W nawiązaniu do dzisiejszej decyzji UKE o karze w wysokości 500 tys. zł, Więcej na ten temat: Tutaj, za zawyżanie wysokości opłat z tytułu rozwiązania przez abonenta umowy przed upływem terminu, na jaki została zawarta, Operator postanowił to naprawić.

– (…) aby pokazać skalę naszego zaangażowanie mogę napisać, że same koszty poinformowania klientów o możliwości odzyskania pieniędzy w tym bezpośrdenie mialingi polecone do klientów i ogłoszenia prasowe (nie wliczając w to kwot nadpłat, które P4 zwróciła/zwróci) spółka szacuje na ponad 1 milion PLN – poinformował na swoim blogu rzecznik P4, operatora sieci Play Marcin Gruszka.

PLAY na podstawie decyzji Prezesa UOKiK Nr DDK 1/2011 z dnia 28 stycznia 2011 r., mając przede wszystkim na celu troskę o interes swoich klientów oraz poszanowanie obowiązujących przepisów prawa, przyjęła zobowiązania w szczególności do: wyliczenia na nowo wartości ulg udzielonych konsumentom przy zawieraniu umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych, wystawienia albo korekty not obciążeniowych z zastosowaniem metodologii kalkulacji ulgi uzgodnionej z Prezesem UOKiK oraz zwrotu na rzecz konsumentów ewentualnych nadpłat z tytułu not obciążeniowych.

Spółka także postanowiła, że nie bedzie odwoływać się od decyzji Regulatora. – Owszem są podstwy prawne, ale postanowiliśmy, że nie będziemy się odwoływać od tej decyzji i kary. Wolimy się skoncentrować na sprawnym zwrocie pieniedzy klientom. Eksperci i fani przepychanek sądowych są gdzie indziej, nie na Taśmowej – podkreśla Marcin Gruszka.

źródlo: Play

Kan