Filozofia Plusa to dbanie o satysfakcję konsumenta, oferowanie najwyższej jakości usług i odpowiedniej obsługi. Klienci wiedzą, że sieć Plus o nich dba i bardzo wysoko ją za to oceniają.
Plus uzyskał Kryształową Statuetkę Marki Godnej Zaufania 2011.
Według wewnętrznego badania satysfakcji z obsługi Infolinii nr 2601, 97% klientów sieci Plus jest zadowolonych z obsługi przez konsultanta (dane za lipiec 2011).
Według badania ARC rynek i Opinia, klienci sieci Plus cenią ją za profesjonalizm – ocena, którą wystawiają pracownikom Infolinii Plusa jest wyższa od oceny infolinii innych operatorów wystawianych przez ich klientów (dane za grudzień 2010).
Plus wychodzi również naprzeciw oczekiwaniom klientów:
- Klientom, którzy są w sieci od początku, Plus oferuje możliwość łączenia się bez czekania z najlepszymi konsultantami Infolinii (nr 2601).
- W trosce o wygodę, w sytuacji, gdy klient kontaktując się z Infolinią ma ograniczoną ilość czasu, Plus oferuje wyjątkowy system oddzwaniania konsultantów na życzenie do klientów.
- Chcąc dopasować się do potrzeb klientów zadbano, by mogli umawiać się do Salonów Firmowych przez stronę www.
Potwierdzeniem najwyższego poziomu usług sieci Plus jest międzynarodowy certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie sprzedaży produktów i usług telekomunikacyjnych oraz obsługi i utrzymania klienta.
źródło: Informacja prasowa Plus
Kan
Mielismy 14 lat telefony w tej sieci i wystarczy. 4 numery juz przeniesione a pozostale 4 czekaja do jesieni az sie umowa skonczy. Ceny i obsluga beznadziejne, iboa najgorsze sposrod wszystkich operatorow (mielismy abonamenty w kazdej polskiej sieci) niestety zadnych plusow w plusie od lat nie widzialem Firma tkwila u tego operatora tylko sila rozpedu i nadzieja ze bedzie lepiej ale jak okazalo sie ze lepiej juz bylo to nastapil czas na zmiane barw.
Świetny żart. Tak o mnie zadbali, że wczoraj po 14 latach u nich, wypowiedziałem umowę. Oferta dla stałego klienta jest gorsza od oferty dla „człowieka z ulicy” u konkurencji.
Byłem ostatnio w salonie Plusa i nikt nie zaproponował mi xxxx.W jaki sposób oni niby dbają o satysfakcję klienta?
Plus to porazka – mowie to jako niedoszly klient. Chcialem kupic numer stacjonarny, wybrany przeze mnie. Wyslalem zapytanie o ich oferte przez net. Cisza. Dzwonie do BOK a tam mowia, ze musze poczekac pewnie jeszcze z tydzien, bo tych zgloszen jest bardzo duzo. Dostalem odpowiedz po 3 tygodniach, ze najlepiej bedzie jak skontaktuje sie z salonem. Probowalem dodzwonic sie do warszawskiego salonu aby wybrac najlepsza oferte. Tam wirtualna fikcja, nikt nie odbiera telefonow, wiec pozostawilem wiadomosc z prosba o oddzwonienie i krotka informacje, ze chodzi o stacjonarna aktywacje. Cisza. Dzwonilem raz jeszcze do BOKu plusa, ale tam mowia ze oni przez telefon nie zaoferuja mi produktu stacjonarnego. Nie kryje zdziwienia, bo chcialem wydac spora sume na wybrany zloty numer, ale widocznie juz na starcie klient jest tam NIKIM. Kolejne 2-3 tygodnie ciszy i w czasie pracy probuje sie dodzwonic do mnie autoryzowany sprzedawca plusa. Dzwonia dwa razy w godzinach kiedy trudno mi przyjac rozmowe, wiec oddzwaniam i slucham jak wazny jest dla nich moj telefon. Odczekuje 6 minutowe muzyczki, zapowiedzi slowne, IVRy oraz szmery bajery, ale po trzeciej probie zostawiam wiadomosc informujac, ze oddzwaniam oraz co mnie interesuje i numer telefonu. Cisza… minely kolejne 2 tygodnie i nic… Ciekaw jestem ktory kanal komunikacji jest tak nagradzany w PLUSIE. Byc moze tak dbaja o dotychczasowych klientow, ze nowi w pewien sposob im przeszkadzaja. Szkoda, bo w planach mialem przetestowac ich uslugi i zmigrowac 10 numerow centrex z TP, ale widze, ze przeszkadzam im tylko w rewelacyjnej obsludze klienta. Powodzenia, Tomasz
Trzeba było ruszyć dupe, i iść do salonu…
@playgsmhotmailcom
zapomniałeś dodać, że przy każdym kontakcie z działem obsługi 2601 chcą Ci wcisnąć LTE. Chyba że tylko na mnie się tak uwzieli i zawsze jak coś załatwiam z obsługą to mnie nakręcają na ten ich internet LTE.
