Na rynku komórkowym robi się stopniowo coraz tłoczniej. P4, działając pod marką Play zmienił układ z trzybiegunowego na czterobiegunowy, zaostrzając konkurencję. W ciągu pięciu lat (16 marca 2007 – start telefonii komórkowej Play) działalności w Polsce Play stał się liderem innowacyjnych ofert komórkowych. 28 marca br. Play rozpętał kolejną wojnę cenową. Pierwsza, która rozpoczęła się 5 marca 2009 roku pokazała, że minuta rozmowy może kosztować 29 gr, potem był Stan Darmowy.
– Idealna kopia idealnej oferty! rynek na lepsze dla polskich Klientów. Dziś dowiedzieliśmy się, że robimy to tak dobrze, że aż kopiują nas globalni giganci tacy jak T-Mobile – tak opisał dzisiejszy show T-Mobile Marcin Gruszka, rzecznik Play.
– Sukces sieci Play to nie przypadek, ale efekt konsekwentnej strategii marketingowej, w której sercu jest klient – często tymi słowami opisuje strategię swojego pracodawcy rzecznik P4.
Play po pięciu latach od wejścia na polski rynek zdobył już 7,08 mln klientów. Większość odebrał konkurentom. Ponad 70 proc. klientów przechodzących do nowego operatora wybiera Play.
– Pokazywaliśmy, że może być taniej – mówi Joergen Bang-Jensen, prezes sieci Play. Przez 5 lat nowemu graczowi na polskim rynku komórkowym udało się zmusić wielkich operatorów do znaczących obniżek cen. – i (Play) nie zamierza przestać tego robić – dodaje Marcin Gruszka.
I na koniec warto dodać, że Play nie ma zamiaru podawać konkurenta do sądu za skopiowanie oferty. Nie ma bowiem nic złego w tym, że T-Mobile odpowiedział na ofertę Play. Czwarty Operator uważa, ze Klienci T-Mobile też mają prawo do dobrej oferty. Ale jest zły na Grzegorza Borsa – Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w Polskiej Telefonii Cyfrowej – za stwierdzenie „To nie my kopiujemy P4, to Play wprowadza ofertę podobną do naszej,” .
Jeśli tak nie powiedział lub został źle zrozumiany – to jest jeszcze czas, aby to sprostować. Jeśli jednak podtrzymuje tak sformułowane oskarżenie pod naszym adresem to podejmiemy przeciwko niemu kroki prawne. Jeśli Pan Grzegorz ma konkretne dowody na to, że to PLAY skopiował ofertę T-Mobile, albo że oferta Play była dziwnym trafem podobna do niezależnie przygotowanej oferty T-mobile, to nie mogę się doczekać, aby zobaczyć te dowody w sądzie… – podkreslił Marcin Gruszka, rzecznik Play.
źródło: Play, wł.
Kan
Troszkę narcyzm z Pana Gruszki wychodzi.
Jeśli chodzi o kopiowanie to czy myśli, że T-Mobile mógłby w 24h przygotować i opublikować oficjalnie ofertę? Nie sądzę. Raczej mieli już przygotowaną podobną ofertę, pytanie tylko czy na takich samych zasadach czy musieli dostosować się do Play?
Niemal na pewno nie.
Ale wiesz czym jest tzw. szpiegostwo przemysłowe?. Nie trudno sobie wyobrazić, iż w T-Mobile „zwietrzyli” nad czym pracuje konkurencja i przygotowali się do szybkiej reakcji. Ale podobieństwo ofert i tak jest zatrważające.
No własnie sam o tym myślałem, ale nie chciałem tak mocnych argumentów używać. Jednak podobieństwo jak napisałeś jest niesamowicie duże i tylko w MB jest malutka różnica. Aż tak samo aby dwa różne obozy myślały to nie ma cudów 😉 Może być z tego afera.
Ktoś komuś ukradł ofertę. To wiadomo na 100%.
