Smartfony to takie samo narzędzie pozyskiwania klientów, jak prostsze telefony pięć lat temu – mówi rpkom.pl, Bartosz Dobrzyński, szef marketingu sieci Play
,p>
– Dla nas źródłem wzrostu jest odbieranie klientów konkurencji. Jeżeli znajdujemy na rynku jakiś element, który nas od nich odróżnia, to próbujemy go wykorzystać – dodaje Bartosz Dobrzyński.
– Kiedyś pomysłem operatorów było dostarczanie na nie nowych usług. To się jednak nie udaje. Operatorzy są zbyt wolni i za mało innowacyjni, aby dotrzymać kroku firmom ściśle kontentowym. Facebooka nie wymyślił żaden operator. Jesteśmy i będziemy „rurą”. My ten fakt akceptujemy – podkreśla szef marketingu sieci Play.
Pełny wywiad można przeczytać w artykule rpkom.pl: Smartfony nie są magiczną bronią operatorów
Kan
Drogi Panie – to dlaczego do dnia dzisiejszego nie udało się wam zawrzeć oficjalnej współpracy z Applem? Jesteście za mało wiarygodni dla tej firmy albo wam to wisi bo doicie klientów na byle czym???? Jak sieć, która od początku krzyczała, że jest siecią PRZEDE WSZYSTKIM multimedialną może nie mieć tego telefonu w swojej ofercie w NORMALNEJ cenie?
Kurde a ja wczoraj w salonie t-mobile podpisałem aneks w abonamencie 79,99.Ale jestem zły na siebie.
To jednego będzie mniej. 24 maj składam wypowiedzenie. Nie mozna traktować lepiej nowych od starych długoletnich klientów. Sprowadziłem łącznie 5 numerów do PLAY, pora uciekać. Na razie jeden.