlatego postanowiła oczerniać poprzez podstawione osoby pewnie dzieci, jeżeli nie metrykalnie, to napewno mentalnie
Po połączeniu plusa z cp naprawde zrobiło się ciekawie z ich ofertą. Gdyby nie to, że już mam umowy to brałbym to w ciemno…. Za takie pieniądze 3 bardzo dobre usługi. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś wróci ta promocja 🙂
Skorzystałem i jestem zadowolony. 3 dobre usługi w rewelacyjnej cenie. Biorąc pod uwagę, że jeszcze będę mógł oglądać za darmo mistrzostwa to tym bardziej nie żałuję zakupu.
Mam problem, korzystam z usługi smart dom od 7 mc ( 1usluga telfeon, 2 internet, 3 CP). Wysztko pięknie! ale po pół roku przyszedł do mnie rachynek za CP około 60zł ! mimo wyłączenia usługi za dodatkowe programy. Pani przy podpisywaniu umowy powiedziała że mogę zapłacić za cały okres CP 29,00zł i tak też zrobiłam. Nie wiem co mam z tym fantem zrobić?!
Nie wygląda to tak wcale kolorowo. Posiadam dekoder CP i w związku z tym że kończyła mi się umowa w Play postanowiłem skorzystać z oferty SMART DOM Plusa, wszystko przez telefon (bo tak zawierałem umowę) było ładnie, pięknie, ze względu na to, że miałem już problemy z CP postanowiłem kilkakrotnie dopytać konsultantkę czy aby na pewno za LTE jako trzecia usługa będę płacił tylko 1 zł miesięcznie i za każdym razem to potwierdzała, a więc się zgodziłem. I przez 3 miesiące było ok, aż do dzisiaj kiedy to dostałem rachunek za internet mobilny na 36,64zł, wykorzystałem może 1GB transferu i tyle. Poprosiłem przez kontakt mailowy Plusa o wyjaśnienie zaistniałej sytucji i otrzymałem odpowiedź: W nawiązaniu do poruszonej kwestii informuję, że dla numeru 603****** został naliczony rabat w wysokości 10 złotych (brutto). Rabat z tytułu Superoferty nie został przyznany, ponieważ umowa dla wspomnianego numeru została podpisana w okresie dłuższym niż 10 dni od momentu złożenia zamówienia na usługę 723****** (Nowa Umowa I).
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu.
Z poważaniem
Kostiantyn *******
Internetowa Obsługa Klienta
http://www.plus.pl
Jak to możliwe skoro zawierałem obie umowy w jednym czasie? Postanowiłem przybliżyć całą sytuację i otrzymałem wyczerpującą odpowiedź:
Wyjaśniam, że stanowisko w tej sprawie zostało przedstawione w liście z dnia 29.12.2014.
Z poważaniem
Kostiantyn *******
Internetowa Obsługa Klienta
http://www.plus.pl
Jednym słowem oszustwo, jak mogło minąć 10 dni skoro zawarłem obie umowy w jednym terminie? Radzę uważać, widzę, że PLUS zaczyna stosować te same metody co CP, straszą klienta do końca mając nadzieję że klient będzie miał dość i w końcu zapłaci. Dodam, że ostatnia potyczka z CP o mało nie skończyła się w sądzie, gdyby nie to, że nagle okazało się, iż był to tylko zwykły błąd informatyczny (a ile nerwów straciłem). Brak słów. Czekam na wyjaśnienia Plusa i z chęcią je tutaj opiszę.
[quote]Nie wygląda to tak wcale kolorowo. Posiadam dekoder CP i w związku z tym że kończyła mi się umowa w Play postanowiłem skorzystać z oferty SMART DOM Plusa, wszystko przez telefon (bo tak zawierałem umowę) było ładnie, pięknie, ze względu na to, że miałem już problemy z CP postanowiłem kilkakrotnie dopytać konsultantkę czy aby na pewno za LTE jako trzecia usługa będę płacił tylko 1 zł miesięcznie i za każdym razem to potwierdzała, a więc się zgodziłem. I przez 3 miesiące było ok, aż do dzisiaj kiedy to dostałem rachunek za internet mobilny na 36,64zł, wykorzystałem może 1GB transferu i tyle. Poprosiłem przez kontakt mailowy Plusa o wyjaśnienie zaistniałej sytucji i otrzymałem odpowiedź: W nawiązaniu do poruszonej kwestii informuję, że dla numeru 603****** został naliczony rabat w wysokości 10 złotych (brutto). Rabat z tytułu Superoferty nie został przyznany, ponieważ umowa dla wspomnianego numeru została podpisana w okresie dłuższym niż 10 dni od momentu złożenia zamówienia na usługę 723****** (Nowa Umowa I).
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu.
Z poważaniem
Kostiantyn *******
Internetowa Obsługa Klienta
http://www.plus.pl
Jak to możliwe skoro zawierałem obie umowy w jednym czasie? Postanowiłem przybliżyć całą sytuację i otrzymałem wyczerpującą odpowiedź:
Wyjaśniam, że stanowisko w tej sprawie zostało przedstawione w liście z dnia 29.12.2014.
Z poważaniem
Kostiantyn *******
Internetowa Obsługa Klienta
http://www.plus.pl
Jednym słowem oszustwo, jak mogło minąć 10 dni skoro zawarłem obie umowy w jednym terminie? Radzę uważać, widzę, że PLUS zaczyna stosować te same metody co CP, straszą klienta do końca mając nadzieję że klient będzie miał dość i w końcu zapłaci. Dodam, że ostatnia potyczka z CP o mało nie skończyła się w sądzie, gdyby nie to, że nagle okazało się, iż był to tylko zwykły błąd informatyczny (a ile nerwów straciłem). Brak słów. Czekam na wyjaśnienia Plusa i z chęcią je tutaj opiszę. [/quote]
Wszystko się wyjaśniło, nagle okazało się, że nie ma problemu i za internet LTE będę płacił tylko złotówkę miesięcznie. Niestety nie mogę zacytować odpowiedzi PLUSa ponieważ tym razem wysłali maila z klauzulą poufności 😛 Widać takie fora mają ogromną siłę 😉 Piszę o tym dopiero teraz, ale odpowiedź dostałem ok. 2 tygodnie po ostatnim poście.