Jak co roku Rzeczpospolita opublikowała właśnie Ranking Najcenniejszych Marek Polskich. Play awansował w pięknym stylu na 5 miejsce rankingu marek według wartości. Wzrost wartości o 43%, wartość 1 412,8 milionów – poinformował Marcin Gruszka, rzecznik P4, operatora Play.

W ostatnich latach w rankingu Rzeczpospolitej spada wartościowy udział marek telekomunikacyjnych. To efekt zastępowania polskich znaków towarowych globalnymi brandami. W zeszłym roku z zestawienia zniknęła wyceniana na 1,5 mld zł Era (zastąpił ją T-Mobile), w tegorocznym rankingu zabrakło wycenianej na 1,8 mld zł marki TP, która do 2006 roku była najdroższym polskim brandem – czytamy w Rzeczpospolitej.

Przebiliśmy takich gigantów rynku jak Bank Pekao czy Plusa. Bardzo podskoczyła też moc naszej marki. Razem z Plusem mamy po 571 punktów. – dodaje Marcin Gruszka.

źródlo: Play, Rzeczpospolita

Kan