Takie podobieństwo jest nieprawdopodobne.
W którejś firmie pracują idioci.
ta, racja
Dobra odpowiedź na kopię T-Mobile
Z tego co pamiętam to z ofertą typu „no limit” wystartował Plus w ofercie biznesowej, więc trochę Pan Marcin Gruszka przesadza w tych przechwałkach. A jak już Play złapie tych 5 milionów chętnych na ofertę „Formuła 4.0”, o których czytałem wcześniej w wypowiedziach rzecznika to proponuję popracować nad infrastrukturą, bo pozostawia wiele do życzenia.
Pierwszy byl Play. To plus skopiował ich oferte, z tym że w plusie jest drożej.
„REGULAMIN PROMOCJI „OFERTA S-KLASA PREMIUM” („REGULAMIN”) (KLASPREM3)
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Promocja „Oferta S-Klasa Premium” („Promocja”) organizowana przez Polkomtel S.A.
1
(„Polkomtel”) skierowana jest do
przedsiębiorców i innych klientów posiadających REGON, którzy w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel na piśmie umowę o świadczenie usług
telekomunikacyjnych w sieci Plus („Umowa”) na okres 24 miesięcy („czas oznaczony Umowy”).
2. Promocja trwa od 19.03.2012 r. do odwołania.”
To chyba wyjaśniaj kto był pierwszy, proponuję czasami zajrzeć w regulaminy.
Ja tez proponuje czasami zajrzec w regulaminy . link : http://dlafirm.play.pl/pl/promocja/play-abonament/Firma-VIP/index.html Zgodnie z cennikiem zawartym w pliku pdf na dole strony play zaczal oferowac taryfe VIP za 250 zl netto 27.07.2011 r . Czasami jednak warto sprawdzic swoja wiedze przed napisaniem jakiegos potworka . Plus zareagowal kilka miesiecy po wprowadzeniu tej oferty.
do marcelli 79
W taryfie VIP możesz korzystać z Internetu bez ograniczeń i rozmawiać
za 0 gr w ramach abonamentu ze wszystkimi sieciami w Polsce
Dodatkowo dostaniesz 100 minut na rozmowy z zagranicą
W ramach abonamentu 250 zł (307,50 z VAT) dostajesz:
smartfony już za 1 zł
nielimitowane rozmowy ze wszystkimi sieciami w Polsce
Pakiet danych Internet dla Firm 2 GB
nielimitowany dostęp do Internetu i e-maila oraz portali społecznościowych (Facebook, Nasza Klasa, GoldenLine, LinkedIn)
100 minut na rozmowy międzynarodowe
to daje play już dawno ,,To chyba wyjaśniaj kto był pierwszy, proponuję czasami zajrzeć w regulaminy.”
to ty zajrzyj !!!!!
Zmiany taryf wprowadza się po to aby komuś było lepiej,lub gorzej,a w szczególności taniej dla klienta.Totalne złodziejstwo i pazerstwo przemawia przez Tmob.Chociaż z pięc złotych dali by taniej na każdej taryfie,ale po co damy tylko tyle dziadom, aby nie opłacało się uciekac od nas.Złodziejska polityka W3.Dzięki Pleyowi że jest,bo byśmy dalej byli goleni po 2 zł za minutę.
Come on…rewolucje wprowadzil free a nie play… play sie „inspirowal” co nie znaczy ze i nie T-mobile sie inspirowal… co za bzdura
czy to prawda że telefon jest dotykowy? ktoś go ma?
Oj play widze że juz pomysły sie kończą na przyciągniecie klientów , niestety to jest gorzka prawda szkoda że nie daliście abonamentu za 50 zł i do wszystkich za darmo, ciekawe co jeszcze wymyslicie żeby rzesze klientów do siebie z ciągnąc , a musicie dzialać bardzo szybko bo za chwile koniec roku i szansie sie wyrównają , zobaczymy co wtedy zrobi P4 jak zostanie z 7 mln klientów.