Od 21.10.2012 roku zgromadzone punkty w Programie 5 Plus tracą ważność po upływie 24 miesięcy, licząc od ostatniego dnia miesiąca, w którym Punkty zostały przyznane – poinformował Polkomtel, operator sieci Plus.
Niewykorzystane Punkty, pozostające na Koncie Punktowym po upływie okresu są automatycznie usuwane z Konta Punktowego Uczestnika Programu. Nie wpływa to na ważność pozostałych Punktów uzyskanych przez Uczestnika Programu w kolejnym roku.
Warunkiem uczestnictwa w Programie jest nieprzerwane korzystanie z usług telekomunikacyjnych z wykorzystaniem numeru telefonu zgłoszonego do Programu w Formularzu Zgłoszeniowym przez cały okres udziału w Programie, z wyjątkiem przypadku, gdy następuje czasowe zawieszenie świadczenia usług.
Co się zmienia?
W związku z wprowadzonymi zmianami, od 21 października 2012 roku w
§4 dodano ust.10, który otrzymuje brzmienie: W przypadku wykluczenia z
Programu Uczestnika Programu z powodu o którym mowa w § 27 ust. 1, b) i
ponownej rejestracji innego Uczestnika za zgodą Abonenta, Abonent
wyraża zgodę aby nowy Uczestnik Programu miał dostęp do dotychczasowej
historii Konta Punktowego
ust. 1 otrzymuje brzmienie: punkty tracą ważność po upływie 24
miesięcy, licząc od ostatniego dnia miesiąca, w którym Punkty zostały
przyznane.
W § 27 ust. 1 otrzymuje brzmienie: Uczestnik Programu może zostać
wykluczony z udziału w Programie w przypadku:
a) naruszenia przez niego postanowień niniejszego Regulaminu lub
Umowy, w szczególności za podawanie fałszywych danych w Formularzu
Zgłoszeniowym oraz uczestnictwo w Programie bez zgody Abonenta. W
sytuacji gdy Uczestnikiem Programu jest osoba która uzyskała zgodę o
której mowa w § 4 ust. 2 lit. b), Uczestnik Programu może zostać
wykluczony z udziału w Programie także w przypadku gdy Abonent, który
udzielił mu zgody narusza postanowienia Umowy.
b) jeśli w ciągu ostatnich 24 miesięcy:
- • nie wymieni zgromadzonych Punktów na Nagrodę lub Nagrodę
promocyjną albo - • wymieni zgromadzone Punkty na Nagrodę Promocyjną i jej nie
odbierze, co będzie skutkowało zwrotem punktów (anulowanie zamówienia).
§ 28 ust. 2 otrzymuje brzmienie: Zmiany w Regulaminie oraz
zawieszenie lub zakończenie Programu nie może naruszać praw do Nagród
lub Nagród promocyjnych nabytych przez Uczestników Programu do chwili
zawieszenia lub zakończenia Programu.
W przypadku braku akceptacji wprowadzonych zmian Uczestnikowi przysługuje prawo wypowiedzenia uczestnictwa w Programie 5 Plus z zachowaniem 1 miesięcznego okresu wypowiedzenia oraz prawo wykorzystania zgromadzonych punktów na dotychczasowych zasadach w ciągu 1 miesiąca od zakończenia okresu wypowiedzenia.
Abonent bądź Uczestnik Programu, który rezygnuje z udziału w Programie zobowiązany jest przesłać na Adres Programu zawiadomienie o rezygnacji najpóźniej do dnia 21 października 2012 r.
źrodło: Plus
Kan
Nie w temacie, ale dla zainteresowanych, na stronie redcoon.pl iPhone 5 32GB za 3899 złotych.
Czy ktoś wie jak w tym telefonie ustawić T9 na stałe.
Witam,
a może by tak zapytać T-Mobile co z ich programem lojalnościowym? Jak wycofywali poprzedni przy okazji rebrandingu, to zapewniali, że wprowadzą coś fajniejszego i cisza.
„Daj o siebie zadbać” i „satysfakcja gwarantowana” to slogany reklamowe wielokrotnie powtarzane w spotach reklamowych. Jak widać są tylko pustymi słowami i propagandą.