Od 21.10.2012 roku zgromadzone punkty w Programie 5 Plus tracą ważność po upływie 24 miesięcy, licząc od ostatniego dnia miesiąca, w którym Punkty zostały przyznane – poinformował Polkomtel, operator sieci Plus.

Niewykorzystane Punkty, pozostające na Koncie Punktowym po upływie okresu są automatycznie usuwane z Konta Punktowego Uczestnika Programu. Nie wpływa to na ważność pozostałych Punktów uzyskanych przez Uczestnika Programu w kolejnym roku.

Warunkiem uczestnictwa w Programie jest nieprzerwane korzystanie z usług telekomunikacyjnych z wykorzystaniem numeru telefonu zgłoszonego do Programu w Formularzu Zgłoszeniowym przez cały okres udziału w Programie, z wyjątkiem przypadku, gdy następuje czasowe zawieszenie świadczenia usług.

Co się zmienia?

W związku z wprowadzonymi zmianami, od 21 października 2012 roku w
§4 dodano ust.10, który otrzymuje brzmienie: W przypadku wykluczenia z
Programu Uczestnika Programu z powodu o którym mowa w § 27 ust. 1, b) i
ponownej rejestracji innego Uczestnika za zgodą Abonenta, Abonent
wyraża zgodę aby nowy Uczestnik Programu miał dostęp do dotychczasowej
historii Konta Punktowego

ust. 1 otrzymuje brzmienie: punkty tracą ważność po upływie 24
miesięcy, licząc od ostatniego dnia miesiąca, w którym Punkty zostały
przyznane.

W § 27 ust. 1 otrzymuje brzmienie: Uczestnik Programu może zostać
wykluczony z udziału w Programie w przypadku:

a) naruszenia przez niego postanowień niniejszego Regulaminu lub
Umowy, w szczególności za podawanie fałszywych danych w Formularzu
Zgłoszeniowym oraz uczestnictwo w Programie bez zgody Abonenta. W
sytuacji gdy Uczestnikiem Programu jest osoba która uzyskała zgodę o
której mowa w § 4 ust. 2 lit. b), Uczestnik Programu może zostać
wykluczony z udziału w Programie także w przypadku gdy Abonent, który
udzielił mu zgody narusza postanowienia Umowy.

b) jeśli w ciągu ostatnich 24 miesięcy:

  • • nie wymieni zgromadzonych Punktów na Nagrodę lub Nagrodę
    promocyjną albo
  • • wymieni zgromadzone Punkty na Nagrodę Promocyjną i jej nie
    odbierze, co będzie skutkowało zwrotem punktów (anulowanie zamówienia).

§ 28 ust. 2 otrzymuje brzmienie: Zmiany w Regulaminie oraz
zawieszenie lub zakończenie Programu nie może naruszać praw do Nagród
lub Nagród promocyjnych nabytych przez Uczestników Programu do chwili
zawieszenia lub zakończenia Programu.

W przypadku braku akceptacji wprowadzonych zmian Uczestnikowi przysługuje prawo wypowiedzenia uczestnictwa w Programie 5 Plus z zachowaniem 1 miesięcznego okresu wypowiedzenia oraz prawo wykorzystania zgromadzonych punktów na dotychczasowych zasadach w ciągu 1 miesiąca od zakończenia okresu wypowiedzenia.

Abonent bądź Uczestnik Programu, który rezygnuje z udziału w Programie zobowiązany jest przesłać na Adres Programu zawiadomienie o rezygnacji najpóźniej do dnia 21 października 2012 r.

źrodło: Plus

Kan