Agencja Digital One przygotowała dla Polkomtela, operatora sieci Plus, nową odsłonę kampanii internetowej „Nielimitowany dostęp do YouTube oraz zwykłych www”, wspierającej usługę dostępu do Internetu w technologii LTE, oferowaną przez Polkomtel. Startująca właśnie kampania brandu Internet LTE potrwa do 23 czerwca. Kampania internetowa jest elementem multimedialnej kampanii, obejmującej także prasę, outdoor i telewizję. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.

Celem rozpoczynającej się właśnie kampanii jest promocja oferty, której benefity opisuje główne taktyczne hasło kampanii, czyli „YouTube i zwykłe strony www w Plusie bez limitów!”. Kampania w internecie obejmie m.in. emisję bannerów reklamowych i filmów wideo (preroll) oraz mailingi sprzedażowe.

Kampania jest skierowana zarówno do potencjalnych klientów usług dostępu do Internetu mobilnego, którzy cenią sobie nowinki technologiczne, ale przede wszystkim szybkość korzystania z Internetu.

Jest to kolejna już kampania wspierająca brand Plus Internet LTE – celem tych kampanii jest edukowanie rynku na temat technologii LTE i budowanie świadomości, że jest to najszybszy mobilny Internet na świecie.

Digital One wygrała przetarg i rozpoczęła współpracę z Polkomtel w październiku 2011 roku. Agencja jest odpowiedzialna przede wszystkim za prowadzenie komunikacji internetowej dla dwóch linii biznesowych Polkomtel SA – „Plus dla Firm” i „Plus Internet”.

źródło: Digital One

Kan