Sony Ericsson przedstawił spot nawiązujący do oryginalnej reklamy telefonu stworzonego z myślą o graczach. Czy pamiętacie lekko zmodyfikowaną wersję zielonego robota Google?

Xperia Play będzie pierwszym smartfonem sygnowanym logiem PlayStation. Dla przypomnienia telefon posiada m.in 4.” wyświetlacz Reality Display, procesor ARMv7 o taktowaniu 1GHz, 5.1Mpix. Ważniejszą funkcją są preinstalowane gry PSOne oraz usługa PlayStation Suite.

Wracając do tematu reklamy, w pierwszym spocie poznaliśmy Androidowego robota z kciukami. W ten sposób Sony Ericsson chciał pokazać, że smartfon Xperia Play jest telefonem marzeń dla graczy.

Kolejna reklama Sony Ericsson, zatytułowana „Dawca” jest jeszcze bardziej dziwaczna oraz przerażająca. Tym razem znajdziecie odpowiedź na pytanie jak zielony robot stał się posiadaczem kciuków (jest to w zasadzie prequel do reklamy przedstawionej przed premierą telefonu).

Kampania marketingowa Sony Ericsson odbiega od innych przedstawiających nowe urządzenia mobilne.Nietypowa konwencja może okazać się efektywnym narzędziem w budowaniu popularności nowego smarphone’a. W ten sposób sam producent chce wywołać jak największe zainteresowanie produktem. Premiera Xperia Play jeszcze w tym miesiącu.

Jestem ciekaw jak Wam podobają się spoty reklamowe Xperia Play?

Źródło:

Sony Ericsson, Youtube

Opracował:

Kamil Bąkowski

Obserwuj mnie w serwisie Twitter, Blip