T-Mobile zaoferuje pewnie nowe usługi i produkty, co wpłynie na sytuację konkurencyjną na rynku. Będziemy musieli przygotować odpowiedź na start polskiego oddziału T-Mobile – zapowiada w wywiadzie dla Dziennika Gazety Prawnej Jarosław Bauc, prezes Polkomtela, operatora sieci Plus

T-Mobile zaoferuje pewnie nowe usługi i produkty, co wpłynie na sytuację konkurencyjną na rynku. Mam nadzieję, że nie będzie towarzyszyła temu agresywna polityka cenowa. Będziemy musieli oczywiście przygotować odpowiedź. Jedną z nich będzie odświeżenie marki Plus poprzez fundamentalną przebudowę części naszych salonów i nową wizualizację” – powiedział Jarosław Bauc.

Plus ma swoją wartość. Z naszych badań wynika, że jest najlepiej postrzeganą marką na rynku telefonii mobilnej. Bardzo oponowałbym przeciwko pomysłowi rebrandingu. Nie sądzę, by miał on sens. Jaka marka miałaby zastąpić Plusa, skoro globalne brandy, jak Orange, T-Mobile czy Vodafone, są z tego procesu wyłączone? Myślę, że Plus zostanie” – podkreślił w odpowiedzi na pytanie, czy przejęcie Polkomtelu przez inwestora branżowego może oznaczać rebranding Plusa.

Z wypowiedzi Prezesa Polkomtelu wynika, iż wyniki Plusa będą w tym roku porównywalne z 2010 r. – Do ponad 1 mld zł zwiększymy natomiast nakłady inwestycyjne. W ubiegłym roku wydaliśmy ok. 850 mln zł – powiedział.

Pełny wywiad można przeczytać w serwisie Gazety Prawnej forsal.pl Prezes Polkomtelu: Najlepszy inwestor to taki, który najwięcej zapłaci.

Kan