Żółty kolega i Orange Polska, operatora nju.mobile. W tym czasie marka zbliżyła się do miliona użytkowników – 943 tys. (abonament 348 tys. na kartę 595 tys.) – na drugi kwartał 2016 roku.


A to wszystko dzięki fajnej i prostej ofercie, która przebojem trafiła na rynek i zyskała Wasze zaufanie. – Wiele się w tym czasie działo, oferta się zmieniała, ewoluowała, ale moim zdaniem najlepsze w niej było zawsze to, że traktowała klientów fair. W końcu to w nju jest zasada, że jeżeli nie korzystasz nie płacisz czy „im dłużej, tym lepiej”. Dwa rozwiązania proste, jak drut – czyli jak oferta nju. A jednocześnie skonstruowane tak, by doceniać tych, którzy są z nami długo – dodaje Rzecznik Orange Polska.

Nju Mobile (stylizowane na nju mobile) – marka usług telefonii komórkowej, działająca w sieci Orange która w ofercie ma zarówno sprzedaż usług na kartę (prepaid), jak i abonamentowych (postpaid).

Korzystanie z oferty Nju Mobile nie wymaga podpisywania długoterminowej umowy. Była to jedna z głównych zalet, na które zwrócono uwagę w trakcie kampanii reklamowej.

W spotach reklamowych wykorzystano animowaną żółtą postać, która przypomina kształtem ziemniaka. Jest to wersja australijskiego Mr. Pipika, o zmienionym kolorze (z zielonego na żółty).

źródło: Orange

Kan