– Bardzo jesteśy dumni, i nawet jeśli kogokolwiek to dziwi, wiemy, że to efekt ciężkiej pracy naszych ludzi. Ale najwieksze podziekowania dla naszych Kleintów – to Wasz wybór. Wiem doskonale, że czasem w pojedynczych przypadkach obsługowych wypadamy słabiej. Ale zapewniam Was, że staramy się bardzo i takie nagrody bardzo nas cieszą! – napisał na swoim blogu rzecznik Play Marcin Gruszka.
W programie „Jakość obsługi” ekspertem może być każdy klient. Na podstawie opinii 3 mln klientów z 2 tysięcy miejscowości z całej Polski program „Jakość Obsługi” co roku ogłasza listę TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm.
źródło: Play
Kan
To jakiś żart ?
Szkoda, że nikt nie napisał, że tak samo dostał Plus i T-Mobile 😛
Rozumiem, że to pomyłka. Ilekroć mam kontakt z obsługą klienta sieci PLAY, odnoszę wrażenie, iż ludzie tam pracujący znaleźli się tam przypadkowo. Nigdy nie potrafili udzielić mi fachowej i rzetelnej odpowiedzi, musieli posiłkować się pytaniami do swoich kolegów, ponadto cała masa „yyy…aaa…hm…yy”w ich wypowiedziach. Ton ich głosu mógłby sugerować, że ci ludzie pracują tam karnie, a trud włożony w rozmowę z klientem to ponad ludzki wysiłek.Posiadam abonament lecz mimo to, konsultantka przekonywała mnie kiedyś usilnie, że posiadam „telefon na kartę”….Oferta tego operatora wydaje się wg. mnie ciekawa, jednak pomimo wielokrotnych już obietnic, nie widać zmian w jakości obsługi klienta. Nie obiecujcie Grusz(ka)ek 🙂 na wierzbie, weźcie się za siebie…., potem chwalcie się sukcesami, a i ja wtedy pochwalę Was 🙂
To dopiero jest porażka 🙁
W Play BOK obsługa jest miła, ale co z tego, kiedy merytorycznie to jest dno.
W dodatku termin oczekiwania na odpowiedź BOK wynosi miesiąc i tyle się czeka, czyży mieli aż tyle skarg?
Za coś takiego dawać nagrodę???
Chłopcy, jakość obsługi to nie tylko BOK a właściwie to margines bo w większości przypadków każdy normalny człowiek potrafi wszystko załatwić samemu.
smiech na sali . gotowe teksty wklejane w odpowiedz, ja czekam juz z reklamacja od 18 sierpnia i nadal cisza
W/g moich subiektywnych ocen ŻADNA z firm telefonii komórkowej nie zasługuje na podobne wyróżnienie . Na dodatek śmieszne i żenujące jest to samozadowolenie Play , skoro TAKIE SAMO wyróżnienie dostało 75% dużych firm z tego sektora .
Nie wiem czy powinni się tym chwalić czy też nie ale z całą pewnością na standardy jakości pracuje się laaaatami. Zatem jeśli wieloletnie starania 75% dużych firm zrównały się z 3-letnimi staraniami maluczkich, to chyba do cholery jest powód do zadowolenia, nie?
~Miami Wytłumaczę łopatologicznie (-: Mamy 4 dużych opów komórkowych , w tym AŻ 3 (75%) zostały wyróżnione – Play , Plus , T-Mobile . Nie ma wśród nich żadnej maluczkiej . Niestety , nie wiem dlaczego mówi się tylko o jednej i to tej , której niepotrzebny już dziś przymus „dotowania” ogranicza rozwój właśnie tych maluczkich . Czy to aż tak wielkie osiągnięcie – do cholery ?
Play nie jest dużym operatorem co skrzętnie wszyscy podkreślają. O Plusie i jego obsłudze na poziomie europejskim też było. Wielkim osiągnięciem jest dorównanie w jakości obsługi w ciągu 3 lat do największych na rynku, którzy to dochodzili do tego poziomu aż 15 lat. Porównując to do rynku motoryzacyjnego można napisać, że to tak jakby w 2007 roku wprowadzono na rynek nową markę pojazdów a w 2011 ta marka dorównuje w jakości BMW, Mercedesowi i Audi. No przyznasz, że to niezłe halo nawet jeśli przyjąć że laur jest nieco na wyrost, że aż takiego znaku równości pomiędzy 4 nie można postawić, prawda?
