Orange otrzymał wyróżnienie w konkursie World Communication Awards za strategię klimatyczną opartą na nauce i działania w ramach #OrangeGoesGreen. To jeden z najważniejszych konkursów nagradzający za znaczące osiągnięcia i innowacje w światowym przemyśle telekomunikacyjnym.

Tegoroczna, już 24., edycja odbyła się w Grand Connaught Rooms w Londynie w tym tygodniu. Nagrody przyznawało grono prawie dziewięćdziesięciu uznanych ekspertów digital i telco z całego świata. Docenili oni działania Orange Polska na rzecz planety i środowiska, jako przynoszące konkretne i mierzalne rezultaty, przyznając firmie wyróżnienie w kategorii Sustainability. Zwycięzcą w tej kategorii została firma Vertical Bridge za swoje osiągnięcia w obszarze zrównoważonych działań. Nasze wyróżnienie jest jednym z niewielu we wszystkich 23 kategoriach całej tegorocznej edycji WCA.

 

Już samo dojście do finału w konkursie i nominacja są dla nas dużym sukcesem. Byliśmy jedyną firmą z Unii Europejskiej na krótkiej liście nominowanych, a konkurowaliśmy z takimi światowymi gigantami, jak Korean Telecom, China Unicom, czy Turkcell.

Tegorocznej gali rozdania nagród towarzyszył dwudniowy Total Telecom Congres, którego uczestnicy omawiali tematy strategiczne dla przemysłu telco na całym świecie. Nasz przedstawiciel – Jacek Hutyra – doradca ds. strategii klimatycznej – szczegółowo zaprezentował tam nasze działania.

 

IMG 20221102 WA0001

 

Konkurs World Communication Awards od 1999 roku organizuje Total Telecom. Przez wszystkie te lata nagrody i kategorie ewoluowały w miarę pojawiania się nowych trendów i technologii. Nagroda WCA to dziś najbardziej szanowany znak w telekomunikacji, a trofeum można znaleźć w biurach wielu wiodących firm z branży na całym świecie. Konkurs cieszy się tak dużym uznaniem i prestiżem między innymi ze względu na transparentność procesu przyznawania nagród i wysokie wymagania stawiane kandydatom.