Korzystasz z e-faktur w Play? Po ostatnich nadużyciach związanych z e-fakturami, fioletowy operator rozpoczął wysyłanie widomości informujących o tym jak sprawdzić, czy dana faktura jest autentyczna.

logo Play

Oto pismo wysyłane do wszystkich klientów korzystających z e-faktur w Play:

Szanowni Państwo,

coraz częściej zdarza się, że cyber-przestępcy podszywają się pod firmy wysyłające e-faktury. Jeśli mają Państwo wątpliwości, czy przesłany do Was e-mail jest autentyczny, prosimy o:

  • sprawdzenie, czy załączona do e-maila faktura jest widoczna w serwisie Play24 https://24.play.pl.
  • sprawdzenie numeru rachunku bankowego i kwoty do zapłaty – wystarczy wpisać i zatwierdzić na swoim telefonie w Play kod *124#.
  • potwierdzenie danych faktury: daty wystawienia, terminu płatności, kwoty i numeru rachunku. W tym celu należy wpisać i zatwierdzić kod *125#.

Wątpliwości mogą Państwo również wyjaśnić telefonicznie, dzwoniąc pod numer *500 dla Klientów Indywidualnych oraz *600 dla Klientów Biznesowych.

Jak odróżnić prawdziwe e-awizo od fałszywego? Przeczytaj na stronie Play.pl.

Chcąc zagwarantować bezpieczeństwo operacji wysyłane przez nas faktury są zabezpieczone certyfikatem. Chcesz wiedzieć więcej kliknij.

Powstaje specjalna strona www, która będzie zawierać więcej informacji, gdzie kierować będą linki z powyższego pisma. Najlepiej więc sprawdzać wszystko na PLAY 24, wprowadzać kod, albo zadzwonić do konsultantów.

Źródło: Play

Sewix