~Miami Play jest JUŻ dużym operatorem zbliża się do 5mln użytkowników („co skrzętnie wszyscy podkreślają.”) przy ok 13-14 mln każdego z pozostałych trzech Godło Jakości Obsługi przyznawane jest w różnych dziedzinach naszego życia . Niestety takie rankingi już dawno się zdezaktualizowały ze względu na ich mnogość. Ale nawet – jeżeli wyróżniona została firma z tysięcy innych – może to być powodem do chwalenia się . Jeżeli zostają wyróżnione 3 na 4 firmy(liczące się na rynku) i tylko jedna tym się zachwyca – jest to po prostu śmieszne . Nawet nie wyróżniony op ma się nieźle i chyba nawet przewodzi rynkowi . Przyznam że to „niezłe halo” – podobne do niezgodnego z prawdą chwalenia się dostarczaniem 4G , do manipulowania w reklamowym haśle – „70% wybiera Play” , czy podobnego chwalenia się zmanipulowanymi wynikami pomiarów UKE jakości dostępu do internetu .
~Miami Skupiłeś się TYLKO na jednym „laureacie” – wolno Ci . Chcę cię zatem pocieszyć – nie tylko Play jest tak „uczciwy” w swoich reklamach . Chociaż to ON deklarował i reklamował prostotę usług – bez gwiazdek pakietów , kruczków itp , a jak jest każdy widzi . Wielu traktuje usługi w Play jak „chińszczyznę” na rynku – tanie usługi przy nie najlepszej jakości . Najwięcej reklamacji wpływa do UOKiK na banki i operatorów telekomunikacyjnych . I dlatego nadal uważam , że ŻADEN Z NICH nie zasługuje na podobne „godła”.
Nie skupiłem się na jednym laureacie bo inni też dostali. Należy mu się jednak pochwała za otrzymanie lauru bardziej niż innym właśnie z powodu młodego wieku. Nie trudno zdobyć takie wyróżnienie jak się na nie pracuje ciężko przez 15-18 lat. Trudno go zdobyć po 3 latach istnienia na rynku.
P.s. O 4G zdecyduje definicja na którą przyjdzie nam poczekać do grudnia.
~Miami Manipulujesz podobnie jak Play . 1 grudnia 2006 roku – P4 rozpoczyna testy nowej sieci. 6 marca 2007 roku – Play rozpoczyna działalność komercyjną. lipiec 2011 – Operator posiada 6mln użytkowników …….Jak widać Play działa na rynku 4,5 roku -czyli 1,5 razy więcej niż piszesz i co ma KORONNYM Twoim argumentem . 6mln użytkowników to prawie połowa tego ma ma każdy inny duży operator . Powtórzę – jeżeli zostają wyróżnione 3 na 4 firmy(liczące się na rynku) i tylko jedna tym się zachwyca – jest to po prostu śmieszne , a bezkrytyczni wyznawcy tej manipulacji mocno naiwni . I tyle .
Zgadza się że 4.5 roku i zgadza się że naciągane 6mln. jednak badania nie zrobiono wczoraj a z 6mln korzysta regularnie pewnie 4mln. Kolejny przykład podam. Wyobraź sobie, że na perkusji dobrze gra 15-to latek i 4-ro latek. Grają podobnie. Kto wg ciebie zasługuje na większe wyrazy uznania? Kogo warto nakręcić i pokazać na YT? W kim drzemią większe pokłady potencjalnego artysty?
niesttey admini wciaz choc tel juz troche na rynku nie poprawili opisu bo jest to zwykly opis modelu p500, zmiencie to toskonczy sie wysmiewanie niekompetencji telixa na necie:)
jak sciagnac zdjecia z nokii e50 podajcie mi krok po kroku,potrzena info dla niepełnosprawnej kolezanki…,dzieki czekam…
Nie polecam, po kilku miesiącach od użytkowania ekran dotykowy padł, telefon poszedł do serwisu jak widzę to nie ja pierwsza mam taki problem, a co do karty pamięci o której mowa powyżej to ja miałam wraz z zestawem.
Dla mnie zaskoczenie jest fakt, że na liście nie widnieje Orange. Bok odpisuje dokładnie w takim samym terminie jak w przypadku pozostałych operatorów, a dodatkowo jeszcze nagradza swoich klientów za staż. Przykładem może być chociażby 50 % więcej minut w taryfach optymalnych. Zdaje się, że w trayfach zwierzęcych również można liczyć na dodatkowe przywileje.
A dla mnie nie jest to zaskoczenie. Tak głosowali klienci. Ja też zagłosował bym na nie.
Nadał nie rozumiem dlaczego Orange nie został wyróżniony? No
chociażby po wstępnej analizie ostatnich promocji: OFnK, Orange Freedom
wydaje mi się że Orange zasłużył jak i pozostali operatorzy na wyróżnienie
Bo to nie wyróżnienie za ofertę tylko za obsługę i decydują klienci.
Tak samo jak reszta operatorów – np Plus też dostał nagrode za obsługe i akurat uważam, że zasłuzenie! Nie to, co ten badziewny Play.
Ale faktycznie – to chyba jakiś żart:/