Tym razem dla najmłodszych i dla najstarszych, jak mówi w nowym filmie Jurek Owsiak, przeciskając się przez kolorowy tłum zebrany dookoła fioletowej karuzeli. Jurek Owsiak został twarzą nowej kampanii i zachęca do wspierania WOŚP przez cały rok. Dzięki Play to wyjątkowo łatwe.

Żeby wspomóc Orkiestrę, wystarczy doładowywać konto w Play na Kartę, a Play przekaże na rzecz WOŚP równowartość 5% miesięcznych doładowań. Wspieranie Orkiestry jest całkowicie bezpłatne i nie obciąża użytkownika: na jego konto trafia cała kwota doładowania.

Reżyseria: Tadeusz Śliwa

Muzyka: Crab Dance – Arch Bacon

Start kampanii: 24 grudnia

Media: TV, OOH, prasa, ambient, internet

Informacje o autorach: Paweł Nowakowski (dyrektor kreatywny), Rafał
Leski (art director),

Adam Rodak (copywriter)

Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Karolina
Wardak

Przedstawiciel Agencji: Magdalena Morgun

Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny

Dom Mediowy: MediaCom

Internet: Małgorzata Chmiel (P4), Łukasz Kwapisz (K2)

Prasa

PLAY_WOSP_GRAZIA-01

Outdoor

PLAY_WOSP_6x3-01

Internet

story1

story2

źródło: Play

Kan