W sieci GG rozpoczęła się kampania reklamowa usługi Plus na Kartę
połączona z Plusem Mix, pod nazwą „Nowe Taryfy”.

Kampania opiera się na konkursie dla użytkowników zorganizowanym na
specjalnym numerze Plusa GG:601 pod hasłem:„Jeśli zostałbyś
Menadżerem ds. Dbania o Klienta w Plusie to…?”.

Użytkownicy biorący udział w konkursie wysyłają na numer GG:601
kreatywne, zabawne pace odpowiadające na tytułowe pytanie. Pozostali
użytkownicy mogą głosować na swoich faworytów. Nr GG:601
jest botem graficznym – w oknie rozmowy pojawia się grafika pozwalająca
na wysyłanie plików.

Zdjęcia, komiksy, kreskówki, animacje można przesyłać na konkurs do
16 lipca. Wygrywają materiały z największą liczbą punktów, a nagrodami
są: Samsung Wave Y S5380 (wartość nagrody: 400 zł), voucher na wybrany
event z katalogu życietoprzygoda.pl (wartość nagrody: 350 zł), karnet
do wykorzystania w placówkach SPA „Yasumi” na terenie całego kraju (o
wartości 250zł) i 30 smyczy z logo komunikatora GG.
Akcję wspiera postać „managera ds. dbania”.
Celem kampanii jest promowanie nowej taryfy, zawierającej 4
atrakcyjne benefity dla klientów oraz wzmocnienie
wizerunku firmy poprzez zaangażowanie użytkowników w zabawę.
Konkurs promowany będzie w sieci GG poprzez banery w oknie
rozmowy, komunikat startowy oraz spoty reklamowe w radiu OPEN.FM,

dostępnym także w komunikatorze GG (http://open.fm).
Kampania wystartowała 2 lipca w sieci GG i potrwa do 22 lipca.
Wszystkie media zaplanował dom mediowy Media Direction OMD.
Bot Plus – GG:601

źródło: GG

Kan