– Podstawą komunikacji Playa i innych operatorów telekomunikacyjnych na rynku jest nadal telewizja. Tam nadal jest duży zasięg. Natomiast coraz większą część budżetu, uwagi i specyficznej kreacji kierujemy w stronę internetu – stwierdza w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Bartosz Dobrzyński, szef marketingu sieci telekomunikacyjnej Play.

Bartosz Dobrzyński, dyrektor ds. marketingu w Play i członek zarządu P4
Bartosz Dobrzyński, dyrektor ds. marketingu w Play i członek zarządu P4

Szef marketingu w Play ujawnia w rozmowie, że w ostatnich latach zmieniał się podział budżetu marketingowego Play na poszczególne media. Cały czas spada telewizja, choć jest najważniejsza, a rośnie internet. – Myślę, że mniej więcej za dwa lata nasze nakłady na Internet i telewizje będą równe. Już teraz, nawet jeśli przygotowujemy jakąś kreację pod telewizję to staramy się wplatać tam jak najwięcej elementów, które sprawdzają się w kreacji internetowej. Finalny przekaz jest ten sam, ale dostosowujemy formę do różnych kanałów – mówi Bartosz Dobrzyński.

W kampanii promującej formułę Duet Play wprowadził nowe znane twarze do swojego portfolio, czyli Piotra Adamczyka i Pascala Brodnickiego. Okazuje się, że tego typu działania dla marki wciąż się sprawdzają i przynoszą sukces.

Z naszych badań wynika, że jak najbardziej. Od trzech lat korzystamy z platformy opartej na udziale znanych osób w naszych kampaniach telewizyjnych, żeby pokazać, że coraz więcej osób przechodzi do Play. W tej chwili mamy ok. 25 proc. rynku. Z operatora startującego od zera blisko 10 lat temu staliśmy się jednym z ważniejszych graczy. Cały czas staramy się naszą komunikację odświeżać wprowadzając nowe osoby i trzymać pewien standard, do którego nasi klienci są przyzwyczajeni. Nie da się pomylić reklamy Playa z reklamą innej sieci. Natomiast jesteśmy praktykami i będziemy używać tego formatu tak długo, jak będzie on ciekawy dla odbiorców – podkreśla Dyrektor ds. marketingu w Play i członek zarządu P4, właściciela marki Play.

Jeżeli interesuje Was, kiedy i czy Basia i Maciek znikną z reklam Playa, to cały wywiad przeczytacie na portalu: www.wirtualnemedia.pl

Kan