Plus (…) robi kolejne copy-paste oferty no limit za 79 zł, a do tego aby ozdobić prezentację używa nowego iPada, do którego raczej nie ma umowy na sprzedaż. Naszą nową ofertę zaprezentujemy w najbliższych tygodniach i będzie lepsza od konkurencji. Proszę o cierpliwość – zapewnia na swoim blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP.

Według mnie Nowy iPad w kontekście LTE to najzwyklejsza ściema i powerpointowy ozdobnik, by czymś jednak się wyróżnić. W Europie to po prostu nie ma prawa zadziałać, bo sprzęt jest ustawiony na inne częstotliwości niż nasz standard. I nie ma żadnego znaczenia skąd tablet przyjechał, LTE hulać nie będzie – podkreśla Wojciech Jabczyński. Jednym słowem użytkownik nowego iPada nie skorzysta aktualnie z dobrodziejstw LTE w Polsce. Więcej na ten temat informowaliśmy w artykule: The new iPad nie będzie funkcjonować w 4G w Europie

Po drugie Apple ostro odcina się od nazwy „iPad 3”, która według nich po prostu nie istnieje, ale Plus ją używa – dodaje Rzecznik Grupy TP. Apple przede wszystkim chce zmienić postrzeganie samego iPada. Odejść od samego stwierdzenia to tylko tablet, a tablety są do internetu, multimediów, czytania książek, a bardziej skupić uwagę na tego typu urządzeniach jako na następcach komputerów. Apple dąży do tego, żeby synonimem słowa tablet było iPad, będziemy kupować nie tablety, a iPady. To bardzo sprytne posunięcie: opisaliśmy to: Tutaj.

Wreszcie taki drobiazg, że nasz konkurent raczej nie ma oficjalnego prawa do wykorzystywania wizerunku Apple i iPad, ani podpisanej umowy na sprzedaż tabletu, którą ma m.in. Orange. Cóż, pośpiech nigdy nie jest dobrym doradcą – konkluduje Wojciech Jabczyński.

źródło: blog.tp.pl

Kan