Agencja Digital One przygotowała dla Polkomtel Sp. z o.o., operatora sieci Plus, kampanię internetową. Głównym celem kampanii, która potrwa do 30 września, jest budowanie wizerunku oraz wsparcie sprzedaży marki Internet w Plusie szybszy od Neostrady

Główne hasło kampanii brzmi „Zmień internet domowy na Plusa”, z rozwinięciem „Internet w Plusie szybszy od Neostrady”. Digital One przygotowała kampanie bannerowe oraz akcje mailingowe, działania te potrwają do końca września. Główne cele komunikacyjne to: zachęcenie konsumentów do zmiany dotychczasowego internetu domowego na internet od Plusa; wskazanie, że internet w Plusie jest szybszy od Neostrady (według rankingu Speedtest.pl z lipca br.); a także promocja wybranych urządzeń mobilnych (np. tablet Samsung Galaxy Tab 2 w wersji 7.0, czy laptop Samsung ATIV Book 2).

Przygotowana przez Digital One kampania internetowa jest częścią szerszych działań komunikacyjnych prowadzonych obecnie przez Plusa, w prasie, outdoorze i telewizji (spot można obejrzeć na YouTube:

Agencja Digital One wygrała przetarg i rozpoczęła współpracę z Polkomtelem w październiku 2011 roku. Agencja jest odpowiedzialna przede wszystkim za prowadzenie komunikacji internetowej dla dwóch linii biznesowych Polkomtel – „Plus dla Firm” i „Plus Internet”.

źródło: Digital One

Kan