Play oraz agencja Grandes Kochonos przygotowały kolejną świąteczną kampanię Play Online.

Powstały dwie dynamiczne, ale jednocześnie rodzinne i radosne 30
sekundowe historie. W spocie „Bez barier” mężczyzna poszukuje
najlepszego prezentu dla swoich bliskich, w drugim filmie „Wiesz co
dobre” bohaterką jest kobieta, szukająca najmodniejszego sprzętu pod
choinkę. Każdemu z nich udaje się odnaleźć w Play dokładnie to, czego
szukali. A to dlatego, że na święta Play oferuje tablet lub laptop za
0zł na start w abonamencie za 79,90 PLN.

Nie bez znaczenia jest fakt, że obydwa spoty nakręcone zostały
metodą POV (z punktu widzenia bohatera). Daje to widzowi poczucie,
jakby był w centrum świątecznych wydarzeń.

Muzyka:

Spot ” Bez barier”

Tytuł: I Believe

Wykonawca: Bergman (ASCAP)

Spot „Wiesz co dobre”

Tytuł: „Shine the Light”

Wykonawca: Bergman (ASCAP)

Media: TV, Prasa, Radio, Internet

Start kampanii: 19.11.2012

Informacje o autorach: Michał Sorówka (dyrektor kreatywny), Jakub
Gajos (art director) Bartosz Gryś (copywriter)

Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Karolina
Wardak

Przedstawiciel Agencji: Magdalena Morgun

Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny

Dom Mediowy: MediaCom

Internet: Małgorzata Chmiel (P4), Łukasz Kwapisz (K2)

Produkcja Banana Split

Reżyser: Tadeusz Śliwa

TV

Prasa

Internet


źródło: Play

Kan