Tak Plus dbał o mnie przez około 10 lat, że musiałem przejść do innego operatora 🙂
mam ten telefon już ponad rok i szczerze mówiąc nie jestem zachwycona. może nie znam się jak niektórzy na telefonach i fachowo nie potrafię określić co mi nie leży, aczkolwiek spróbuję 🙂 na samym początku mocno zdezorientował mnie brak jakichkolwiek dodatków, w szczególności kabla USB. No nic, radzę też dokupić jak najszybciej kartę pamięci, bo niestety niewiele bez niej można podziałać 🙂 jako, iż jest to mój pierwszy telefon dotykowy ciężko mi się było przyzwyczaić, ale z czasem dałam radę. jednak telefon można bardzo łatwo odblokować, wiele razy zdarzyło mi się zadzwonić nad ranem do kogoś i głupio się z tego tłumaczyć 😉 no ale to bardziej moja wina, dodatkowo z tyłu klapka to tylko kawałeczek plastiku który bardzo, ale to bardzo łatwo złamać, o porysowaniu już nie wspomnę. dodatkowo w pierwszych dniach użytkowania mojego telefonu porysowałam ekran (moja głupota wkładając tel do jednej kieszonki w torebce z kluczami) dlatego uczulam przed takim rażącym przejawem chwilowego niemyślenia jaki wystąpił u mnie 🙂 Dość przeszkadza brak lampy w aparacie, przez co robienie zdj w nocy w miejscu nieoświetlonym jest bezsensowne. Czasami się zawiesza, np wybierając nr telefonu w książce nie raz niechcący do kogoś zadzwoniłam, oczywiście próbując szybko się rozłączyć co jest trudne, bo telefon średnio łapie takie rzeczy. Cóż, więcej tego jest na pewno, aczkolwiek nie przypominam sobie, ale raczej odradzam tego samsunga 🙂
Ja jestem w plus od 9lat mi plus dał lepsze warunki. Za 6 zł na miesiąc mam nie limitowane rozmowy w sieci. Mam simplus. Jestem zadowolny. I rok ważności konta. Rodzina ma tylko plus. Dobry jest zasięg i dobra jakość rozmów.
No ja niestety pokonany przez „inteligientnych” oswajaczy Play’a wróciłem z podkulonym ogonem do Plusa z nadzieją lepszej od Play’owej jakości usług…
Kurcze, pluję sobie w gębę bo trzeba było zamiast podpisywać umowę sięgnąć pierwej po prepaida. Niestety zawód będzie chyba trwał jeszcze półtora roku bo szans na poprawę nie widać. Pozostała mi tylko jedna sieć do sprawdzenia i mam nadzieję, że przez te 18 miesięcy T-mobile rozbuja starą erę. Badania pewnie robią na babinkach które nie wiedzą jak odczytać sms’y i chwalą za wszystko boki etc. 4 reklamacje w Plusie leżą i czekają na rozpatrzenie – pewnie i tak nie znajdą błędów po swojej stronie;/ Ot cały Plus;/ sic!
