Na rynku komórkowym robi się stopniowo coraz tłoczniej. P4, działając pod marką Play zmienił układ z trzybiegunowego na czterobiegunowy, zaostrzając konkurencję. W ciągu pięciu lat (16 marca 2007 – start telefonii komórkowej Play) działalności w Polsce Play stał się liderem innowacyjnych ofert komórkowych. 28 marca br. Play rozpętał kolejną wojnę cenową. Pierwsza, która rozpoczęła się 5 marca 2009 roku pokazała, że minuta rozmowy może kosztować 29 gr, potem był Stan Darmowy.

Idealna kopia idealnej oferty! rynek na lepsze dla polskich Klientów. Dziś dowiedzieliśmy się, że robimy to tak dobrze, że aż kopiują nas globalni giganci tacy jak T-Mobile – tak opisał dzisiejszy show T-Mobile Marcin Gruszka, rzecznik Play.

Sukces sieci Play to nie przy­padek, ale efekt kon­sek­went­nej strate­gii mar­ketingowej, w której sercu jest klient – często tymi słowami opisuje strategię swojego pracodawcy rzecznik P4.

Play po pięciu latach od wejścia na polski rynek zdobył już 7,08 mln klientów. Większość odebrał konkurentom. Ponad 70 proc. klien­tów prze­chodzą­cych do nowego oper­a­tora wybiera Play.

Pokazywaliśmy, że może być taniej – mówi Joergen Bang-Jensen, prezes sieci Play. Przez 5 lat nowemu graczowi na polskim rynku komórkowym udało się zmusić wielkich operatorów do znaczących obniżek cen. – i (Play) nie zamierza przestać tego robić – dodaje Marcin Gruszka.

I na koniec warto dodać, że Play nie ma zamiaru podawać konkurenta do sądu za skopiowanie oferty. Nie ma bowiem nic złego w tym, że T-Mobile odpowiedział na ofertę Play. Czwarty Operator uważa, ze Klienci T-Mobile też mają prawo do dobrej oferty. Ale jest zły na Grzegorza Borsa – Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w Polskiej Telefonii Cyfrowej – za stwierdzenie „To nie my kopiujemy P4, to Play wprowadza ofertę podobną do naszej,” .

Jeśli tak nie powiedział lub został źle zrozumiany – to jest jeszcze czas, aby to sprostować. Jeśli jednak podtrzymuje tak sformułowane oskarżenie pod naszym adresem to podejmiemy przeciwko niemu kroki prawne. Jeśli Pan Grzegorz ma konkretne dowody na to, że to PLAY skopiował ofertę T-Mobile, albo że oferta Play była dziwnym trafem podobna do niezależnie przygotowanej oferty T-mobile, to nie mogę się doczekać, aby zobaczyć te dowody w sądzie… – podkreslił Marcin Gruszka, rzecznik Play.

źródło: Play, wł.

Kan