Play oraz agencja Grandes Kochonos przygotowały kolejną świąteczną kampanię Play Online.
Powstały dwie dynamiczne, ale jednocześnie rodzinne i radosne 30
sekundowe historie. W spocie „Bez barier” mężczyzna poszukuje
najlepszego prezentu dla swoich bliskich, w drugim filmie „Wiesz co
dobre” bohaterką jest kobieta, szukająca najmodniejszego sprzętu pod
choinkę. Każdemu z nich udaje się odnaleźć w Play dokładnie to, czego
szukali. A to dlatego, że na święta Play oferuje tablet lub laptop za
0zł na start w abonamencie za 79,90 PLN.
Nie bez znaczenia jest fakt, że obydwa spoty nakręcone zostały
metodą POV (z punktu widzenia bohatera). Daje to widzowi poczucie,
jakby był w centrum świątecznych wydarzeń.
Muzyka:
Spot ” Bez barier”
Tytuł: I Believe
Wykonawca: Bergman (ASCAP)
Spot „Wiesz co dobre”
Tytuł: „Shine the Light”
Wykonawca: Bergman (ASCAP)
Media: TV, Prasa, Radio, Internet
Start kampanii: 19.11.2012
Informacje o autorach: Michał Sorówka (dyrektor kreatywny), Jakub
Gajos (art director) Bartosz Gryś (copywriter)
Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Karolina
Wardak
Przedstawiciel Agencji: Magdalena Morgun
Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny
Dom Mediowy: MediaCom
Internet: Małgorzata Chmiel (P4), Łukasz Kwapisz (K2)
Produkcja Banana Split
Reżyser: Tadeusz Śliwa
TV
Prasa
Internet
źródło: Play
Kan
Zostaw komentarz