Polkomtel, operator sieci Plus, został sponsorem Polish National Sales Awards i objął patronat nad kategorią Key Account Manager. Jest to jedna z nowych kategorii wprowadzonych przez PNSA do tegorocznej, IV już edycji konkursu.

Key Account Manager jest jedną z dwunastu a zarazem jedną z trzech, obok Doradcy Finansowego roku i E-Commerce, nowych kategorii konkursu PNSA. Osoby zajmujące stanowisko KAMa, to bardzo ważne ogniwa funkcjonowania firm oferujących swe usługi innym podmiotom. Polkomtel, od lat wierny filozofii dbania o swoich klientów, wyszedł z inicjatywą wprowadzenia tej kategorii do PNSA i pokazania, jak ważni są Key Account Managerowie w funkcjonowaniu nowoczesnego przedsiębiorstwa.

Bardzo mnie cieszy dodanie do konkursu kategorii Key Account Manager. Wspólnie z PNSA pracowaliśmy nad jej kształtem, zakresem oraz kryteriami oceny. Mam nadzieję, że nie tylko wiele firm zgłosi w niej swoich pracowników, ale, że jednocześnie uda się nam rozpropagować niezwykle istotną rolę tak zwanych KAMów na polskim rynku. Polkomtel jest twórcą wielu standardów pracy z klientami biznesowymi na rynku polskim. Są to doświadczenia własne, a nie zaczerpnięte z zagranicznej centrali, jak to ma miejsce w wielu korporacjach, i tymi doświadczeniami i wzorcami chcemy się podzielić z innymi polskimi firmami.” – mówi Magdalena Dziewguć, Dyrektor Departamentu Klientów Kluczowych, Polkomtelu.

Prezes PNSA, Elżbieta Pełka dodaje: „Jesteśmy bardzo zadowoleni mogąc odpowiadać na potrzeby płynące prosto z rynku. Zawsze podkreślam, że PNSA to wyjątkowa platforma komunikacji, która pozwala na dialog pomiędzy różnymi środowiskami i czerpanie z wzajemnych doświadczeń. Myślę, że oddzielna kategoria Key Account Manager pokazuje, jak ważna jest to część zarządzania już nie samą sprzedażą, ale relacjami z klientem.”

O nominację w kategorii Key Account Manager może starać się pracownik działu sprzedaży odpowiedzialny za klientów kluczowych. Pracownik ten powinien w ostatnim roku, samodzielnie lub wraz ze swoim zespołem, wykazać się realizacją projektów wspierających rozwój swojego klienta, a zarazem przynoszących wzrost wartości sprzedaży, udziałów w rynku czy też satysfakcji klientów.

źródło: Plus

Kan