[quote]Trzeba było ruszyć dupe, i iść do salonu… [/quote]
Szkoda, ze tak mi Plus nie napisal od razu, bym wiedzial co zrobic. Jestem wdzieczny za twoja wyszukana podpowiedz.
Jeśli dbałość o klienta wyznacza się procentem osób, które wybiorą „tak” (w odpowiedzi na pytanie: „czy jesteś zadowolony z usług Plusa”) w debilnej ankiecie, która oddzwania po kontakcie z konsultantem to co ma klient odpowiedzieć? Z usług może być zadowolony ale z obsługi już niekoniecznie. Ja mam u nich kilkunastoroczny i nie potrafili wyjść na przeciw moim oczekiwaniom i podpisać ze mną umowy na zasadach jakie obowiązywały tydzień przed tym jak chciałem z nimi podpisać aneks. Nie i kropka. Zero indywidualnego podejścia do rzetelnego klienta, który od lat płaci kupę kasy za abonament. Podpisałem umowę na gorszych warunkach tylko dlatego, że większość osób, z którymi się kontaktuję jest w Plusie. Jednak gdy tylko skończy się ta umowa (w marcu) i w dobie abonamentów „no limit” już rozważam przejście do innej sieci gdzie po prostu będzie taniej. W tym kontekście rozważam przejście do Orange bo tam w „normalnej cenie” no limit są również stacjonarne. Nie wydaje mi się również by Pan od Polsatu jakoś specjalnie dbał o zadowolenie klientów. On głównie dba o kasę, a dbałość o klientów to jedynie wyświechtany frazes. playgsmhotmailcom: świetny tekst obrazujący podejście Plusa do klienta – przecież oni mają ich tylu, że po co im kolejny „kłopot”? Są w stanie utrzymać się już z tych, których mają…
Widzę że tu Plus zbiera więcej minusów.
Byłam Klientką Plusa, a teraz jest w T-Mobile więc mam porównanie! Dużo lepiej czuję się w TM, chociaż nie wiem czy to akurat kwestia salonów sprzedaży w których byłam – kwestia przypadku, ale poczułam dużo większy profesjonalizm na każdym pułapie przedstawienia oferty. Najbardziej z tego wszystkiego spodobało mi się to, że miałam możliwość negocjacji i nikt mnie w tej kwestii nie zbywał 😀 tu mnie „kupili” i póki co jest OK
Małe, choć istotne sprostowanie: charakter certyfikatu ISO 9001:2008 nie jest potwierdzeniem „najwyższego poziomu” a jedynie „określonego o pewnym stałym poziomie” usług, czyli niekoniecznie najwyższym.
Przez dwanaście lat byłem klientem Plusa, od roku jestem już w innej sieci. Z tym traktowaniem starego klienta to czysta kpina, podziękowałem im i… nie żałuję!
Jakież to rzetelne i obiektywne dziennikarstwo! Same suche fakty, opisane z wyraźnym dystansem i głęboką analizą informacji.
Brawo! Brawo!
Tak Plus bardzo dobrze o nas dba dając nam najgorsze i najdroższe oferty. A w salonach nawet nie wiedzą czy można numer z heyah przenieść do nich. Jakież to zdziwienie było jak powiedziałem im że heyah należy pod PTC. Brak słów…
Plus dba o swoich klientów – Na tyle dobrze że najwięcej tych klientów właśnie od nich uciekło w ostatnim czasie 😛 A pan „nowy właściciel” wszędzie tylko zaśmieca telewizję etc. reklamami LTE, które w obecnej formie-ofercie, jest jak wyścigowy samochód z 2 litrami benzyny w baku 🙂 Dziękujemy – może pan sobie tą ofertę… tam gdzie słońce nie dociera.