Od dziś szefem obsługi klienta w PLAY jest Michał Gramatnikowski. Od 1996 roku roku związany z PTC, gdzie zbudował i prowadził ten tak bardzo istotny element każdego telekomu.
Michał Gramatnikowski: Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta PTC – operator sieci Era.
Od powstania firmy w 1996 r. w Departamencie Obsługi Klienta m.in. jako Operations Manager, Call Centre Manager a od 2001 r. jako dyrektor Departamentu. Zarządzał pracą departamentu w 4 lokalizacjach własnych i odpowiadał za współpracę z kilkoma zewnętrznymi Contact Center. Odpowiadał za bieżącą obsługę ponad 13 milionów klientów Era i Heyah, jak również za przygotowanie oraz realizację strategii obsługi klientów w PTC oraz jej koordynację w ramach grupy T-Mobile. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i CEMBA (SGH i University Quebec in Montreal).
źródło: Play, PTC
Kan
no to zobaczymy czy cos sie zmienie…
Jak narazie play mnie orżnął przy przedlużaniu umowy…
Na reklamacje w wolnym tlumaczeniu przyznal mi racje i stwierdzil ze moge ich cmoknac.
„…..Od 1989 roku roku związany z PTC, gdzie zbudował i prowadził ten tak bardzo istotny element każdego telekomu. ….”
PTC powstała w 1995 tak więc nie wiem jak to możliwe, żeby już kilka lat wcześniej funkcjonowała.
Pomyłka była w zdaniu cytowanym ze strony bloga Play. W opisie biografi juz było prawidłowo napisane. Przepraszam zainteresowanych. Andrzej
Doświadczenie w PTC sugerowałoby, że może poprawić ten BOK z łapanki ale wydaje mi się, że przyczyna leży gdzie indziej. Mianowicie umowy zlecenie, zatrudnianie niemal wyłącznie osób od dochodów których nie trzeba płacić ZUSu, czyli najczęściej studentów. Niestety ale takich warunków płacowych za tak trudną trzeba przyznac pracę nie akceptuje większość i stąd tak duża rotacja. BOK PTC uważam za najlepszy wśród obecnych operatorów.