Prąd od Plusa to atrakcyjna opłata za kWh, prosty i przejrzysty rachunek oraz minimum formalności. Wprowadzamy całkowicie nowy na polskim rynku abonamentowy model sprzedaży prądu, w którym klient wybiera odpowiadający mu abonament z pakietem energii i płaci za tyle, ile jej zużył. To również jeszcze niższa stawka i atrakcyjna oferta dla klientów sieci Plus i Cyfrowego Polsatu w programie smartDOM, dzięki czemu można zaoszczędzić na rachunkach za prąd nawet 240 zł.

Plus rewolucjonizuje rynek
dostawców energii elektrycznej i wprowadza usługę, dzięki której można zaoszczędzić na rachunkach za prąd nawet 240 zł w ramach programu smartDOM. To kolejna usługa w programie smartDOM, która pozwala na uzyskanie znaczących oszczędności.
Skorzystanie z oferty energii elektrycznej od Plusa jest bardzo proste. Zasady zmiany sprzedawcy są maksymalnie uproszczone i wszystkie formalności zostaną przeprowadzone w imieniu klienta przez pracowników Plusa. Prąd od Plusa, to:
- Atrakcyjna stawka za kWh, z gwarancją niezmienności w trakcie trwania kontraktu – kupując energię w Plusie, można zaoszczędzić kilkadziesiąt złotych
- Zniżka dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu – specjalne stawki dla osób korzystających z innych usług Plusa i Cyfrowego Polsatu, dzięki czemu można mieć nawet 240 zł oszczędności.
- Jedna oferta energii w całej Polsce – takie same, korzystne warunki bez względu na to, gdzie się mieszka
- Jedna prosta faktura – po raz pierwszy w Polsce rachunek za prąd jest tak samo prosty i przejrzysty jak za telefon.
- Dostępność informacji i możliwość zakupu blisko domu – blisko 1200 punktów sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu na terenie całego kraju, w których można zasięgnąć informacji, dokonać zakupu i mieć zapewnioną obsługę klienta! Od 15 kwietnia oferta będzie dostępna w punktach sprzedaży Plusa, a od maja w punktach Cyfrowego Polsatu.
Inni dostawcy energii podają w ulotkach skomplikowane stawki i nie mówią klientom wprost ile wyniesie miesięczny rachunek za prąd. Plus wprowadza jasną zasadę – klient przez cały czas trwania umowy płaci stałą miesięczną opłatę za pakiet energii.
Oferta zbudowana została według sprawdzonych i jasnych zasad znanych wszystkim z usług telekomunikacyjnych:
1. Klient wybiera miesięczny pakiet energii (paczka kWh) i płaci stały abonament przez cały okres 24-miesięcznej umowy. Do wyboru są pakiety z paczkami energii od 100 kWh do 2000 kWh.
2. W przypadku przekroczenia przez klienta pakietu energii nie traci on dostępu do usługi, a dodatkowe zużycie zostanie ujęte na najbliższej fakturze rozliczeniowej według tych samych stawek, które obowiązują w pakiecie.
3. W razie niewykorzystania pakietu na koniec okresu rozliczeniowego, niezużyta energia jest przeliczana na złotówki i przechodzi na kolejne okresy rozliczeniowe pokrywając nowe zobowiązania albo jej wartość zostaje oddana klientowi w formie gotówki lub przelewu.
4. Abonament za pakiet jest naliczany „z góry”, a okres rozliczeniowy następuje co 6 lub 12 miesięcy, w zależności od decyzji klienta.
5. W trakcie całego okresu rozliczeniowego niewykorzystane pakiety sumują się na wzór przechodzenia minut z miesiąca na miesiąc.
Po liberalizacji rynku energetycznego każdy klient ma prawo zmienić dostawcę prądu. Oznacza to większe urynkowienie cen energii elektrycznej, a więc także dużą szansę na ich obniżkę. Dlatego coraz więcej odbiorców decyduje się na zmianę sprzedawcy. Od 2011 roku liczba klientów, którzy to zrobili wzrosła aż o 25% w przypadku gospodarstw domowych i 18% w przypadku firm.
Program smartDOM to unikalna propozycja odpowiadająca na potrzeby klientów i pozwalająca na korzystne łączenie nowoczesnych usług Plusa, Cyfrowego Polsatu, PlusBanku, a od dziś także na zakup energii elektrycznej. Dzięki temu można zapłacić mniej za swoje rachunki i generować duże oszczędności. Usługi można dodawać do produktów Plusa (telefon, Internet LTE) lub Cyfrowego Polsatu (telewizję satelitarną, Internet LTE) i dowolnie je łączyć otrzymując korzyści za każdy kolejny produkt.
źródło: Plus
Kan
To plus produkuje prąd? Może w call center na Postępu są ustawione rowerki z dynamem 😉 „Joasib21” Przydało by się na takim rowerku poćwiczyć bo smutna dziewczyna tylko klepie komentarze na zamówienie. Czy może plus będzie działał jak wirtualny sprzedawca-pośrednik prądu. Jakoś mnie to nie przekonuje. Moja babcia dała się namówić na energetyczne centrum. I równie szybko rozwiązała z nimi umowę.
Brakuje „lejka” po przekroczeniu danego pakietu energii 😉
Taa jeszcze co godzina kapeć do wpisania 😉 NFI Midas kombinuje tam gdzie można najwięcej nieświadomych i naiwnych klientów złowić, później płać i płacz.
Zygmunt Solorz Żak jest akcjonariuszem zespołu elektrowni Pątnów-Adamów-Konin, zatem więc kolejne usługi niestety wprowadzane są do Plusa. W niedalekiej przyszłości w POS-ach pojawią się automaty z kawą, hot-dogi , frytki i innej maści fast foody.
@plusowy nigga, Znając pana Słoneczko to nie zdziwił bym się jak by za samo wejscie do POS czy SF pobierano opłaty. Jak tam zbieranie bawełny vel. texasu?
Czy będzie opcja bezprzewodowego przesyłania energii, czy jednak tak jak dotychczas – nie zużywając energii klient i tak dużo zapłaci za przesył?
Potrzebuję używaną oponę do STAR-a, czy można ją dostać w Plusie zamiast telefonu? Podobno gumofilce gratis.
Nie zaplacisz za telefon- odetniemy ci prąd!!!!